bart07 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Ani żaden z jego kolegów - usilnie próbowałem odpalić 3 sztuki. Nie mam zielonego pojęcia jak się nazywał. Wrócił do sklepu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Mnie się toto Silver Swallow udało uruchomić bez większych problemów, problemy zaczęły się po uruchomieniu - silnik był kompletnie niewyważony i myślałem że mi blat stołu połamie w trakcie pracy, takie miał wibracje. Pomógł dopiero Andrzej Rachwał, który mi ten motorek, a w zasadzie wał wyważył w ciągu 2 minut przy użyciu szlifierki stołowej, problemy minęły jak ręką odjął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slaw Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Ustaw poprawnie śmigło. Proponuję aby na godzinie 14 był początek sprężania (zamknięte okna wydechowe). U Ciebie poczatek sprężania jest zbyt późno, brakuje już energii w ręce. Owszem to kwestia przyzwyczajenia ale uważam że tak jest łatwiej. Silnik wygląda na szczelny i powinien odpalić. Może na początek nie wlewaj paliwa do "zbiornika" tylko strzykawka i po kropelce lub dwie na tłok. Zadanie to doprowadzić do pojedynczych wybuchów luk krótkotrwałej jedno lub dwusekundowej pracy. Dokręcaj śrubę kompresyjną o 1/6 a nawet 1/4 obrotu po kilku bezowocnych zakręceniach śmigłem. Po każdym dokręceniu kompresji przekręć delikatnie (nie na siłę) , jak nie ma mechanicznego oporu to podlewasz paliwo na tłok i energicznie kręcisz. Jeśli w górnym zwrocie będzie mechaniczna blokada to znaczy że śruba kompresyna jest zbyt głęboko wkręcona i poluzuj 2 obroty. Obejrzyj filmiki z odpalania tego silnika, może coś pomoże. Paliwo jeśli ma mocny zapach eteru to powinno być dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi