Miki Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 czy ktos moze wie jak to jest z rzeczami kupiony przez internet w innych krajach Uni, jak wyglada realizowanie gwarancji? czy u polskiego przedstawiciela producenta sprzetu(np. aparatury) mozemy realizowac gwarancje, czy musimy realizowac wselkie naprawy gwarancyjne w kraju w ktorym to robilismy i czy mozna zatem robic to przez internet? dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miki Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 no to odpowiem sobie sam zadzwonilem do polskiego przedstawiciela, o ktorym sie dowiedzialem ze strony producenta sprzetu, i dowiedzialem sie ze sprzet zakupiony nie u nich naprawia ale oczywiscie odplatnie , fajna naprawa gwarancyjna. tak wiec jesli cos kupimy przez internet np w Niemczech i bedzie cos z tym nie halo to musimy to odeslac do sklepu w ktorym to kupilismy. tak wiec nawet jak przy zakupie gdzies za granica zoszczedzimy 10% to przy odrobinie pecha stracimy zaoszczedzone pieniadze na przesylki kurieskie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geralt Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Ktoś powiedział Ci totalne bzdury. Jesteśmy w Unii więc jeżeli posiadasz dowód zakupu w dowolnym kraju unii to przedstawiciel producenta musi zrealizować naprawę za darmo (o ile nie naruszyłeś postanowień gwarancji). I tutaj jest dziwna sytuacja, gwarancja nie musi być podbita, ważne byś miał dowód zakupu. Sam tak naprawiałem sprzęt. płaciłem tylko za koszty przesyłki do przedstawiciela w Polsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miki Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 no coz, tak mi powiedzieli i nic im nie moge zrobic. no chyba ze powiem pani przez telefon ze musi mi naprawic w ramach gwarancji i juz. tylko czy to zadziala? watpie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilot Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Ktoś powiedział Ci totalne bzdury. Jesteśmy w Unii więc jeżeli posiadasz dowód zakupu w dowolnym kraju unii to przedstawiciel producenta musi zrealizować naprawę za darmo ... Jest to chyba zależne od firmy. Z tego co wiem to np. Panasonic zszedł z gwarancji a podstawą jest dowód zakupu wydany w kraju, gdzie sprzęt ma być naprawiany czyli sprzęt musi pochodzić z oficjalnej dystrybucji. Do MIKI: najlepiej poszukać przepisów, które to regulują i tam sprawdzić czy jest podstawa do odmowy naprawy sprzętu kupionego w innym kraju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi-000 Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Miki, to może ja ci coś doradze. nie baw się w żadne tłumaczenia tylko zadzwoń sobie do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów i tam się powinni zająć twoją sprawą lub cię skierują do odpowiedniej osoby. Urząd m. st. Warszawy Miejski Rzecznik Konsumentów 00-033 Warszawa ul. Górskiego 7 tel.: (022) 505 08 02; fax: (022) 505 09 67 konsument@warszawa.um.gov.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunba83 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Zdecydowanie polecam urząd ochrony praw konsumenta. Sam niedawno odzyskiwalem pieniądze za uszkodzony sprzet wlasnie z pomoca ww urzędu. I nie cackaj sie z nikim, twardo mów czego oczekujesz, producenci zawsze są dalecy od napraw czy zwtoru gotówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi-000 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Miki, i jak ruszyło się coś czy sobie odpuściłeś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geralt Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Ja powiem tyle. Po wymianie mailowej z Producentem zostalem przez niego skierowany do lokalnego dystrybutora (przedstawiciela). Wprawdzie w pierwszych słowach z drugiej strony usłyszałem, że ich to nie obchodzi, bo kupiłem w Niemczech. Jednak jak powiedziałem, że producent skierował mnie do nich i mam to na piśmie, polecono mi przysłać. Tak na chłopski rozum. Panasonic czy kto inny wie co produkuje. Jak mam dowód zakupu to wiadomo kiedy to coś kupiłem. Więc absurdem by było, żeby producent wyrzekł się swojego produktu, bo nie mam podbitej gwarancji. Dzisiaj w dobie internetu i sprzedaży poza terytorialnej inne postępowanie nie miało by sensu. W końcu ten mój dystrybutor nie ponosi kosztów naprawy bo on nie jest producentem. A jak chcą bym kupował u nich to niech kosztuje 1200, a nie 1700. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilot Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 ...A jak chcą bym kupował u nich to niech kosztuje 1200, a nie 1700. I tu właśnie mamy przyczynę kupowania sprzętu u sąsiadów Niewielką różnicę w cenie można jeszcze zrozumieć (np. inny VAT) ale często kilka stówek to przesada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miki Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 do adi-000 lipa, zamowilem apke w polskim sklepie i juz. w niemieckim internetowym sklepie napisali mize wrazie co to zebym odeslal im. no tak ale kurier kosztuje. dalem spokoj i dalem polskiemu sklepowi zarobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi-000 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Miki, no to pochwal się czym teraz będziesz sterował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miki Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 ha, MX-12. na razie na sucho bo mam klopocik z silnikiem wiec bawie sie starym G-314 i modelem typu dracheta ( prosty ciezki i niezniszczalny(jak do tej pory) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.