Skocz do zawartości

lobudek93

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wczoraj zacząłem budowę pewnie wszystkim znanego modelu RWD 5 projektu Skazoo. Buduję go z podkładu pod panele 5mm i 3mm ( taki błękitny z castoramy, niestety 6mm nie było ). Póki co udało mi się wszystko powycinać i  skleić na gotowo oba skrzydła. Będzie to wersja bez lotek - do nauki latania. Jutro postaram się wrzucić fotki z postępu prac, jednak póki co nie mogę nic więcej zdziałać, bo potrzebuję kupić sklejkę i inne materiały. Dlatego czym prędzej chce dokonać zamówienia, jednak w tym zamówieniu ma być zawarte wszystko niezbędne do ulotnienia modelu :). Jestem trochę ( bardzo ) zielony w tym temacie więc proszę o radę czy wszystko będzie ze sobą współgrało? Najwięcej wątpliwości mam co do akumulatora, regulatora, silnika i śmigła. Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc. W razie postępu prac i dorwaniu się do aparatu postaram się prowadzić dalszą relację. Pozdrawiam.

e7Q6X9J.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja latam już rok tym CF2822 z redoxem 20A, śmigło 10x4.7 na 3S -  wszystko jest ok. Bez programatora też dasz radę - chwilka cierpliwości i dokładnego przeczytania instrukcji.

Jak chcesz jeszcze taniej to zapytaj w warzywniaku o skrzynki po owocach i będziesz mógł skreślić sklejkę 3mm z listy.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Nie ukrywam, że im taniej tym lepiej. Co do radia to narazie musi wystarczyć ten pelikan. W przyszłości zakupię turnigy, póki co nie mogę sobie pozwolić na taki wydatek. A Pelikan nie pójdzie na zmarnowanie, gdyż chcę zainteresować modelarstwem 10 letniego brata któremu tylko w głowie komputer i radio będzie dla niego.

Wracając do tematu budowy, to teraz mam mały mętlik w głowie, bo każdy poleca coś innego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach