lobudek93 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Witam. Wczoraj zacząłem budowę pewnie wszystkim znanego modelu RWD 5 projektu Skazoo. Buduję go z podkładu pod panele 5mm i 3mm ( taki błękitny z castoramy, niestety 6mm nie było ). Póki co udało mi się wszystko powycinać i skleić na gotowo oba skrzydła. Będzie to wersja bez lotek - do nauki latania. Jutro postaram się wrzucić fotki z postępu prac, jednak póki co nie mogę nic więcej zdziałać, bo potrzebuję kupić sklejkę i inne materiały. Dlatego czym prędzej chce dokonać zamówienia, jednak w tym zamówieniu ma być zawarte wszystko niezbędne do ulotnienia modelu . Jestem trochę ( bardzo ) zielony w tym temacie więc proszę o radę czy wszystko będzie ze sobą współgrało? Najwięcej wątpliwości mam co do akumulatora, regulatora, silnika i śmigła. Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc. W razie postępu prac i dorwaniu się do aparatu postaram się prowadzić dalszą relację. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magilla Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Ja latam już rok tym CF2822 z redoxem 20A, śmigło 10x4.7 na 3S - wszystko jest ok. Bez programatora też dasz radę - chwilka cierpliwości i dokładnego przeczytania instrukcji. Jak chcesz jeszcze taniej to zapytaj w warzywniaku o skrzynki po owocach i będziesz mógł skreślić sklejkę 3mm z listy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francka Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Ja bym polecił zmiane aparatury na coś przyszłosciowego http://allegro.pl/aparatura-turnigy-9x-gwarancja-6-miesiecy-gratis-i4349689665.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...