Skocz do zawartości

jaki regulator do...


ysu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Czytałem, szukałem i... namieszałem sobie w głowie zdrowo:-)

Jestem początkujący, ale modele wolę budować niż kupować.

posiadam zestaw nadawczy
sanwa SD-5G z odbiornikiem RX 600,
pakiet LiPol redox 2200mAh 7,4V,
silnik towerpro 2409-18.
śmigła 8/4, 8/3.8, 7/4
2 serwa S90 - kierunek, wysokość
Chciałbym do tego dobrać odpowiedni regulator.

Model depronowy, rozpiętość 850mm, długość 700mm, waga póki co nieokreślona. Ale...

W planach model większy - rozpiętość ok 1200, długość ok 1000mm, również depron. Ale...

nie wiem co przyniesie przyszłość i co się zrodzi jeszcze w moim umyśle, więc chciałbym dobrać regulator tak aby przydał się w następnych projektach.

Czy np. coś takiego: redox 60A będzie ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według internetu maksymalny pobór prądu jaki pobiera ten silnik to 15,5 A. Musisz kupić regulator z zapasem mocy czyli np 18-25 A. Ciężko jest kupić jeden regulator do wszystkich modeli. Pamiętaj że wraz z maksymalnym amperażem będzie przeważnie rosła waga takiego regulatora. Osobiście mam kilka regulatorów. Staraj się zawsze najpierw robić model, a potem dobierać wyposażenie.

Regulator 60 A starczy i do tego modelu i pewnie do kolejnych. Pytanie czy jego masa nie będzie za duża do modelu o rozpiętości 850 mm?? Lepiej mieć więcej regulatorów np: jako zapas. Radziłbym Ci kupić regiel max 20 A a potem dokupić ewentualnie drugi taki jak potrzebujesz. Tak jak mówisz nie wiesz co przynisie przyszłość. A może sie okazać że w następnym modelu też nie będziesz potrzebował dużego regla. Pozdrawiam.

Edytuje bo źle spojrzałem: 15,5 A to przy maksymalnej sprawności. Max prąd tak jak napisał  bart07 20A. Więc bierz regiel 25-30 A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Arku.