tikicaca Posted March 13, 2008 Posted March 13, 2008 Uzupełniam luke w temacie chińskich benzyniaczków Silniki w koncu pojawily sie na stanie, i paczuszka dotarla do mnie. Wykonanie silnika jest ok, tlumik troche duzy, i moze pekac, ale jakos sie wczesniej temu zaradzi. Wszystkie srubki sa w komplecie, lacznie z kluczem do swiec, nic w transporcie sie nie uszkodzilo. Gwint swiecy uszczelniany nie podkladka a stozkiem -> skad wziac taka swiece? Wszystkie znane przeze mnie swiece od sprzetu ogrodowego maja podkladke. Minusem jest dekiel w miejsu gaznika w cylindrze. Chociaz ostatnio na UH pojawily sie dystansy do gaznika do tego cylindra, wiec mozna sie jak cos pokusic o przelozenie. Widac ze sie poprawili i nie ma skladania na silikon, tylko wszedzie dali uszczelki. Całość wazy ok 1400gr, silnik z zaplonem i tlumikiem, bez srobek i tuleji (dosc ciezkie ) wazy ok 1200gr edit: swieca :wink: http://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5683 Kilka fotek:
Adam B. Posted May 4, 2008 Posted May 4, 2008 Łukasz! Może podzielisz się wrażeniami z pracy i obsługi tego silnika?
tikicaca Posted May 4, 2008 Author Posted May 4, 2008 Moj na razie lezy nie odpalany brak czasu niestety. Znajomy ma taki sam i na razie moge powiedziec ze latwo odpala, nie sprawdzalismy jeszcze osiagow bo musi sie dotrzec. Czytalem kilka opinii na zagranicznych forach, i jest tez troche filmikow na youtabie. Widac po nich ze silnik dysponuje typowa jak na ta pojemnosc moca. Niektorzy skarzyli sie na pekanie tlumika, wedlug mnie bez dodatkowego mocowania moze pekac, jest dosc duzy i wibracje pewnie zrobia swoje. Mysle ze dodatkowe mocowanie zalatwi sprawe Z trwaloscia reszty na razie nic zlego nie slyszalem. Obecnie cena z przesylka do polski wyjdzie ponizej 400zł, mysle ze warto
kamil_rc Posted May 4, 2008 Posted May 4, 2008 Sam sie zastanawiam nad podobnym silnikiem tylko ze 45ccm. Z wysyłka wychodzi ok 500zł także nie są to wielkie pieniądze z porównywaniem do polskich cen.
Guest slawekmod Posted May 4, 2008 Posted May 4, 2008 Ja zastanawiam sie nad DL-50 ale ich nie ma, FTL45 ma gaźnik z boku cylindra co nie bardzo mi pasuje.Zostaje SV 50ccm, ale jakoś nie mogę nic wyszukać na jego temat w necie a nie każdy zna biegle język angielski.Między SV50 a DL-50 jest różnica 100$ co dla mnie nie jest bez znaczenia.Ciekawy jestem jak silniki SV pracują i jak z ich niezawodnością. Tłumik faktycznie wygląda na taki co się urwie .U mnie do przerobienia "na dzień dobry".
tikicaca Posted May 4, 2008 Author Posted May 4, 2008 slawekmod jesli zastanawiasz sie miedzy sv50 a dl50 to wez dl jest lzejszy i mocniejszy. U nas na forum sv50 ma klaps6: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=5393&postdays=0&postorder=asc&start=0 sam mam dl50 i jak na razie jestem zadowolony. Zasysasz go tylko przed pierwszym odpaleniem, potem po dotankowaniu pali prawie zawsze od pierwszego zreszta kazdy kto ma dl to wie :wink: powoli chodzi mi po glowie zakup drugiego
Guest slawekmod Posted May 4, 2008 Posted May 4, 2008 Właśnie ku DL-50 się skłaniam.Wyczytałem na jego temat wszystko co się dało w necie.Chyba warto dołożyć te 100$ i kupić DL-50.Czekam tylko na pojawienie się ich w UH. Edit: Łukasz, dzięki za link.Jednak DL.
capa Posted May 5, 2008 Posted May 5, 2008 witam wlasnie ogladam taki silniczek co kupiles sv 26cm , i jak chodzi ten silniczek po calym sezonie wartro go kupic ? chhce go zamontowac do censy 182 , 2100cm rozpietosc .
ojdas Posted April 12, 2009 Posted April 12, 2009 Uzupełniam luke w temacie chińskich benzyniaczków Silniki w koncu pojawily sie na stanie, i paczuszka dotarla do mnie. Wykonanie silnika jest ok, tlumik troche duzy, i moze pekac, ale jakos sie wczesniej temu zaradzi. Wszystkie srubki sa w komplecie, lacznie z kluczem do swiec, nic w transporcie sie nie uszkodzilo. Gwint swiecy uszczelniany nie podkladka a stozkiem -> skad wziac taka swiece? Wszystkie znane przeze mnie swiece od sprzetu ogrodowego maja podkladke. Minusem jest dekiel w miejsu gaznika w cylindrze. Chociaz ostatnio na UH pojawily sie dystansy do gaznika do tego cylindra, wiec mozna sie jak cos pokusic o przelozenie. Widac ze sie poprawili i nie ma skladania na silikon, tylko wszedzie dali uszczelki. Całość wazy ok 1400gr, silnik z zaplonem i tlumikiem, bez srobek i tuleji (dosc ciezkie ) wazy ok 1200gr edit: swieca :wink: http://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5683 Kilka fotek: Obrazek Obrazek Obrazek Witam, Co prawda post zamieszczony jakiś czas temu ale obecnie sam się zastanawiam do zakupu tego silnika i szukam osób, które z niego korzystają. Więc jeśli nadal masz go i z niego korzystasz prośba daj znać jak się sprawuje...? pzdr. Piotr
tikicaca Posted April 12, 2009 Author Posted April 12, 2009 ja moj sprzedalem i kupilem drugiego dl50. Ale na sv26 lata znajomy, na razie wszystko jest ok, latwo odplala, pracuje rowno, nic na razie nie odpadlo, ale przechodzil dopiero ok 2godzin, wiec wszystko jeszcze przed nim.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.