widar123 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Witam Skoro dotyczy to silnika SAITO FG36 to przy okazji chciałbym spytać, jakie maksymalne obroty udało się Wam uzyskać na śmigle 3 łopatowym. Póki co na moim mam ok 6800 (śmigło MEJZLIK 18x10) i nie wiem czy mam być z tego zadowolony czy nie, jako że na 2 łopatowym przy tym rozmiarze powinien się wkręcać na ok 8000. Jeśli ma ktoś swoje doświadczenia z eksploatacji takowych śmigieł, będę wdzięczny za podzielenie się. Pozdr - Darek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Pytanie od zupełnego laika w dziedzinie silników spalinowych. Czy Saito FG 30 lub FG 36 oprócz przepustnicy ma również ssanie, które trzeba regulować z poziomu aparatury (w domyśle w locie)? Pytam ze względu na to, że mam "tylko" 8-o kanałowy nadajnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widar123 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Silniki Saito z rodziny FG (zapłon iskrowy) nie posiadają osobnej dźwigni ssania. W tym rozwiązaniu gaźnik przypomina typowe rozwiązania z silników żarowych, gdzie jedyną dziwignią regulującą jest przepustnica gazu. Tak więc nie ma konieczności obsługiwania silnika dodatkowym kanałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Dziękuję. Oglądałem Twoje filmy na YT. Piękny dźwięk w locie i jeszcze lepsze lądowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.