Jasiek98 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Witam. Chcę zbudowąc funbata, jestem początkujący więc nie mam żadego sprzętu. Trochę poczytałem i poszukałem rzeczy niektóre które byłyby mi potrzebne ale to może później. Najpierw potrzbuję aparaturę bo jej nie mam, chciałbym na cały samolot wydać około 300zł ( najlepiej jak najmniej ) więc pomyślałem o aparaturze używanej, znalazłem taką co o niej myślicie? Drugie pytanie, gdzie dostanę depron? Będzie w sklepach budowlanych czy muszę zamawiać przez internet? Następne pytanie to czy Pakiet a Akumulator to jest to samo? ( Może głupie ale nie wiem bo wygląda tak samo ) Teraz silnik, może być taki? Serwa znalazłem takie mogą być? Znalazłem jeszcze taki regulator co o nim powiedzie? Mam nadzieje, że pomożecie mi zbudować pierwszy model i zmieszcze się w moim budżecie Jeśli macie inne propozycje to piszcie ! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeo Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Na temat Funbata jest sporo wątków na forum więc proponuję się lepiej w nie wczytać i na ich podstawie dobrać elektronikę. Depron znajdziesz w sklepach budowalnych oraz tam gdzie można kupić panele podłogowe. Pytaj o podkłady pod panele. Co do aparatury to tą co podałeś jest do helików więc chyab może być ciężko z jej wykorzystaniem przy samolotach, ale mogę się mylić bo sam niedawno stawiałem pierwsze kroki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zolty Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 jak dobrze poszukasz to nowa kupis za male pieniazki, przejzyj hobbyking.com i inne sklepy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...