Skocz do zawartości

SAITO FG 36


MareX

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Skoro dotyczy to silnika SAITO FG36 to przy okazji chciałbym spytać, jakie maksymalne obroty udało się Wam uzyskać na śmigle 3 łopatowym. Póki co na moim mam ok 6800 (śmigło MEJZLIK 18x10) i nie wiem czy mam być z tego zadowolony czy nie, jako że na 2 łopatowym przy tym rozmiarze powinien się wkręcać na ok 8000. Jeśli ma ktoś swoje doświadczenia z eksploatacji takowych śmigieł, będę wdzięczny za podzielenie się.

Pozdr - Darek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Pytanie od zupełnego laika w dziedzinie silników spalinowych. Czy Saito FG 30 lub FG 36 oprócz przepustnicy ma również ssanie, które trzeba regulować z poziomu aparatury (w domyśle w locie)? Pytam ze względu na to, że mam "tylko" 8-o kanałowy nadajnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniki Saito z rodziny FG (zapłon iskrowy) nie posiadają osobnej dźwigni ssania. W tym rozwiązaniu gaźnik przypomina typowe rozwiązania z silników żarowych, gdzie jedyną dziwignią regulującą jest przepustnica gazu. Tak więc nie ma konieczności obsługiwania silnika dodatkowym kanałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.