rabbitlkr Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 Posiadam Webre 91 tylko, że potrzeba wymienić membrane w pompie bo wszystko wskazuje na jej przetarcie. Tylko rozebranie tego elemtu okazało sie problemem jak narazie nie do przeskoczenia. Pompa była juz rozbierna przez znajomego, tylko, że aktualnie mam z nim utrudniony kontakt i musze radzić sobie sam. szczeże mówiąc nawet nie bardzo wiem z której strony mam to ugryść a nie chce jej uszkodzic. Ponizej kilka fotek: fotki są słabej jakości ponieważ robiłem je telefonem będe wdzięczny za jakieś sugestie;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
olo Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 U mnie odkręca się trzymając za to co trzymają moje palce .U Ciebie widzę jeszcze jakiś pierścień ale to chyba jakiś dystans do wyrównania średnic bo np. pompa od 6,5 1 10 są takie same . Ja znalazłem w jakiś zestawie narzędzi takie kleszczo - kombinerki które pasują średnicą i tym odkręcam ale fotki tego narzędzia dziś nie pokażę Prawdopodobnie twoja pompa ma takie same rozmiary jak moja chociaż z większego silnika Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabbitlkr Posted January 1, 2007 Author Share Posted January 1, 2007 hmm wkręciłem w małe imadełko i próbowałem odkręcić ale niestety ani drgnie, jutro jeszcze popróbuje;) Tam jest lewy czy prawy gwint? Link to comment Share on other sites More sharing options...
olo Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 O ile mnie pamięć nie myli to normalny ale jeżeli jest pompka niesprawna to połącz oba końce krótkim wężykiem i będzie chodził bo nie wiem czy znajdziesz odpowiedni materiał na membranę jeżeli rzeczywiście jest dziurawa może jest wszystko totalnie zaklajstrowane pozostałością paliwa i dlatego nie chodzi ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabbitlkr Posted January 1, 2007 Author Share Posted January 1, 2007 to na 100% jest membrana;) ona juz była wymieniana raz tylko wtedy robił to mój znajomy ale jak mówiłem nie mam z nim kontaktu narazie. amateriał mam tylko, że membranka wytrzymuje jakieś 3/4 sezonu i jest do wymiany. Modelmaniak podpowiadał mi zeby zmienić gaźnik i zaslepic pompe ale narazie mnie nie stac na takie manewry dlatego musze walczyc z pompą Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariolotnik Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 Nie lataj bez pompy Bez pompy ten silnik gasnie :| Wiem, bo tez latalem na takiej webrze (tyle ze 6,5cm) i zawsze gasla gdy wchodizlem w zawis Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabbitlkr Posted January 1, 2007 Author Share Posted January 1, 2007 na tym gaźniku bez pompy daleko napewno nie zalece;) myślałem jeszcze żeby zainwestować w pompe peryy i zostawic ten gaźnik co mam ale jak mówie narazie mnie nie stac na to;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
olo Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 Jeżeli to ma być model w którym zbiornik będzie blisko silnika czyli w normalnym miejscu to zrób instalację z podaniem ciśnienia ze zbiornika a na króćce pompy załóż wężyk zanim zrobisz wymianę gaźnika zrób taką próbę zamontuj silnik w modelu lub w taki sposób żeby w czasie pracy silnika można było go postawić w pion i zobacz czy ten silnik będzie w takim położeniu pracował czy nie bo ja mam inne zdanie na temat tych silników i jest chyba ono różne o 180 stopni od innych opinii. ps. Te silniki pracują też normalnie beż pompy gdyby było inaczej wszystkie fabrycznie od razu miały by pompę . Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabbitlkr Posted January 1, 2007 Author Share Posted January 1, 2007 no cóż jeżeli manewr z pompą nie wyjdzie to spróbuje ale jakoś nie chce mi sie wieżyć w powodzenie tego przedsięwzięcia;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariolotnik Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 Wiec tak. Te silniki oczywiscie pracuja bardzo ladnie bez pompy, mozna latac nawet i z gaznikiem dynamixsa! Tyle ze te silniki w pionie po naglym dodaniu gazu gasnie.. Wiec jezlei ten silnk ma byc w modelu 3D nie polecam latac bez pompy. Sam latalem na webrze, byla ona w funie latalo sie bardzo fajnie, ale takjak mowie, gasla przy wejsciu w zawis Link to comment Share on other sites More sharing options...
olo Posted January 2, 2007 Share Posted January 2, 2007 Czymś takim odkręcam pompę Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabbitlkr Posted January 2, 2007 Author Share Posted January 2, 2007 będe musiał poszukac takiego narzedzie gdzies bo jak narazie nie udało mi sie rozkręcic tej pompy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabbitlkr Posted January 6, 2007 Author Share Posted January 6, 2007 No dzisiaj wreszcie znalazłem trochę wolnego czasu i siadłem do silniczka;) w tak zwanym miedzy czasie skombinowałem sobie klucz do rur/takie kombinerki tylko z okrągłymi szczypcami/ i pompa rozkręcona bez żadnych problemów, membranki zrobiony czyli niedługo trzeba będzie trochę poganiać po niebie;) Olo, dzieki za pomoc, masz u mnie zupkę chmielowa jak nic :wink: i jeszcze jedno pytanko mam, mianowicie miedzy karterem a denkiem jest zniszczona podkładka, moge ja normalnie dorobiś z kartonu?? Czy paliwo go" zeżre" ew temperatura? czy lepszy byłby kręgielit? ps; sorki za dwa posty pod soba;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.