darusisko Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 http://www.allegro.pl/item327312896_nowa_aparatura_esky_6_kanalow_35_mhz_fm.html Chętnie przeczytam każdą opinie
Dj. Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 Witam, nie pochodzi czasem z rozkompletowanego modelu śmigłowca? To zalezy czy tylko chcesz sie chwile pobawić w modelarstwo czy związac zycie na dłużej z tym hobby... Jezeli to drugie to odpuść sobie ten sprzęcik. Napewno będzie działał, ale apetyt rosnie w miare jedzenia i szybko zauwazysz,że potrzeba Ci czegoś wiecej (kanały, miksery, duale, itp), wiec chcąc bawic sie dalej w modelarstwo kup sobie cos bardziej profesjonalnego... Pozdrawiam.
darusisko Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Opublikowano 20 Marca 2008 Łatwo powiedzieć kup sobie. Ja mam ograniczony budżet. A ja narazie jestem początkujący amator To jest ze śmogłowca
Dj. Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 W sklepach sprzedają też na raty..., może tak?
darusisko Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Opublikowano 20 Marca 2008 Mi chodzo tak zupełnie amatorsko mam plany do extry 330 Mam pierwszy raz do czynienia z modelarstwem RC A poza tym to ja nie zarabiam bo mam 16 lat
mayo Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 skoro masz plany extry 330 i nigdy nie miałeś do czynienia z modelarstwem to powodzenia. Jak zbudujesz już tą extrę to gwarantuje Tobie oblot nie dłuższy niż 5 sekund kończący się pięknym roztrzaskaniem modelu. Poczytaj najpierw dział "od czego zacząć". Wiele osób już wypowiadało się tam na temat problemów początkujących modelarzy. A co do aparatury to z jednej strony było to już poruszane na forum (opcja szukaj), z drugiej strony natomiast Dj. powiedział już wszystko co trzeba było powiedzieć na jej temat...
darusisko Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Opublikowano 20 Marca 2008 To jaką aparature mi polecicie. Mam dp wydania 500 zł.