polpakpol Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Norbert, a może stare BMW w skali 1:1 ?? To dopiero fajny ,,model'' :D
norbert171883 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2014 Rozumiem że im większy tym lepiej ?
Brasolin Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 cabulator to czym sie sugerowac?. Chodzi mi o moc silnika.
polpakpol Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Do driftu: http://allegro.pl/auto-maverick-strada-dc-evo-s-brushless-rtr-hpi-i4800544162.html Do driftu wersja dla ubogich: http://allegro.pl/model-elektryczny-hpi-maverick-strada-dc-rtr-drift-i4819086965.html W teren: http://allegro.pl/hpi-maverick-strada-xt-evo-s-nowy-mocny-regulator-i4819256610.html W teren wersja dla ubogich: http://allegro.pl/model-elektryczny-maverick-strada-sc-short-course-i4819172886.html
plisken Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 (edytowane) Może ja się trochę wypowiem jako osoba z jakimkolwiek doświadczeniem w modelach kołowych, a szczególnie w drifcie...? Opiszę w punktach kilka podstawowych rzeczy: Kupowanie Strady/HSP/SLD/CHWDP itp wynalazków i to jeszcze za prawie 900zł to jak kupowanie Golfa MK I w stanie rozkładu za 25 tyś zł. Modelem do offroadu się nie driftuje - tutaj specjalna uwaga: niejaki Ken Block nie jest drifterem i to co on robi swoimi rajdówkami to nie drift Modelem do driftu nie da się jeździć prosto Modelem do touringu (wyścigów) nie da się dobrze driftowaćPodsumowując 2 powyższe punkty: nie da się złapać 2 srok za ogon Na obecnym stadium rozwoju driftu RC używa się modeli z tzw CS'em lub modeli typowo RWD Model z CS'em to model ze specjalną modyfikacją układu napędu powodującą szybsze obracanie się tylnej osi względem przedniej - powoduje to lepsze odwzorowanie "prawdziwego" driftu - takie modele driftują z największą prędkością w całym świecie RC (obecnie) Model RWD to model z napędem tylko na tylną oś - tak jak w prawdziwych driftowozach. W takim modelu trzeba już stosować żyroskop, gdyż bez niego jazda jest niemal niemożliwa. Są do tego specjalne żyroskopy (odpowiednio zaprogramowane). Modele RWD driftują nieco wolniej niż CS, ale za to o wiele płynniej i bardziej realistyczniePisząc o prędkości jazdy mam na myśli średnią prędkość osiąganą na torze do driftu, gdzie jest kombinacja ciasnych i szerokich łuków, niemal brak prostych. Moim skromnym zdaniem najrozsądniejszym wyborem modeli do driftu są modele MST: MS-01D jako model CS FXX-D jako model RWDKażdy z tym modeli można kupić w Polsce na rcdriftpark.pl lub na ebayu, czy innym rcmarcie nieco taniej. Jedyny słuszny napęd to silnik bezszczotkowy. Do modeli tego typu używa się silników w rozmiarze 540. Różnią się one głównie kv, czyli obrotami na voltkierowany jakimś tam doświadczeniem i bajkami przekazywanymi przez kolegów mogę stwierdzić, że najlepsze kv: dla CS - 3900-4500 dla RWD - 3000-3400 Zasilanie to tylko LiPo 2s w hardcase Serwo musi być szybkie, nie musi być bardzo mocne (strady i inne tego typu wynalazki mają serwa wykonane z żółwi) Jak jeszcze czegoś zapomniałem to dopisze później, ew pytajcie. P.S. Co do powierzchni, po której jeździmy to najlepsza do tego jest wykładzina. Można też spokojnie fajnie pojeździć na gładkim asfalcie (boiska, skapark) lub gładkiej wylewce (parkingi podziemne przy hipermarketach). Edytowane 15 Grudnia 2014 przez plisken
Brasolin Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 a co proponujesz do jazdy offroad?. Ja chce by byl mocny szybki i dotepne czesci i mozliwosc zmian tzn silnik itp.
norbert171883 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2014 Dzieki Plisken. Pięknie opisane . Autko dla mnie wydaje się z napędem na 4 koła berdIej pożądane bo moim zdaniem będę miał więcej zabawy . Cs . Silnik wiadomo bez szczotek i dobrej maści. Sterowanie autem .baterie. ładowarkę .wolał bym kupić osobno dobrej lub B.dobrej jakości . Teraz pytanie czy opłaca się kompletowac samemu ?co do miejsca to zalatwilem 4x3m wykładzinę i mam Orlik na osiedlu ładna sztuczna nawierzchnia. I to na tyle co dało by radę driftowac . Offroud mogę ścigać wszędzie . Rozumiem ze autko do drift nie będą pasowały części do offroad ?nawet jeżeli będą 1/10oba . Ciężki wybór . Proszę o więcej info . Czy drift czy offroud. Najlepiej było by jeden do driftu a 2 offroud
plisken Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Najlepiej jakbyś zobaczył na żywo różnice między CS i RWD i może sam popróbował. To samo ma się do wyboru drift/offroad. Może zagadaj do chłopaków z RC Club Poznań https://www.facebook.com/pages/RC-Club-Pozna%C5%84/260270117347721?fref=photo Ogólnie najlepiej samemu skompletować zestaw: Podwozie regulator + silnik koniecznie sensorowany (np http://sklep.skyrc.pl/pl/p/Zestaw-SkyRC-Cheetah-110-60A-4000kV-8.5T-Sensored-Combo/133 aparatura - może być Turnigy GTX3 (najtaniej na forum PDMRC.pl w dziale giełda /dostępna po rejestracji/ za 200zł) akumulatory 4000-5000mah (z większymi może być problem zmieścić) karoseria (nie wszystkie modele są sprzedawane w komplecie z karoserią - na początek najlepiej jakąś tanią używkę do katowania) 4x3m to na początek może wystarczy. Brasolin, to wszystko zależy jak i gdzie chcesz jeździć, bo offroad to baaaaardzo szerokie pojęcie. Najszybsze offroady to buggy, ale one potrzebują gładką równą powierzchnię, najlepiej obuta ziemia. Bardzo wszechstronne są short course truck'i. Monster truck'i są duże i ciężkie na trudny teren i wysokie hopy. Truggy to coś pomiędzy monsterem i buggy. Jest jeszcze cała masa innych konstrukcji. Fajnym lekkim modelem do szybkiej jazdy po w miarę równym terenie i poskakania jest HPI e-firestorm flux.
Brasolin Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Nawierzchnia polne drogi ląki i zuzlowe drogi i asfaltowe,bez wiekszych przeszkód.
norbert171883 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2014 Z drift jest troszkę zabawy z torem bo gdzieś trzeba szlifować laki.A to trochę ogranicza mnie . Czy źle myślę ?
norbert171883 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2014 Ogladalem rc club poznan . Sa miejsca w Poznaniu do ścigania całkiem Zaj....
Brasolin Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Bartku ale wolę napęd na 4 x a tego co padałeś ma napęd na tył : HPI e-firestorm flux
norbert171883 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2014 moim zdaniem 4 x jest oki
plisken Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Tylnonapędowe modele offroad są bardziej zwrotne nie 4x4, ale tak jak pisałem: najlepiej sprawdzić co komu pasuje. Pamiętajcie tylko o tym, aby nie jeździć na asfalcie z oponami do terenu (szczególnie tymi z kolcami), bo szybko padną.
norbert171883 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2014 Idę w styczniu na spotkanie rc Poznań club i na żywo zobaczę modele . Umysł się rozjaśni .
norbert171883 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2014 Traxxas Stampede 4x4 VXL initial review & field t…: słabo ? Nie . Całkiem fajnie tylko wygląd średni .
plisken Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 eeeee to zabawka zwykła, tym za bardzo się nie pościgasz
norbert171883 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2014 Średnio mi się podoba wizualnie ale ładnie się kręci . W domu na ławie w święta ... a gdzie jezdicie w drift po pracy wieczorem??bez toru??bo krecenie sie po betonie po kilku dniach bedzie slabe.
bart07 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Wszelkie MT to do katowania/akrobacji są. Jak Ci się takie coś podoba, to ok, inaczej słabe, wywrotne.
Rekomendowane odpowiedzi