Skocz do zawartości

bebechy do madmana


fredzio

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jako, że z biegiem czasu budowa madmana nieuchronnie zbliża się ku końcowi mam do kolegów kilka pytań. Chciałbym, żeby mój madman był możliwie jak najlżejszy (ot wymarzyłem sobie model latający jak hype3d z afpd). Dlatego też zacząłem kombinować nad bebechami do modelu. Obecnie mam taki pomysł:

 

- folia oracover light albo solite (nie wiem czy solite się sprawdzi na tak dużej spalinie)

- serwa: kierunek - hs635hb (wymontowałem sobie z helika:P)

wysokość i lotki - 2x2 hs225

gaz - coś małego, np hs 81?

- zasilanie - ubec + lipol 2s1000 lub 1700(jeżeli będę miał kłopot z wyważeniem

- koła i podwozie - ciągle szukam lekkich ale dużych kółek(mamy bardzo nierówne trawiaste

lotnisko)

- silnik - tutaj mam rebusa. Zdecydowałem się na 4takt, ale co kupić to już zupełnie nie

wiem. Część kolegów lata z powodzeniem na asp fs91, ale ten silnik wydaje mi się ciężki.

Darek latał na os fs70 ultimate(o ile dobrze rozpoznałem na zdjęciu) i fl70. Tak po długich

poszukiwaniach zrobiłem sobie listę silników:

- os 70fl, 70fs, 70fs ultimate, 81fs, 91fsz pompą lub bez)

- asp 91fs

- saito 72,82,91 i 100.

Z jednej strony im większy silnik tym lepszy współczynnik moc/masa, ale rośnie obciążenie

powierzchni...

Na chwilę obecną faworytem jest saito 82.

 

Proszę kolegów o pomysły i uwagi. Może ja po prostu źle kombinuję?

Opublikowano
wysokość i lotki - hs225

Na lotki te serwa są OK ale na wysokość wybierz coś mocniejszego ok 6kg(chyba ze będzie jedna polówka napedzana 1 serwem a druga 2). Co do silnika to ja do madmana będę wkładał ASP 91fs. Miałem jeszcze Os-maxa 4t surpass 91 i chodził idealnie. Ale niestety madmanem z tym silnikiem nie latałem. Serwo na gaz ok. Zasilanie z lipol tez dobre

Opublikowano

Na kierunek ok, lotki też. Co do serwa na przepustnicę to założył bym również coś w rozmiarze hs225, hs81 to jednak dosyć delikatne i małe serwo. Latam madmanem z os91 surpass, jest dobrze, mocy aż nadto. Saito 82 wydaje się idealnym rozwiązaniem, kompromis pomiędzy wagą i pojemnością. Osobiście latam na chińskich kółkach 100mm średnicy, wygląda jak wersja terenowa, nie ma mowy o kapotażu nawet na wyższej trawie.

Opublikowano

Hs-81 na gaz mozesz spokojnie dac. W modelach F3A 2x2 niektorzy daja hs-55 i wytrzymuje, aczkolwiek ja bym nie polecal.

A wiec dobor wg mnie bardzo dobry.

 

- koła i podwozie - ciągle szukam lekkich ale dużych kółek(mamy bardzo nierówne trawiaste

lotnisko)

 

Zastosuj jakies wieksze pianki. Sprawdzaja sie na trawiastym podlozu.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.