rabbitlkr Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Posiadam Webre 91 tylko, że potrzeba wymienić membrane w pompie bo wszystko wskazuje na jej przetarcie. Tylko rozebranie tego elemtu okazało sie problemem jak narazie nie do przeskoczenia. Pompa była juz rozbierna przez znajomego, tylko, że aktualnie mam z nim utrudniony kontakt i musze radzić sobie sam. szczeże mówiąc nawet nie bardzo wiem z której strony mam to ugryść a nie chce jej uszkodzic. Ponizej kilka fotek: fotki są słabej jakości ponieważ robiłem je telefonem będe wdzięczny za jakieś sugestie;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 U mnie odkręca się trzymając za to co trzymają moje palce .U Ciebie widzę jeszcze jakiś pierścień ale to chyba jakiś dystans do wyrównania średnic bo np. pompa od 6,5 1 10 są takie same . Ja znalazłem w jakiś zestawie narzędzi takie kleszczo - kombinerki które pasują średnicą i tym odkręcam ale fotki tego narzędzia dziś nie pokażę Prawdopodobnie twoja pompa ma takie same rozmiary jak moja chociaż z większego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 1 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 hmm wkręciłem w małe imadełko i próbowałem odkręcić ale niestety ani drgnie, jutro jeszcze popróbuje;) Tam jest lewy czy prawy gwint? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 O ile mnie pamięć nie myli to normalny ale jeżeli jest pompka niesprawna to połącz oba końce krótkim wężykiem i będzie chodził bo nie wiem czy znajdziesz odpowiedni materiał na membranę jeżeli rzeczywiście jest dziurawa może jest wszystko totalnie zaklajstrowane pozostałością paliwa i dlatego nie chodzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 1 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 to na 100% jest membrana;) ona juz była wymieniana raz tylko wtedy robił to mój znajomy ale jak mówiłem nie mam z nim kontaktu narazie. amateriał mam tylko, że membranka wytrzymuje jakieś 3/4 sezonu i jest do wymiany. Modelmaniak podpowiadał mi zeby zmienić gaźnik i zaslepic pompe ale narazie mnie nie stac na takie manewry dlatego musze walczyc z pompą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariolotnik Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Nie lataj bez pompy Bez pompy ten silnik gasnie :| Wiem, bo tez latalem na takiej webrze (tyle ze 6,5cm) i zawsze gasla gdy wchodizlem w zawis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 1 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 na tym gaźniku bez pompy daleko napewno nie zalece;) myślałem jeszcze żeby zainwestować w pompe peryy i zostawic ten gaźnik co mam ale jak mówie narazie mnie nie stac na to;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Jeżeli to ma być model w którym zbiornik będzie blisko silnika czyli w normalnym miejscu to zrób instalację z podaniem ciśnienia ze zbiornika a na króćce pompy załóż wężyk zanim zrobisz wymianę gaźnika zrób taką próbę zamontuj silnik w modelu lub w taki sposób żeby w czasie pracy silnika można było go postawić w pion i zobacz czy ten silnik będzie w takim położeniu pracował czy nie bo ja mam inne zdanie na temat tych silników i jest chyba ono różne o 180 stopni od innych opinii. ps. Te silniki pracują też normalnie beż pompy gdyby było inaczej wszystkie fabrycznie od razu miały by pompę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 1 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 no cóż jeżeli manewr z pompą nie wyjdzie to spróbuje ale jakoś nie chce mi sie wieżyć w powodzenie tego przedsięwzięcia;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariolotnik Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Wiec tak. Te silniki oczywiscie pracuja bardzo ladnie bez pompy, mozna latac nawet i z gaznikiem dynamixsa! Tyle ze te silniki w pionie po naglym dodaniu gazu gasnie.. Wiec jezlei ten silnk ma byc w modelu 3D nie polecam latac bez pompy. Sam latalem na webrze, byla ona w funie latalo sie bardzo fajnie, ale takjak mowie, gasla przy wejsciu w zawis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Czymś takim odkręcam pompę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 2 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 będe musiał poszukac takiego narzedzie gdzies bo jak narazie nie udało mi sie rozkręcic tej pompy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 6 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 No dzisiaj wreszcie znalazłem trochę wolnego czasu i siadłem do silniczka;) w tak zwanym miedzy czasie skombinowałem sobie klucz do rur/takie kombinerki tylko z okrągłymi szczypcami/ i pompa rozkręcona bez żadnych problemów, membranki zrobiony czyli niedługo trzeba będzie trochę poganiać po niebie;) Olo, dzieki za pomoc, masz u mnie zupkę chmielowa jak nic :wink: i jeszcze jedno pytanko mam, mianowicie miedzy karterem a denkiem jest zniszczona podkładka, moge ja normalnie dorobiś z kartonu?? Czy paliwo go" zeżre" ew temperatura? czy lepszy byłby kręgielit? ps; sorki za dwa posty pod soba;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.