kuba91 Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 witam jestem początkujący i jak wiadomo jestem zielony mam model samochodu spalinowego KYOSHO silnik jakiś GXR i mam pytanie i Volt potrzebuje podgrzewacz a mam taki najzwyklejszy plis o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rc Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Do świecy wystarczy 1 cela dobrego akumulatora ni-xx czyli 1,2V. Jak będziesz kupował to wez o poj min. 2000mah bo świeca trochę prądu pobiera i weź jak najlepsze aku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba91 Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 a jeszcze mam pytanie jak chce go odpalić o najpierw zakładam klipsa a później ciągnę za linkę czy jak????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rc Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Pierwsze (jeżeli silnik wcześniej nie był odpalany przez ok 1,5h) to należy zassać paliwo czy parę razy obróć śmigłem z otwarta przepustnica. Następnie załóż klips i próbuj odpalić silnik. ty masz silnik z szarparka (czyli linka) jeżeli nie to silnik odpalasz palcem albo najlepiej jakimś patyczkiem zęby ci paluchów nie pocięło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 kuba91 co to za tytul ? O czym on mowi lub informuje ?. Prosze zmien tytul na cos mowiacy - tzn. o czym jest ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...