Jump to content

Lama v3 i v4


mrcedes clk

Recommended Posts

Posted

Witam różni sie tylko wyglądem, ja osobiście jestem posiadaczem V3 i raczej tego bym nie zmienił pomijając, że wydałem już ponad 2 tyle na części a chyba mam do wymiany silniki....

 

Pozdrawiam

Posted

a co v4 jest gorsza? (nie licząc faktu, że v4 jest droższa i dla mnie ładniej wygląda). Zamierzam sobie którąś kupić, a niewiem którą i czekam, czy ktoś mi doradzi.

 

images%3Fq%3Dsamolot%2Brc%26imgsz%3Dicon%26gbv%3D2%26hl%3Dpl%26sa%3DG

Posted

Części są tej samej wielkości... jedynie buda się różni...

...tak naprawdę różnią się tylko podwoziem i mocowaniem pakietu, oraz V4 ma trochę wyżej tarczę sterującą zamocowaną(otwory w wale).

 

A tak to to samo. Bierz to co Ci ładniej wygląda.

Posted

Silniki, serwa, elektronika, głowica, łopaty, okucia, miksery, pakiet, flybar, łożyska te części są takie same, oraz ich układ w śmigłowcu (a przynajmniej większości). Jest inna obudowa, ogon, podwozie, nie jestem pewny co do ramy. W powietrzu zachowują się tak samo). Niektórzy montowali do V3 podwozie z V4 ponieważ jest wyższe i lepiej chroni pakiet. W V4 ze względu na mniej miejsca pod obudową obcięte są orczyki serw, w V3 są całe (ja wykorzystałem te serwa wraz z orczykami w RWD by Skazoo). Jest to ważne w momencie gdy chce się Lamkę troszkę udynamicznić, polega to (poza innymi modyfikacjami) na przesunięciu popychaczy dalej od serwa na orczyku. W V4 musiałbyś już dokupić orczyki, w V3 nie ma tego problemu.

Oprócz V3 i V4 są również śmigłowce E-Sky'a: Robins (nie wiem czy jeszcze produkują), Dauphin i Co-Comanche które również mają wnętrzności Lamy a inne obudowy. Poza nimi na rynku jest sporo podrób (hehe podróby chinszczyzny :lol2: ), ale nie warto się w nie pchać ponieważ Lamki są tanie i sprawdzone, i masz dostęp do wszystkich części zamiennych na naszym rynku.

Można też do nich dokupić wiele części tuningowych, chodzi głównie o wymianę plastików na aluminium oraz twardsze/sztywniejsze/bardziej wytrzymałe łopaty.

Jeśli się zdecydujesz na zakup to bierz dodatkowe łopaty bo tych będziesz na pewno potrzebował :wink:

 

Ps. Pomogłem? :twisted:

Posted

mrcedes clk, po co zadawać pytania, na które już dawno odpowiedziano? Najpierw trzeba było poczytać tu i tu.

Co do tych różnic to jednak są: w czwórce są krótsze orczyki serw i nie da się uzyskać większych wychyleń tarczy sterującej.

Fajnie byłoby, gdybyś chociaż podpisał się imieniem i pokazał się w awatarze :lol:

Posted
W V4 ze względu na mniej miejsca pod obudową obcięte są orczyki serw, w V3 są całe (ja wykorzystałem te serwa wraz z orczykami w RWD by Skazoo). Jest to ważne w momencie gdy chce się Lamkę troszkę udynamicznić, polega to (poza innymi modyfikacjami) na przesunięciu popychaczy dalej od serwa na orczyku. W V4 musiałbyś już dokupić orczyki, w V3 nie ma tego problemu.

 

:P

Posted

kreis84, zauważ, że jeśli zmienisz orczyki na dłuższe, nie założysz już "karoserii" i nie będzie to już Lama v4.

Posted
kreis84, zauważ, że jeśli zmienisz orczyki na dłuższe, nie założysz już "karoserii" i nie będzie to już Lama v4.

 

Źle mnie zrozumiałeś cobra, cytat w mym poprzednim poście nie miał na celu wykazania że tą różnicę można usunąć, tylko że już wcześniej pisałem o tej różnicy, a Ty chyba nie doczytałeś :wink:

Zresztą nie ważne.

Posted

Ok, to ja nie zrozumiałem Twojej intencji :lol: :oops:

 

modelarz316, a nie łaska wpisać "heli robins" w youtube? Kilkadziesiąt filmików od razu!

Bez liku zdjęć dostępnych pod google grafika!

Po prostu ręce opadają!!! Ludzie - nauczcie się myśleć!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.