Gość slawekmod Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 Miałem i ja swoje przeboje z tym sklepem a konkretnie z terminem realizacji zamówienia i to w okresie kiedy zamówione rzeczy były mi potrzebne na wczoraj a doszły do mnie po chyba miesiącu .Całe szczęście że pomógł kolega z forum i udało sie przyśpieszyć wysyłkę.Czasem zamawiam jakieś drobiazgi w rcskorpion ale już coraz rzadziej ze względu na zaporowe ceny.
Kuba Kłosowski Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 W tym sklepie również miałem problemy. Na zamówiony bak, który rzekomo płynął statkiem z USA czekałem ponad 3 miesiące. Co to statek bez napędu z dziurą w kadłubie? :crazy:
skidan Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 I ja doświadczyłem nie miłej niespodzianki ze strony rcscorpion. Myślałem już nawet, że ten sklep przestał istnieć aż tu nagle pojawiła się reklama na forum. Zrobiłem zamówienie 4 sierpnia 2009: maskę silnika do Katany i rękaw - wskaźnik wiatru. Maska doszła od razu a z nią informacja że rękaw dojdzie później. Mamy już 13. grudnia, wysłałem 3 emaile w różnym czasie z zapytaniem co dalej i nic. Nawet nie odpowiedzieli. :shock: :crazy:
ozi27 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Witam,ja obecnie odeslalem pakiet Li-po Fullymax do reklamacji(padla jedna cela) wiec zobaczymy jak to bedzie,wtedy dam znac.
Norman Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 też czasami u nich kupowałem , kiedyś nawet fatygowali się zadzwonic że czegoś nie ma na stanie i wysyłali pozostałe rzeczy a brakujące później . Ale to jak niedawno potraktowali mojego kolegę skreśliło ten sklep z mojej listy . Kolega już zrezygnował z zamówienia choć mu odradzałem bo od złożenia zamówienia do rezygnacji mineło 10 miesięcy a towaru z zamówienia nadal nie wysłali mimo częstych telefonów . Mówiłem mu żeby chociaż do rocznicy poczekał może by jakiś upust dostał :rotfl: A tak na serio rzeczy z zamówienia były potrzebne do projektu z którym mu się nie spieszyło, ale jak już były potrzebne to niestety trzeba było kupić w "normalnym" sklepie
elektryki_rc Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 I ja doświadczyłem nie miłej niespodzianki ze strony rcscorpion. Myślałem już nawet, że ten sklep przestał istnieć aż tu nagle pojawiła się reklama na forum. Zrobiłem zamówienie 4 sierpnia 2009: maskę silnika do Katany i rękaw - wskaźnik wiatru. Maska doszła od razu a z nią informacja że rękaw dojdzie później. Mamy już 13. grudnia, wysłałem 3 emaile w różnym czasie z zapytaniem co dalej i nic. Nawet nie odpowiedzieli. :shock: :crazy: Bo z tym sklepem jest jedna generalna zasada ! Zawsze dzwonić a nie pisać e-maile ! Zadzwoń a rękaw na pewno się znajdzie o ile tylko widać że jest już na stanie. Chłopaki mają dużo na głowie i czasem zdarzy się o czymś zapomnieć... wtedy właśnie wypada zadzwonić na 100% odbiorą, maile nie działają.
Gość slawekmod Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Oj Krzysiek, sklep ma dbać o klienta, jak nie nadążają czytać maili to niech zatrudnią człowieka od tego, to nie nasza sprawa jak mają robić żebyśmy my byli zadowoleni.My mamy mić towar na czas i tyle.
mammuth Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Dodam tylko, ze ja preferuje wyslac maila, przeciez mozna na nie odpowiadac w wolnej chwili, a telefon wiadomo - dzwoni zawsze w najgorszym momencie :twisted: Ciekawe czy rcscorpion tu zaglada ??
skidan Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Ciekawe czy rcscorpion tu zaglada ?? Chyba jednak zaglądają. W ubiegły piątek wysłali maila, że rękaw został wysłany a wczoraj odebrałem paczkę. :jupi: Zamiast rękawu za 25 zł , który jest ciągle niedostępny wysłali mi bez dopłaty większy rękaw :jupi: Jest ogromny i z....fajny(czyt. super) No. To się nazywa pozytywne załatwienie sprawy. Dziękuję i polecam się na przyszłość. ;D
mammuth Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 To chyba nowa forma reklamy bedzie - wyslac klientowi zly towar/popsuty/nie wyslac wcale ..... - po czym czekac na dym na pfmrc - po czym wyslac klientowi lepszy/drozszy/wiekszy .... wszyscy zobacza, ze firma sie wywiazuje i dba o klienta Firmy zagraniczne tez czasami w takiej sytuacji dorzucaja cos od siebie - czyzby i w Polsce robilo sie normalnie ??
Adam B Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 To chyba nowa forma reklamy bedzie - wyslac klientowi zly towar/popsuty/nie wyslac wcale .....- po czym czekac na dym na pfmrc - po czym wyslac klientowi lepszy/drozszy/wiekszy .... wszyscy zobacza, ze firma sie wywiazuje i dba o klienta Firmy zagraniczne tez czasami w takiej sytuacji dorzucaja cos od siebie - czyzby i w Polsce robilo sie normalnie ?? Na to wygląda że tak. Przynajmniej mnie zadażyła się taka sytuacja: Chciałem kupić gotowy zestaw (reg,silnik, śmigło) ale na stronie sklepowej nie było zaznaczonego braku przedmiotu. Więc kupiłem, minęły 30min i tel. do mnie z informacją że niema tego zestawu ale w zamian może mi zaproponować lepszy a tańszy zestaw i 2 śmigła gratis. Myślę że sklepy zaczynają dbać o klientów chyba ich motto"Nasz klient nasz Pan")
ECO400 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Myślę że sklepy zaczynają dbać o klientów chyba ich motto"Nasz klient nasz Pan" oby więcej takich sklepów :roll:
lukwisz.pl Opublikowano 31 Grudnia 2009 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Zamówiłem w tym sklepie droga telefoniczną radio futaba 7cap 2.4 GHz we wtorek. Dostałem cenę niższą niż na stronie. Wczoraj wysłali dzisiaj rano doszło. Jak dla mnie sklep zadziałał bez najmniejszego zarzutu.
lukwisz.pl Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Minęły dwa miesiące nie zdązyłem nowym nabytkiem wykonac ani jednego lotu, a tu padł wyświetlacz . Radio działa jako takie, serwa chodzą ale wyświetlacz martwy. Odesłałem już do sklepu, oni z kolei do serwisu w Niemczech. Zobaczymy jak pójdzie. Na razie nie mam zastrzeżeń. Obym mógł podtrzymać swoją dobrą opinię o tym sklepie.
lukwisz.pl Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Mały update. Właśnie dzwonił pan ze sklepu że radio po wymianie wyświetlacza wraca z serwisu z Niemiec. Trochę to trwało (właśnie minęły 4tyg odkąd wysłałem) ale cóż zrobić. Nie mam zastrzeżeń do pracy tego sklepu.
slekar Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Przestrzegam przed zakupami w sklepie rcskorpion. Od 50 dni domagam się zwrotu pieniędzy za reklamowany regulator. Przelew idzie już 30 dni i nie może dojść mimo moich licznych telefonów Niepoważni sprzedawcy. Sprawa trafiła do Urzędu Ochrony Konsumenta.
slekar Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Witam. Mój ostatni post dotyczył problemów ze sklepem rcskorpion . Widzę że byłto sporadyczny wypadek przy pracy. NIE ROSZCZĘ PRETENSJI DO SKLEPU- sprawa załatwiona. Dalej będę robił zakupy w tym sklepie. pozdrawiam Sławomir Hoffer
esceta Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 Zrobiłem kilka zakupów w Skorpionie i nie miałem kłopotów.Problem pojawił się kiedy poprosiłem o informacje w sprawie serwisu nadajnika MZ 14 . Przysłano zapytanie gdzie nabyłem nadajnik. Po mojej odpowiedzi , że w Wimarexie kontakt ze sklepem sie urwał i nie dostałem juz odpowiedzi na moje e-meil . Widocznie serwisują tylko sprzęt nabyty w Skorpionie. Przedstawicielstwo Robbe-Futaba nic nie znaczy . Ciekawe co na to powie firma Futaba i Robbe.
esceta Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 Okazło się ,że źle oceniłem sklep Skorpion i serwis Futaby.Dzisiaj dostałem wyczerpujące informacje i wyjaśnienia dlaczego temat się przeciągnął w czasie. Dziękuję właścicielowi za poważne potraktowanie mojej sprawy . Pozdrawiam
DerSalis Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Ja złożyłem w Skorpionie dwa zamówienia. Jeśli chodzi o zamówienie pierwsze to mimo że zamówione towary były dostępne na stronie to nie mieli ich na magazynie. Po rozmowie telefonicznej obiecali że zamówiony towar sprowadzą i przyślą. Po miesiącu dzwonię aby dowiedzieć się co z moim zamówieniem. Okazuje się że nie są w stanie w najbliższym czasie sprowadzić zamówionych przeze mnie pozycji. Pieniądze mi zwrócili i obiecali że w zamian za wynikłe problemy przy następnym zamówieniu wysyłkę będę miał darmową. Gdy doszło do realizacji drugiego zamówienia przypomniałem o danej obietnicy. Zadzwonił ktoś z obsługi sklepu i zasugerował mi że obiecana darmowa wysyłka to jakiś mój wymysł i tego nie pamięta. Odszukałem maila i wysłałem do Rc Skorpion aby pamięć sobie odświeżyli. Odpisali że przepraszają za zaistniałą pomyłkę i otrzymałem propozycję zwrotu kosztów przesyłki. Uraz jednak został i nie zamierzam tam zamawiać. Przecież sklepów jest więcej i jest w czym wybierać.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.