Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ani żaden z jego kolegów - usilnie próbowałem odpalić 3 sztuki. Nie mam zielonego pojęcia jak się nazywał. Wrócił do sklepu.

Opublikowano

Mnie się toto Silver Swallow udało uruchomić bez większych problemów, problemy zaczęły się po uruchomieniu - silnik był kompletnie niewyważony i myślałem że mi blat stołu połamie w trakcie pracy, takie miał wibracje. Pomógł dopiero Andrzej Rachwał, który mi ten motorek, a w zasadzie wał wyważył w ciągu 2 minut przy użyciu szlifierki stołowej, problemy minęły jak ręką odjął.

Opublikowano

Ustaw poprawnie śmigło. Proponuję aby na godzinie 14 był początek sprężania (zamknięte okna wydechowe). U Ciebie poczatek sprężania jest zbyt późno, brakuje już energii w ręce. Owszem to kwestia przyzwyczajenia ale uważam że tak jest łatwiej. Silnik wygląda na szczelny i powinien odpalić. Może na początek nie wlewaj paliwa do "zbiornika" tylko strzykawka i po kropelce lub dwie na tłok. Zadanie to doprowadzić do pojedynczych wybuchów luk krótkotrwałej jedno lub dwusekundowej pracy. Dokręcaj śrubę kompresyjną o 1/6 a nawet 1/4 obrotu po kilku bezowocnych zakręceniach śmigłem. Po każdym dokręceniu kompresji przekręć delikatnie (nie na siłę) , jak nie ma mechanicznego oporu to podlewasz paliwo na tłok i energicznie kręcisz. Jeśli w górnym zwrocie będzie mechaniczna blokada to znaczy że śruba kompresyna jest zbyt głęboko wkręcona i poluzuj 2 obroty. Obejrzyj filmiki z odpalania tego silnika, może coś pomoże. Paliwo jeśli ma mocny zapach eteru to powinno być dobre.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.