Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rzecz jasna kalibracja magnetometru i acc to pierwsze co zrobiłem po wgraniu multiwii (zmieniłem na 2.3 z misiowego).

 

Nieważne jaki mróz jutro. Pięc par gaci i idę na pole;)

 

GPS też działa bo znajduje satelity, ale pobawię się z nim chyba trochę później

Opublikowano

Witam.

 

Ogólnie popieram twórczość własną ale te ramiona 

to pręt czy rurka? Alu?

 

edit: nie doczytałem alu rurka - nie połamie się to przy krecie?

Opublikowano

Jak mocny kret to wszystko się połamie...

 

Albo co najmniej się wygnie. Na razie miałem dwa krety, obydwa z mojej winy (końcówka pakietu i regle odcinały silnik) i nic poważnego się nie stało, quad dalej fruwa bez problemu.

 

Znalazłem u siebie w mrówce aluprofile 10x10 i przy kolejnym poważniejszym krecie oraz uszkodzeniu ramion od razu wymieniam na profile.

 

 

 

Byłem w parku u siebie na osiedlu. Kawałek większego trawnika i w górę. Wieczorem białe i zielone diody(wymieniłem z czerwonych) wzbudzały nie lada zainteresowanie. Dostałem nawet kilka intratnych propozycji współpracy przy filmowaniu z powietrza hehe:) Zabawa przednia nawet przy -8 stopniach :P

Opublikowano

Dołóż LiPo monitor. Pakiet i model dłużej pożyje. Alarm ustaw na początku na 3,6V. Będziesz miał jakieś pół minuty na lądowanie, może więcej przed odcięciem. Ewentualnie ustaw na razie timer w aparaturze.

Opublikowano

To dziwne bo na rozładowanej baterii gubiło mi nadajnik przy 10 metrach po ziemi a gdy założyłem nową wszystko wracało do normy.

Opublikowano

Podłączyłem dzisiaj GPS. Ustawiłem auxy na GPS HOLD oraz GPS HOME. Po przełączeniu na GPS HOLD quad bardzo mocno ucieka w prawo, a na GPS Home leci zupełnie nie wiadomo gdzie. Dodam, że ten pierwszy tryb włączam z trybem BARO. Co może być przyczyną takiego uciekania?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam. Przedstawiam wam moją maszynkę po drobnym faceliftingu. Zastosowałem się do sugestii o skróceniu ramion, a że w międzyczasie dorwałem aluprofile 10x10 zrobiłem wszystko za jednym zamachem, czyli: skrócenie rozstawu silników o 10 cm do 450 z 550 oraz wymiana rurek okrągłych na rurki kwadratowe. Efekt? Subiektywnie quad stał się stabilniejszy i zyskał odrobinę na wyglądzie moim zdaniem. Zamieniłem również diody z czerwonych na zielone - zielone bardziej widoczne w ciągu dnia. W drodze już mobius z UK Poniżej zamieszczam kilka zdjęć:

D6hvJT.jpg

 

Ec0Yoi.jpg

 

j5VMY8.jpg

 

MbmiMp.jpg

 

PoEmDb.jpg

 

aNBenj.jpg

 

FArCi6.jpg

 

vp3vI0.jpg

 

HYtskU.jpg

 

Nie zwracać uwagi na podrapane ściany. Mieszkanie z tych wynajętych :D

Opublikowano

W jednym z postów podałeś czas lotu około 30min, możesz podać  trochę więcej szczegółów, waga do lotu, styl latania, ile pobrał po 30 min locie?

Opublikowano

Witaj. Waga do lotu to 1100 gram. Styl latania raczej łagodny, ponieważ na razie są to loty bardziej testowe. Sprawdzanie działania RTH, kompasu, sprawdzanie i korekcja PID'ów. Zazwyczaj wchodzi w pakiet 5200-5300, chociaż raz weszło ponad 5500 przy napięciu maksymalnym 12,6, ale wtedy wydoiłem go chyba do końca bo przy lądowaniu już widziałem jak przygasają diody(nie miałem jeszcze założonego alarmu baterii).

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.