Skocz do zawartości

ZDZ 40- problem z zapłonem


rabbitlkr

Rekomendowane odpowiedzi

Napisz co jest nie tak? czy nie ma wysokich, czy przejscie jest malo plynne, gasnie na wolnych. Bo tak na razie nie wiele mozna poradzic. Mam dwa dl50, zaplon jest ustawiony fabrycznie. Iglica H reguluje sie zeby przy otwartej przepustnicy silnik mial jak najwieksze obroty (moze sie myle, ale reguluje sie nacisk na membrane, regulujaca doplywem paliwa przy otwartej przepustnicy), L reguluje sie niskie (sklad mieszanki - iglica). Obydwa DL nie wymagaly praktycznie jakiejkolwiek regulacji po wyjeciu z pudelka. Na wolnych przepustnica calkowicie zamknieta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skiron

Rzeczywiście w tej chwili na stronie ZDZ nie ma wiele informacji!??? na stronie niemieckiej również nie ma śladów życia, co się dzieje nie wiem, zawsze było. Trochę dziwna sytuacja :roll: .

Według mojej instrukcji TDC powinieneś mieć ustawione na 3,5mm przy zapłonie wyższym niż T1511.

Jeśli chodzi o powykręcane dysze, to wyjściowe położenie jest takie:

L -- 1,1/4-1,1/2

H -- 1

dokładnie takie same jest w 50NG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety na tej stronie niczego konkretnego niema , katalog produktów nie jest mi potrzebny

panowie może coś bardziej treściwego niż link do strony , tylu użytkowników tych silników wypowiadało się w tym poście więc myślę , że któryś z nich odpowie na moje pytania

Witam

Popatrz tutaj - powinno pomoc (rzeczywiscie z rozpedu podalem nie ten link)

http://shop.lindinger.at/pdf/48241.pdf

Mnostwo info na temata silnika - wraz ze zdjeciami i tabelka jak powinny byc ustawione sruby L i H

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za link , po kilkudziesięciu próbach uruchomienia silnika dałem sobie spokój , zagadał może ze trzy razy na kilka sekund , sekcja wykazała niewydolność gaźnika (pomimo zastosowania drugiego modułu zapłonowego), po dmuchnięciu w odpowietrzenie zbiornika jakby miał chęć do rozmowy i trochę pogada ale tylko na chwilkę , tak więc problemem jest na 99% gaźnik , po kilkudziesięciu obrotach wentylatorem świeca jest suchusieńka , tak więc

poszukuję gaźnika odpowiedniego do zdz40rv , jeśli ktoś posiada wiedzę gdzie można zdobyć taki gaźnik lub jakiś pasujący proszę o informację lub jakieś sugestie lub pomysły odnośnie mojego problemu , latać się chce panowie więc pomóżcie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźnik masz raczej sprawny tak na 99% :D

Jak silnik nie pracuje to iglica ta poruszana membraną jest w położeniu zamkniętym i odcina dopływ paliwa.Na pokrywce membrany jest otwór.,jeżeli jest na środku to możesz delikatnie o czymś nacisnąć i otworzysz dopływ paliwa i wtedy jak dmuchniesz w zbiornik lub ściśniesz zbiornik to paliwo dostanie się do gaźnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy masz drożny otwór pobierajacy podciśnienie z karteru silnika. Może gaźnik jest przekręcony o 180 stopni i otwór w gaźniku nie trafia na otwór w silniku. Bez tego membrama nie pracuje i gaźnik jest wtedy bez paliwa. Jeśli to nie pomoże to jest coś nie tak z gaźnikiem. Tu masz link do strony, gdzie dobrze jest opisany gaźnik, jego budowa i działanie oraz sposób regulacji:

http://tech.flygsw.org/walbro_tuneup.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz co jest nie tak? czy nie ma wysokich, czy przejscie jest malo plynne, gasnie na wolnych. Bo tak na razie nie wiele mozna poradzic. Mam dwa dl50, zaplon jest ustawiony fabrycznie. Iglica H reguluje sie zeby przy otwartej przepustnicy silnik mial jak najwieksze obroty (moze sie myle, ale reguluje sie nacisk na membrane, regulujaca doplywem paliwa przy otwartej przepustnicy), L reguluje sie niskie (sklad mieszanki - iglica). Obydwa DL nie wymagaly praktycznie jakiejkolwiek regulacji po wyjeciu z pudelka. Na wolnych przepustnica calkowicie zamknieta

 

No nie wiem jak z tym zamknięciem przepustnicy na wolnych. U mnie była uchylona bo gasiłem DL'a engine cut'em na apie, który właśnie ja domyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój problem odnosi się do silnika ZDZ40RV a nie do DL50 , w dl-u może i tak jest że gasi się domknięcie przepustnicy a w ZDZ-cie wcale tak nie musi być .

 

zamówiłem nowy gaźnik , jak dotrze i zamontuję go na silniku to napisze czy problem minął czy coś jeszcze jest do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

zapłon mam taki sam kupiony całkiem niedawno w art hobby), poprzedni miałem falkona ale tamten nie miał tego wyjścia , pytam o ten pin bo lubię mieć wszystko wykorzystane o ile jest taka możliwość a taka występuje w tym module , przypuszczam , że rodzaj zapłonu (firma) nie jest tak istotny co samo urządzenie pomiarowe które jest kompatybilne ( sygnał TTL) z modułem zapłonowym , być może w niedalekiej przyszłości zakupię te tacho i podrzucę info co z tego wyszło , mam oczywiście zamiar to zainstalować w moim latadełku z avatara :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.