Skocz do zawartości

silnik + regiel


Tomek_

Rekomendowane odpowiedzi

witam

ja jestem zielony, parametry mi nic nie mowia za bardzo, no i do tego nie wiem co jest dobre i co do czego bedzie pasowalo ;)

 

nie wiem do konca jaka jest roznica miedzy in a aoutrunerami, pozatym ze jedna sa w srodku a drugie na zewnatrz ;)

ktore sa lepsze i bardziej wytrzymale ;)

na poczatku zakladam ze outruner

na hobbycity.com combo sa od razu silniki z regulatorami, tylko po pierwszze, nie wiem czy sa dobre, a po drugie nie wiem jaki wybrac

 

na poczatek RWD-5

potem przerobka skrzydla na plaskie (bez wzniosku) potem dolnoplat - ale to odlegla historia ;)

jak na razie depron ( o ile uda mi sie gdzies dostac :crazy: )

no i do tego smiglo - czy ktos mogl by mi wytlumaczyc co znaczy np7x5 ?

no i jakie wziasc ;)

myslalem na czyms takim

 

klik

znaczy nie to smiglo tylko taka paczka - na poczatek, beda kraksy i wogole ;) tylko jaki rozmiar- nie mam pojecia :D

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co znaczy np7x5 ?

7 to średnica śmigła a 5 to skok, obie wartości podane w calach

Mniejsze śmigła z większym skokiem są przeznaczone do silników z wyższym KV(obroty/min/volta), a taki zestaw do modeli, w których potrzeba większej prędkości, a ciąg nie jest już najważniejszy. KV to też jedna z większych różnic między inrunnerami a outrunnerami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inruner, - kreci sie wirnik wewnatrz silnika

Outruner kreci sie obudowa na zewnatrz.

generalnie inrunery sa wysokoobrotowe, a do rwd potrzebujesz niskoobrotowy, czyli z NISKIM KV.

Generalnie potrzebujesz silnik o KV w granicach 900 do 1300.

Smiglo 9x6 do 10x4,7 SF (SF) czyli slowflyer, oznacza smiglo do napedow elektrycznych dla modeli wolnolatajacych (powoli).

Smiglo ktore zaproponowales jest typu DD czyli wysokoobrotowe.

odnosnie proponowanego wyposazenia poszukaj watkow dotyczacych budowy RWD znajdujacych sie w archiwach tego forum.