Skocz do zawartości

http://www.rcskorpion.pl/


begginer_rc

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Miałem i ja swoje przeboje z tym sklepem a konkretnie z terminem realizacji zamówienia i to w okresie kiedy zamówione rzeczy były mi potrzebne na wczoraj a doszły do mnie po chyba miesiącu .Całe szczęście że pomógł kolega z forum i udało sie przyśpieszyć wysyłkę.Czasem zamawiam jakieś drobiazgi w rcskorpion ale już coraz rzadziej ze względu na zaporowe ceny.

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

I ja doświadczyłem nie miłej niespodzianki ze strony rcscorpion. Myślałem już nawet, że ten sklep przestał istnieć aż tu nagle pojawiła się reklama na forum.

Zrobiłem zamówienie 4 sierpnia 2009: maskę silnika do Katany i rękaw - wskaźnik wiatru.

Maska doszła od razu a z nią informacja że rękaw dojdzie później.

Mamy już 13. grudnia, wysłałem 3 emaile w różnym czasie z zapytaniem co dalej i nic. Nawet nie odpowiedzieli.

:shock: :crazy:

Opublikowano

Witam,ja obecnie odeslalem pakiet Li-po Fullymax do reklamacji(padla jedna cela) wiec zobaczymy jak to bedzie,wtedy dam znac.

Opublikowano

też czasami u nich kupowałem , kiedyś nawet fatygowali się zadzwonic że czegoś nie ma na stanie i wysyłali pozostałe rzeczy a brakujące później . Ale to jak niedawno potraktowali mojego kolegę skreśliło ten sklep z mojej listy . Kolega już zrezygnował z zamówienia choć mu odradzałem bo od złożenia zamówienia do rezygnacji mineło 10 miesięcy a towaru z zamówienia nadal nie wysłali mimo częstych telefonów . Mówiłem mu żeby chociaż do rocznicy poczekał może by jakiś upust dostał :rotfl:

A tak na serio rzeczy z zamówienia były potrzebne do projektu z którym mu się nie spieszyło, ale jak już były potrzebne to niestety trzeba było kupić w "normalnym" sklepie

Opublikowano
I ja doświadczyłem nie miłej niespodzianki ze strony rcscorpion. Myślałem już nawet, że ten sklep przestał istnieć aż tu nagle pojawiła się reklama na forum.

Zrobiłem zamówienie 4 sierpnia 2009: maskę silnika do Katany i rękaw - wskaźnik wiatru.

Maska doszła od razu a z nią informacja że rękaw dojdzie później.

Mamy już 13. grudnia, wysłałem 3 emaile w różnym czasie z zapytaniem co dalej i nic. Nawet nie odpowiedzieli.

:shock: :crazy:

 

 

Bo z tym sklepem jest jedna generalna zasada ! Zawsze dzwonić a nie pisać e-maile ! Zadzwoń a rękaw na pewno się znajdzie o ile tylko widać że jest już na stanie. Chłopaki mają dużo na głowie i czasem zdarzy się o czymś zapomnieć... wtedy właśnie wypada zadzwonić na 100% odbiorą, maile nie działają.

Gość slawekmod
Opublikowano

Oj Krzysiek, sklep ma dbać o klienta, jak nie nadążają czytać maili to niech zatrudnią człowieka od tego, to nie nasza sprawa jak mają robić żebyśmy my byli zadowoleni.My mamy mić towar na czas i tyle.

Opublikowano

Dodam tylko, ze ja preferuje wyslac maila, przeciez mozna na nie odpowiadac w wolnej chwili, a telefon wiadomo - dzwoni zawsze w najgorszym momencie :twisted:

Ciekawe czy rcscorpion tu zaglada ??

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ciekawe czy rcscorpion tu zaglada ??

Chyba jednak zaglądają.

W ubiegły piątek wysłali maila, że rękaw został wysłany a wczoraj odebrałem paczkę.

:jupi: Zamiast rękawu za 25 zł , który jest ciągle niedostępny wysłali mi bez dopłaty większy rękaw :jupi:

Jest ogromny i z....fajny(czyt. super)

No. To się nazywa pozytywne załatwienie sprawy.

Dziękuję i polecam się na przyszłość. ;D

Opublikowano

To chyba nowa forma reklamy bedzie - wyslac klientowi zly towar/popsuty/nie wyslac wcale .....

- po czym czekac na dym na pfmrc - po czym wyslac klientowi lepszy/drozszy/wiekszy .... :lol: wszyscy zobacza, ze firma sie wywiazuje i dba o klienta :)

 

Firmy zagraniczne tez czasami w takiej sytuacji dorzucaja cos od siebie - czyzby i w Polsce robilo sie normalnie ??

Opublikowano
To chyba nowa forma reklamy bedzie - wyslac klientowi zly towar/popsuty/nie wyslac wcale .....

- po czym czekac na dym na pfmrc - po czym wyslac klientowi lepszy/drozszy/wiekszy .... :lol: wszyscy zobacza, ze firma sie wywiazuje i dba o klienta :)

 

Firmy zagraniczne tez czasami w takiej sytuacji dorzucaja cos od siebie - czyzby i w Polsce robilo sie normalnie ??

 

Na to wygląda że tak. Przynajmniej mnie zadażyła się taka sytuacja:

 

Chciałem kupić gotowy zestaw (reg,silnik, śmigło) ale na stronie sklepowej nie było

zaznaczonego braku przedmiotu. Więc kupiłem, minęły 30min i tel. do mnie z informacją że niema tego zestawu ale w zamian może mi zaproponować lepszy a tańszy zestaw i 2 śmigła gratis.

 

Myślę że sklepy zaczynają dbać o klientów chyba ich motto"Nasz klient nasz Pan")

Opublikowano

Zamówiłem w tym sklepie droga telefoniczną radio futaba 7cap 2.4 GHz we wtorek. Dostałem cenę niższą niż na stronie. Wczoraj wysłali dzisiaj rano doszło. Jak dla mnie sklep zadziałał bez najmniejszego zarzutu.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Minęły dwa miesiące nie zdązyłem nowym nabytkiem wykonac ani jednego lotu, a tu padł wyświetlacz :(. Radio działa jako takie, serwa chodzą ale wyświetlacz martwy. Odesłałem już do sklepu, oni z kolei do serwisu w Niemczech. Zobaczymy jak pójdzie. Na razie nie mam zastrzeżeń. Obym mógł podtrzymać swoją dobrą opinię o tym sklepie.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Mały update. Właśnie dzwonił pan ze sklepu że radio po wymianie wyświetlacza wraca z serwisu z Niemiec. Trochę to trwało (właśnie minęły 4tyg odkąd wysłałem) ale cóż zrobić. Nie mam zastrzeżeń do pracy tego sklepu.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Przestrzegam przed zakupami w sklepie rcskorpion.

Od 50 dni domagam się zwrotu pieniędzy za reklamowany regulator.

Przelew idzie już 30 dni i nie może dojść mimo moich licznych telefonów

Niepoważni sprzedawcy.

Sprawa trafiła do Urzędu Ochrony Konsumenta.

Opublikowano

Witam.

Mój ostatni post dotyczył problemów ze sklepem rcskorpion .

Widzę że byłto sporadyczny wypadek przy pracy.

NIE ROSZCZĘ PRETENSJI DO SKLEPU- sprawa załatwiona.

Dalej będę robił zakupy w tym sklepie.

pozdrawiam

Sławomir Hoffer

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Zrobiłem kilka zakupów w Skorpionie i nie miałem kłopotów.Problem pojawił się kiedy poprosiłem o informacje w sprawie serwisu nadajnika MZ 14 . Przysłano zapytanie gdzie nabyłem nadajnik. Po mojej odpowiedzi , że w Wimarexie kontakt ze sklepem sie urwał i nie dostałem juz odpowiedzi na moje e-meil . Widocznie serwisują tylko sprzęt nabyty w Skorpionie. Przedstawicielstwo Robbe-Futaba nic nie znaczy . Ciekawe co na to powie firma Futaba i Robbe.

Opublikowano

Okazło się ,że źle oceniłem sklep Skorpion i serwis Futaby.Dzisiaj dostałem wyczerpujące informacje i wyjaśnienia dlaczego temat się przeciągnął w czasie. Dziękuję właścicielowi za poważne potraktowanie mojej sprawy .

Pozdrawiam

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Ja złożyłem w Skorpionie dwa zamówienia. Jeśli chodzi o zamówienie pierwsze to mimo że zamówione towary były dostępne na stronie to nie mieli ich na magazynie. Po rozmowie telefonicznej obiecali że zamówiony towar sprowadzą i przyślą. Po miesiącu dzwonię aby dowiedzieć się co z moim zamówieniem. Okazuje się że nie są w stanie w najbliższym czasie sprowadzić zamówionych przeze mnie pozycji. Pieniądze mi zwrócili i obiecali że w zamian za wynikłe problemy przy następnym zamówieniu wysyłkę będę miał darmową.

Gdy doszło do realizacji drugiego zamówienia przypomniałem o danej obietnicy. Zadzwonił ktoś z obsługi sklepu i zasugerował mi że obiecana darmowa wysyłka to jakiś mój wymysł i tego nie pamięta. Odszukałem maila i wysłałem do Rc Skorpion aby pamięć sobie odświeżyli. Odpisali że przepraszają za zaistniałą pomyłkę i otrzymałem propozycję zwrotu kosztów przesyłki.

Uraz jednak został i nie zamierzam tam zamawiać. Przecież sklepów jest więcej i jest w czym wybierać.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.