Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

po ostatniej kraksie oprócz pękniętego skrzydła padł mi też silnik.

po rozkręceniu:

http://zapodaj.net/10b9872d824e1.jpg.html

No i moje pytania:D czy to mogę sobie sam naprawić i jak najprościej, ewentualnie czy znajdzie się na forum ktoś kto by to dla mnie zrobił?

No i może gdybym jednak nie podołał to jaki silniczek polecalibyście do Phoenixa 2000??

Opublikowano

Ja mam taki http://www.nastik.pl/ray-c354205-os-5mm-p-1575.html

Mocy jest pod dostatkiem. Jak używasz LiPo to możesz wziąć ten  http://www.nastik.pl/ray-c354206-os-5mm-p-1576.html  to samo tylko z mniejszym KV. Trzeba przerobić otwory we wrędze silnikowej. Aha, oś jest grubsza, więc kołpak też trzeba zmienić, ale uważam że warto, z takim napędem wznoszenie jest komfortowe.

Opublikowano

vowthyn ale zwróć uwagę na pobory prądu - trzeba będzie zmienić regulator, w dodatku również piastę / kołpak a co do śmigła to nie wiem, nie pamiętam jakie jest fabrycznie w Phoenixie. Takie wydatki to około 200 zł, moim zdaniem przesada i to znaczna. Nie wiem co tam Ci się stało z tym silnikiem, wygląda na wyklejony / ukruszony magnes - myślę, że bez problemu takowy dokupisz choć nie znam ich parametrów, nie są one jednak bardzo drogie więc warto zaryzykować. No i jeżeli tak przygrzmociłeś to założę się, że również ośka do wymiany ale tym bym się nie martwił bo są one tanie i dostępne w większości sklepów - bez problemu dopasujesz taką jaką potrzeba.

Opublikowano

Kuba faktycznie masz sporo racji, Gaweł w sumie ma dwumetrówkę, więc moja propozycja może być na wyrost. Polecałem silnik, którego sam używam, ale w wersji 2,6m EVO, a tam już silnik z fabrycznego zestawu bardzo słabo dawał radę, warto o tym wiedzieć, gdyby ktoś planował rozbudowę w przyszłości. O regulatorze w ogóle nie pomyślałem, do głowy mi nie przyszło że ktoś lata na tym z zestawu z HK, można znaleźć sporo informacji o tym, że jest on na styk nawet do fabrycznego silnika i zaleca się jego wymianę na dzień dobry. Fabryczne śmigło w Phoenixie to 10x5 z kołpakiem na oś 4mm, więc też idzie do wymiany przy zmianie silnika.

Opublikowano

Kombinujecie, latam na fabrycznym setupie już parę miesięcy. Woziłem nieraz dodatkowe 120 gram - była to kamera na wysięgniku nad skrzydłami lub pod kadłubem, stawiała spory opór. Niejednokrotnie wtedy silnik pracował ciągle na pełnej mocy powyżej 5 minut abym mógł osiągnąć upragniony pułap, mam też klapy więc łącznie zasilane jest 6 serw -  przy podejściu do lądowania zazwyczaj pracują u mnie wszystkie naraz ponieważ wieje porywisty wiatr i ciężko utrzymać model nisko nad ziemią podchodząc z linii drzew, silnik także wtedy jedzie na jałowych obrotach aby śmigło mogło wyhamować model. Nigdy, przenigdy, nie miałem problemu z reglem czy motorkiem dlatego uważam, że to przesada z tym co sugerujecie.

 

Kupiłbym chętnie skrzydła 2,6 metra od EVO ale kurcze nigdzie ich nie mogę namierzyć, liczę się wtedy ze zmianą setupu jednak na razie chciałbym kupić skrzydła - wiecie może gdzie je dostanę ? Nawet używane.

Opublikowano

Ja kupowałem w ABC-RC.pl, ale to było dwa lata temu. Widzę, że teraz ich nie mają, całego modelu zresztą też.

Opublikowano

Kolega z forum zaoferował się że spróbuje naprawić mi ten silniczek, jk nic z tego nie wyjdzie to będę myślał o innym ale na razie muszę troche finansowo się pozbierać.

Dziękuje za rady

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.