lukas Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 Witam. Jestem początkujący i nowy na tym forum i w związku z tym mam pytanie.Czy w okolicach zabierzowa(jest to koło krakowa) jest jakies kółko modelarskie ?? Prosze o odpowiedz :rabbit: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rc Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 z tego co wiem to w Wadowicach jest modelarnia. Daleko masz do wadowic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 28 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Do Wadowic mam około 30 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MareX Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Chyba nie pozostaje Ci nic innego , jak jazda busikiem do Krakowa i działalność np. w modelarni aeroklubowej , mieszczącej sie aktualnie przy ul Sadowej, tj. tuż przy ul. 29 listop. naprzeciw Wydz. Leśnego Akademii Rolniczej. Sprawdz warunki uczestnictwa na stronce www Aeroklubu Krakowskiego i zapisz się do tej modelarni. Tyle ze swej strony mogę polecić. Sa tutaj także inne modelarnie, jednak nic więcej o nich nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rc Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Ja tez miałem uczeszczac na modelarnie ale niestety nie skorzystałem poniewaz dojazdu nie mam. Załozyli mi rodzice internet i pisze na forach jak czegos nie wiem, latam na lotnisku wiec modelazy tez pare sie znajdzie do pomocy (do lotniska mam 1km). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...