Skocz do zawartości

POMOCY Problem z regulatorem


geniu

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstępie witam wszystkich forumowiczów w dziedzinie modelarstwa jestem amatorem kupiłem łódkę zanętową na dwóch silnikach z takimi właśnie regulatorami ROBBE 120up no i oczywiście zaraz jeden spaliłem więc przy mojej wiedzy na ten temat kupiłem taki sam regulator chociaż do tanich nie należał znajomy mi wymienił wszystko tak jak powinno być zabrałem łódkę na testy i okazało się że jeden silnik się wolniej kręci elektronikę ustawialiśmy według instrukcji do regulator wchodzi 12v a na wyjściu na max.9v dlatego nie wkręca na max obroty silnik sprawdzony dobry  podłączony do drugiego regulatora z którego wychodzi 12v pracuje prawidłowo proszę o pomoc czy coś zrobiłem nie tak czy nowy regulator to plastikowy złom?POMOCY


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są regulatory dwukierunkowe i muszą chodzić  do przodu i do tyłu oba to jest link do instrukcji niestety tylko po niemiecku dziękuję za wszelką pomoc    file:///C:/Users/user/Downloads/Anleitungen-INT_A_8367_Rokraft_120%20(3).pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są regulatory dwukierunkowe i muszą chodzić  do przodu i do tyłu oba to jest link do instrukcji niestety tylko po niemiecku dziękuję za wszelką pomoc    mam nadzieje że teraz jest

Anleitungen-INT_A_8367_Rokraft_120 (4) (1).pdf

Anleitungen-INT_A_8367_Rokraft_120 (4) (1).pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro ten regulator  z jakiegoś powodu nie chce działać poprawnie to podpowiedzcie czy jest jakiś tańszy zamiennik i czy muszę wymienić oba czy wystarczy tylko ten jeden silniki z jakimi one pracują to CONRAD 244478 [Obecna nazwa to 

Igarashi SP 3657-50 12V ]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Geniu: http://bit.ly/vzlgY2

 

potem z instrukcji szukasz akapit:

 

 

Programmierung
Um in den Programmiermodus zu gelangen, muß die Fahrakku-spannung kurz unterbrochen werden.