dorod Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Witam! Mam pytanko do kolegów, jak oceniają możliwości latania samolotem edge 540 seagull 1,5m 3kg w wierze do 6m/s. Silniczek asp 61. Czy wiatr będzie nim mocno rzucał? nie interesują mnie na razie zaawansowane akrobacje. Pętle, kilka beczek. Latałem wiele na akrobacyjnych tyle, że elektrycznych (katana, extrim. wylatane grubo kilkadziesiąt godzin). mam do dyspozycji bardzo długi pas startowy wyłożony kostką brukową (ok 300m) oraz droga żwirowa ok 150m prostopadła do tej pierwszej. Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabolo Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 przy jego masie 3kg taki wiatr nie zrobi na nim wrazenia jedynie przy podejsciu do lądowania trzeba uwazac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Wiatr stały to luksus w lataniu gorzej jak są turbulencje od termiki, przeszkód terenowych itp. Model tego typu poradzi sobie w trudniejszych warunkach i jak przedmówca napisał trzeba uważać przy lądowaniu ale przyjemniej się lata takim modelem w spokojnym powietrzu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi_72 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Mam Extre z seagulla 1.6 m i 3.4 kg z czterotaktem 0,91. Ten model wiatru się nie boi. Przy stałym wietrze nie ma żadnego problemu z lądowaniem. Przy dość mocno poszarpanym powietrzu trzeba podchodzić szybciej do lądowania. Model będzie bardziej stabilny. Takie przynajmniej są moje odczucia. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dorod Opublikowano 1 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Dzięki wielkie za odpowiedzi. To wiele wyjaśnia Na początku miałem wątpliwości bo wybrałem niejako słabszy silnik w tym samym rozmiarze i wadze (ASP 75 jest zaledwie kilka gram cięższy, tak samo jak 40-53 są podobne) ale teraz widzę, że może mi to pomóc przy wietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 4 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Najfajniej to się lata modelem ESA przy 15 m/s :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi