Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Marku 

Chylę czoła dla Twoich osiągnięć, zwłaszcza jeśli chodzi o Shindena.

Albo jesteś tak dobry aerodynamicznie, albo po prostu "masz nosa" - tak czy inaczej SZACUN

Shinden nie jest prostym samolotem, zwłaszcza jeśli chce się zbudować makietę z reżimowymi proporcjami do oryginału.

Przekonał się o tym Grek, któremu pomagam ulotnić jego Shindena (rozbił już 3 kadłuby podczas lądowania, w pewnych kątach natarcia ster wysokości jest nieefektywny - model nie reaguje):

Jesteśmy już na dobrej drodze.

 

Teraz to co napiszę nie spodoba się pewnie kilku osobom a zwłaszcza "mądralińskim" typu Moderator Przemek - mogę być za to wykluczony z forum nie dbam o to.

Gość nie ma pojęcia o czym pisze.

Proszę pooglądać filmik z analizy mojego modelu Shindena - dla całego modelu krytyczne są kąty natarcia samolotu 2 i 8 stopni, gdzie współczynnik momentu powoduje niekontrolowany "nose down problem". Zwłaszcza dla zachowanej skali Shindena.

 

https://plus.google.com/u/0/112285155101472886772/posts/MoFfQxF5BVv?pid=6220832312073266018&oid=112285155101472886772

 

Dla tych co się cokolwiek znają na aerodynamice filmik jest jasny. 

 

 

Jeszcze raz Szacun dla Ciebie Marku, trzymam kciuki za udany oblot. 

 

A te relacje z budowy kupionych w sklepie gotowych modeli - to po prostu śmiech.

Ty Marku przynajmniej robisz modele od podstaw.

 

Pozdrawiam wszystkich prawdziwych modelarzy 

Jarek

  • Lubię to 1
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.