geniu Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Na wstępie witam wszystkich forumowiczów w dziedzinie modelarstwa jestem amatorem kupiłem łódkę zanętową na dwóch silnikach z takimi właśnie regulatorami ROBBE 120up no i oczywiście zaraz jeden spaliłem więc przy mojej wiedzy na ten temat kupiłem taki sam regulator chociaż do tanich nie należał znajomy mi wymienił wszystko tak jak powinno być zabrałem łódkę na testy i okazało się że jeden silnik się wolniej kręci elektronikę ustawialiśmy według instrukcji do regulator wchodzi 12v a na wyjściu na max.9v dlatego nie wkręca na max obroty silnik sprawdzony dobry podłączony do drugiego regulatora z którego wychodzi 12v pracuje prawidłowo proszę o pomoc czy coś zrobiłem nie tak czy nowy regulator to plastikowy złom?POMOCY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Oleksy Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Czy tos ą regulatory dwukierunkowe? może jeden pacuje na wstecznym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Potrzebujesz zrobić kalibrację przepustnicy. Poszukaj w instrukcji. Jak nie znajdziesz to zeskanuj i wstaw. Poszukamy razem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniu Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 To są regulatory dwukierunkowe i muszą chodzić do przodu i do tyłu oba to jest link do instrukcji niestety tylko po niemiecku dziękuję za wszelką pomoc file:///C:/Users/user/Downloads/Anleitungen-INT_A_8367_Rokraft_120%20(3).pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 nie podpięło się... Trzeba wejść w <więcej opcji>, tam można dodawać pliki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniu Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 To są regulatory dwukierunkowe i muszą chodzić do przodu i do tyłu oba to jest link do instrukcji niestety tylko po niemiecku dziękuję za wszelką pomoc mam nadzieje że teraz jest Anleitungen-INT_A_8367_Rokraft_120 (4) (1).pdf Anleitungen-INT_A_8367_Rokraft_120 (4) (1).pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 nie. Musisz kliknąć <dodaj pliki> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniu Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Skoro ten regulator z jakiegoś powodu nie chce działać poprawnie to podpowiedzcie czy jest jakiś tańszy zamiennik i czy muszę wymienić oba czy wystarczy tylko ten jeden silniki z jakimi one pracują to CONRAD 244478 [Obecna nazwa to Igarashi SP 3657-50 12V ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noker Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Geniu: http://bit.ly/vzlgY2 potem z instrukcji szukasz akapit: ProgrammierungUm in den Programmiermodus zu gelangen, muß die Fahrakku-spannung kurz unterbrochen werden.- Steuerknüppel nicht bewegen.- Den Taster solange drücken, bis die LED gleichmäßig 1 mal blinkt.- Den Knüppel in die Stellung „Vollgas vorwärts“ bringen und Tasterkurz betätigen. Die LED muß zweimal blinken.- Den Knüppel in Neutralstellung bringen und Taster kurz betätigen.Die LED muß dreimal blinken.- Den Knüppel in die „Stellung „Vollgas rückwärts“ bringen. Tasterkurz betätigen.- Der Regler ist betriebsbereit.Ist keine Funktion gegeben und die LED blinkt wie beim ersten Schritt,die Programmierung (evtl. mit anderen Knüppelstellungen) wiederho-len.Hinweis: Wird beim Programmieren die Neutralstellung mit einemDoppelklick auf den Taster bestätigt, sind Rückwärts- und Brems-funktion deaktiviert. Der Regler arbeitet nur im Vorwärtsbereich.Der Regler ist nach Anschluß des Fahrakkus, länger anhaltendenFunkstörungen, Unterspannungsabschaltung oder Übertemperatur-abschaltung nicht mehr betriebsbereit.Durch Wechsel der Gasknüppelpositionen (z. B. Vorwärts - Rückwärts)wird dieser Zustand aufgehoben i z translatora masz zarys o co kaman: programowanie Aby wejść w tryb programowania ,napięcie akumulatora napęd musi być na krótko przerwane . - Zostaw drążek przepustnicy . - Naciśnij przycisk , ażdioda LED miga 1 raz równomiernie . - " Pełnym gazie do przodu " Przesuń drążek do pozycji i przyciskkrótko . Dioda powinna migać dwa razy . - Przesunąć drążek w położeniu neutralnym i nacisnąć przycisk na krótko .Dioda powinna mrugać trzy razy. - " Przesuń drążek do" pozycji " na pełnym gazie do tyłu . przyciskkrótko . -Sterownik jest gotowy do pracy . Jeśli brak funkcji i dioda miga w pierwszym etapie ,programowanie ( ewentualnie z różnych pozycji kija ) ponownie torf . Uwaga: W przypadku programowania jestwpozycji neutralnej Potwierdzony podwójne kliknięcie na przycisk , do tyłu oraz funkcja hamowania jest wyłączona . Sterownik działa tylko w obszarze przodu.Kontroler jest po podłączeniu akumulatora napędowego , długotrwałe Zakłócenia radiowe , podnapięciowe wyłączenia lub przekroczeniu temperatury wyłączenia nie działa. Poprzez zmianę położenia przepustnicy (np. kij do przodu - do tyłu ) Ten stan jest anulowane moze teraz dasz rade coś z nim zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Programator jest prawdopodobnie dobry. Bez ustawienia zakresu przepustnicy, tak jak pisze Rafał, nie powinieneś używać regulatora. Ustawienie to JEST OBOWIĄZKOWE i musi zostać zrobione z Twoim odbiornikiem. Po prostu parujesz cały zestaw. Być może będziesz musiał również przeprowadzić tą procedurę z drugim regulatorem, jeżeli w fabryce zrobili to w jakiś magiczny sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniu Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Dokładnie w ten sposób już go parowałem nic to nie pomogło drugi regulator [ stary ] który chodzi dobrze też był parowany żeby mieć pewność że to dobrze robię po zakończeniu procedury nadal chodził dobrze dodam tylko że silnik z z tym nowym regulatorem po włączeniu i przesunięciu drążka do przodu nie reaguje muszę najpierw dać na wsteczny a później do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Spróbuj zamienić silniki. Może masz uszkodzony silnik. W końcu poprzedni regulator też został zamordowany. W ten sposób możesz wykluczyć jedno z ogniw. Potem zamień sterowanie. Musisz mieć pewność co do uszkodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniu Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 podłączyłem silnik pod dobry sterownik i działa tak jak powinien Regulator na drugim silniku też ma na wyjściu 9v czyli pozostaje że jest coś nie tak z nowym regulatorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Reklamuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniu Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Niestety niema takiej możliwości bo są poodcinane kostki bo mi nie pasowały orginalne dlatego pytam o coś tańszego a co by się sprawdzało przy moich silnikach iczy muszę wymienić oba regulatory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Obcięcie kostek nie wyklucza reklamacji. Reklamowałem kilka razy. To jest część do modelu. Co do wymiany, to pokaż, co tam jest. Zdjęcia, instrukcja itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniu Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Witam ponownie dzisiaj dopiero mogłem porobić zdjęcia opisy regulator jak wyżej silnik , CONRAD 244478; obecna nazwa to Igarashi SP 3657-50 12V Średni prąd pobierany 1.6 A Moment obrotowy (maks.) 26 N mm Liczba obrotów biegu jałowego 5700 rpm Prąd jałowy 0.25 A Napięcie robocze 10- 14 V/DC Waga netto 224 g Moc wyjściowa silnika elektrycznego 13 W Napięcie znamionowe 12 V/DC Typ X-drive 555-1 Ø wałów 3.17 mm Numer części producenta X-Drive 555-1 Prędkość obrotowa robocza 4800 rpm Sprawność 68 % Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 To jest jakaś lipa. 13W w modelarstwie to nic. Regulatory masz 30A. Coś to nie gra... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniu Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 W takim zestawieniu ją kupiłem a jak pisałem wcześniej nie znam się na tym to jest łódka zanętowa czyli musi być oszczędna w pobieraniu prądu jak i w miarę możliwości cicha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniu Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 To może napisz co tam nie gra i jak powinno to wyglądać byłbym wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi