Jump to content

Pompa od Webry- pomoc w rozłożeniu;/


rabbitlkr

Recommended Posts

Posiadam Webre 91 tylko, że potrzeba wymienić membrane w pompie bo wszystko wskazuje na jej przetarcie. Tylko rozebranie tego elemtu okazało sie problemem jak narazie nie do przeskoczenia. Pompa była juz rozbierna przez znajomego, tylko, że aktualnie mam z nim utrudniony kontakt i musze radzić sobie sam.

 

szczeże mówiąc nawet nie bardzo wiem z której strony mam to ugryść a nie chce jej uszkodzic. Ponizej kilka fotek:

 

web1.jpg

web2.jpg

web3.jpg

 

fotki są słabej jakości ponieważ robiłem je telefonem

 

będe wdzięczny za jakieś sugestie;)

Link to comment
Share on other sites

Postaw mi kawę na buycoffee.to

U mnie odkręca się trzymając za to co trzymają moje palce .U Ciebie widzę jeszcze jakiś pierścień ale to chyba jakiś dystans do wyrównania średnic bo np. pompa od 6,5 1 10 są takie same .

Ja znalazłem w jakiś zestawie narzędzi takie kleszczo - kombinerki które pasują średnicą i tym odkręcam ale fotki tego narzędzia dziś nie pokażę

 

14c6062b9d97c9c3.jpg

 

de03f26010ecc8e1.jpg

 

Prawdopodobnie twoja pompa ma takie same rozmiary jak moja chociaż z większego silnika

Link to comment
Share on other sites

O ile mnie pamięć nie myli to normalny ale jeżeli jest pompka niesprawna to połącz oba końce krótkim wężykiem i będzie chodził bo nie wiem czy znajdziesz odpowiedni materiał na membranę jeżeli rzeczywiście jest dziurawa może jest wszystko totalnie zaklajstrowane pozostałością paliwa i dlatego nie chodzi ?

Link to comment
Share on other sites

to na 100% jest membrana;) ona juz była wymieniana raz tylko wtedy robił to mój znajomy ale jak mówiłem nie mam z nim kontaktu narazie. amateriał mam tylko, że membranka wytrzymuje jakieś 3/4 sezonu i jest do wymiany.

 

Modelmaniak podpowiadał mi zeby zmienić gaźnik i zaslepic pompe ale narazie mnie nie stac na takie manewry dlatego musze walczyc z pompą;)

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli to ma być model w którym zbiornik będzie blisko silnika czyli w normalnym miejscu to zrób instalację z podaniem ciśnienia ze zbiornika a na króćce pompy załóż wężyk zanim zrobisz wymianę gaźnika zrób taką próbę zamontuj silnik w modelu lub w taki sposób żeby w czasie pracy silnika można było go postawić w pion i zobacz czy ten silnik będzie w takim położeniu pracował czy nie bo ja mam inne zdanie na temat tych silników i jest chyba ono różne o 180 stopni od innych opinii. :D

 

ps.

Te silniki pracują też normalnie beż pompy gdyby było inaczej wszystkie fabrycznie od razu miały by pompę .

Link to comment
Share on other sites

Wiec tak. Te silniki oczywiscie pracuja bardzo ladnie bez pompy, mozna latac nawet i z gaznikiem dynamixsa! Tyle ze te silniki w pionie po naglym dodaniu gazu gasnie.. Wiec jezlei ten silnk ma byc w modelu 3D nie polecam latac bez pompy. Sam latalem na webrze, byla ona w funie latalo sie bardzo fajnie, ale takjak mowie, gasla przy wejsciu w zawis :D

Link to comment
Share on other sites

No dzisiaj wreszcie znalazłem trochę wolnego czasu i siadłem do silniczka;) w tak zwanym miedzy czasie skombinowałem sobie klucz do rur/takie kombinerki tylko z okrągłymi szczypcami/ i pompa rozkręcona bez żadnych problemów, membranki zrobiony czyli niedługo trzeba będzie trochę poganiać po niebie;) Olo, dzieki za pomoc, masz u mnie zupkę chmielowa jak nic :wink:

 

i jeszcze jedno pytanko mam, mianowicie miedzy karterem a denkiem jest zniszczona podkładka, moge ja normalnie dorobiś z kartonu?? Czy paliwo go" zeżre" ew temperatura? czy lepszy byłby kręgielit?

 

ps; sorki za dwa posty pod soba;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.