piars Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Witam ! Chciałbym Was zapytać o wybór silnika do modelu F4U-1D Corsair 60cc Hangar 9, przeglądałem tube i widzę że latają na radialach. Stąd moja zagwozdka co wybrać albo Evolution E777 (nitro) +wizualnie ładniejszy 7 garów +tańszy od Saito o ok 380$ -nitro, więc droższe paliwo ale to nie jest aż tak znaczące ponieważ producent zaleca 0-10% nitro (galon Meccamo ok 80-90 zl) -mniejsza moc w stosunku do saito -trzeba dokupić specjalny tłumik czyli takie coś http://www.advantagehobby.com/200807/EVO777114 (150$) lub Saito FG-84R3 (benzyna) +benzynka lejesz i latasz (albo latasz i lejesz) +/-nadmiar mocy -brzydszy tylko 3 gary hahaha -droższy nie wiem jak sprawa wygląda z tłumikiem Nie patrzyłem na wagę ale z tego co pokazuje tuba to raczej bez znaczenia Silników Evo w ogóle nie znam, mam 2 Saito i wiem co to jest. Obecnie latam Yakiem 54 2.2 z DA60 i to jest moc Pozdrawiam Piotr ps: no i ma być jak na wojnie jak ktoś oglądał Historię Lotnictwa o Corsair-ach to wie o czym mówię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piars Opublikowano 11 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 saito evo Japońce mówili o nim "whistling death" pojawiał się i znikał, wilekim minusem Corsair-ów była długa maska utrudniająca lądowanie na lotniskowcu. Większość Corsair-ów została zniszczona podczas startu lub lądowania. Nie mniej jednak piloci mówili o nim "to wspaniała maszyna" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corsair LZ Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 Poszukaj wątków na rcuniverse.com i rcgroups.com, o tym modelu są bardzo obszerne i znajdziesz tam wiele ciekawostek, które warto wiedzieć przymierzając się do takiego, nie tylko o silnikach. O ile pamiątam, 3-garowy Saito nie wchodzi - ale nie upieram się, lepiej sprawdzić. Na pewno da się tam odnaleźć wymiary maski silnika. Piękny model, szkoda, że raczej wysoko budżetowy. Podwozie dodaje mu w tym aspekcie niemało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piars Opublikowano 13 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 Przeszukałem wszystko dokładnie i z tego co piszą to Saito wchodzi pod maskę Corsaira. Maska ma Φ 270mm a silnik Φ 250mm, świece w cylindrach są ustawione pod skosem więc fajki nie będą przeszkadzać ... przynajmniej tyle widać ze zdjęć. Najlepiej byłoby organoleptycznie to wszystko przymierzyć ale ten silnik jest nie osiągalny w Polsce, co prawda w modele.sklep.pl kiedyś był dostępny ale z drugiej strony średnio mi się chce jechać z Krakowa do Wrocłwia lub Warszawy żeby to sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi