Goju Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Witam mam problem, chciałem sobie wymienić łożyska w emaxie (już chyba 3 raz w tym roku), i wybijając łożysko środek wypadł a została ta "obręcz" i nie wiem jak to wyciągnąć, może ktoś ma jakieś pomysły? Zdjęcie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
izonix Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Witam mam problem, chciałem sobie wymienić łożyska w emaxie (już chyba 3 raz w tym roku), i wybijając łożysko środek wypadł a została ta "obręcz" i nie wiem jak to wyciągnąć, może ktoś ma jakieś pomysły? Zdjęcie: Wymieniałem łożyska w trzech takich motorkach, ale w każdym przypadku wcisk był symboliczny, wypadały same. Jeżeli u ciebie jest inaczej, to spróbuj wkleić jakiś pręcik i po stwardnieniu kleju wyciągaj. Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goju Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 no właśnie z drugiej wyszło praktycznie jak zawsze bez używania siły... a z tej coś tak chwyciło, że młotkiem nie chciało wyjsc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PK999 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Poprzenio sam wymieniałeś? Napewno nie jest wklejone? Pewnie rozleciał się koszyk. Proponuję włożyć kulki i wewnętrzną bieżnię z powrotem, zablokować kulki czymkolwiek (wykałaczki, zapałki) aby były równo rozmieszczone i wtedy prasować lub pukać przez wewnętrzną część. Odpowienio podpierając silnik. Oczywiście nowego łożyska nie należy "młotkować" przez wewnętrzną bieżnię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goju Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Tak sam wymieniałem, nic nie wklejałem . Próbowałem z poxiliną w środku i z tymi kulkami ale niestety nie dało rady tylko ta tulejka aż z statora wypadła... wkońcu postanowiłem przewiercić z boku otwór 2mm i wydłubałem te łożysko śrubokrętem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japko95 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 To ja powiem jak sobie poradziłen z tym problemem w emaxie cf2812 - w pierścień łożyska, który został w korpusie silnika wkleiłem na cyjanoakryl podkładkę bodajże m3 i całość wybiłem za pomocą śrubokręta i młotka. Ot i cała filozofia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi