Skocz do zawartości

Fly Cam one z Modelfan z miasta Lodzi


Ja-Jacek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zachecony pozytywna ocena tej kamerki zdecydowalem sie na jej zkup.W sieci natrafilem na oferte Lodzkiego sklepu Modelfan w korzystnej cenie 236pln,dokonalem zamowienia iwykonalem przelew.Dostalem droga elektroniczna potwierdzenie przyjecia zamowienia.Czekam,czekam jeden tydzien,drugi , trzeci i jest bo w miedzy czasie /wyszly/ i musiala nadejsc nowa dostawa ok.Radosc z otrzymanego sprzetu nie trwala dlugo ,bo po podlaczeniu do komputera okazalo sie ze kabelUSB sie grzeje i na monitrze komunikat ze sorzet nie bedzie dzialal-szok.Szybki kontakt ze sorzedawca i rada ponowic prube z inny kablem jak bedzie to samo to odeslac -ok.Pruby nie ponawialem bo nie posiadalem takiego kabla i obawialem sie mozliwosci uszkodzenia komputera.Na drugi dzien kamerka powedrowala do sprzedawcy.Znowu oczekiwanie,po kilku dniach dostaje wiadomosc ze sprzet faktycznie nie dziala i..... zostal wyslany do serwisu????????????????? Reasumujac wydalem kase czekam prawie miesiac /brakuje kilku dni/ a sprzetu nie ma!W koncu udalo mi sie do nich dodzwonic i pan szczerze zdziwiony -czego ten pacan chce przecie poinformowal ze sprzet zostal wyslany do serwisu !Zarzadalem zwrotu kasy innie wiem co dalej bo sytuacja zrobila sie nerwowa.Chcialem w tym miejscu przestrzec wszystkich chetnych przed zakupem wyzej wymienionego sprzetu i przed tym wspanialym sklepem. Pozdrawiam Jacek Korczakowski

 

 

PS. Po sprawdzeniu dat wyszlo ze cale zmieszanie trwa ponad miesiac!!!!!!!

Gość slawekmod
Opublikowano

Jeżeli będą się ociągać to zgłoś się do Federacji Konsumentów.Efekt gwarantowany.Polecam.Wypróbowałem ze trzy razy.

Opublikowano
.Chcialem w tym miejscu przestrzec wszystkich chetnych przed zakupem wyzej wymienionego sprzetu

Ja ze swej strony , moge dodac ze obligatoryjnie zakladalem , ze ten wyrob jest ok.Dlatego nie komentowalem testow,ani jakosci.

Ale moje zle przeczucia potwierdzili inni i samo zycie.

Ze swojej strony moge dodac,ze w przyszlosci w RC-CAM beda pojawiac sie tylko zweryfikowane opinie i empirycznie potwierdzone testy.W tym wypadku czesciowo tak bylo,tyle ze test nie byl pelny czyt. moj i moze tez tak sie trafilo.Choc z drugiej strony prawie kazdy uzytkownik mial problemy z ta kamerka.

Nie sa to tanie rzeczy,wiec w przszlosci zwroce na to szczegolna uwage.

Jacek-zadaj kategorycznie zwrotu pieniedzy-zadne potem czy zaden serwis.

PIH Twoim przyjacielem-transakcja z wada.

Ja uwielbiam takie historie,jesli bedziesz mial problem,daj znac.Chetnie wymienie korespondencje z tym handlowcem.Jak do tej pory zaden sie nie oparl urokom moich listow i wizji swietlanej przyszlosci w nich nakreslonych.

Opublikowano

A ja mam zupełnie inne zdanie na ten temat. Zrobiłem przelew, kamerkę dostałem po ok. 2 tygodniach. Sprzet sie pięknie naładował poprzez kabel usb - zadnych problemów! Jako pierwszy pokład powedrowała do modelu ESA FW190. Filmik się nagrał,wszystko działa bez zadnych problemów. Kontakt ze sprzedawca miły i rzeczowy - mogę z czystym sumieniem polecic łódzki sklep.

 

 

Pozdrawiam.

Gość slawekmod
Opublikowano

Zadzwoń do ModelFan, jak Cię będą zbywać, udaj się do Federacji Konsumentów.Oni sporządzą pismo nakazujące do wymiany albo zwrotu pieniędzy.Uwierz mi,ja tak miałem z butami dla córki które rozleciały się w 7 dni po zakupie.Federacja momentalnie wyprostowała myślenie sprzedawcy i zwrócił kasę.Nic nie płacisz za ich usługi.

Opublikowano

OK.Dziekuje za dore rady,szkoda ze taka sytuacja spodkala mnie w branzy modelarskiej. Pozdraiwm Jacek

Już wcześniej pisałem, że reklamacja jest uzasadniona i zgodnie z przepisami dotyczącymi trybu składnia reklamacji wadliwy towar został odesłany do serwisu. Otrzyma Pan sprawną jak wróci z naprawy, lub jak dostawca zdecyduje sie wymienić na nową

Z poważaniem

 

 

Dariusz Matuszak

A to orginal wiadomosci od srzedawcy!

Opublikowano

Ja-Jacek,

 

 

 

TU

 

Zadzwoń do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów i tam się powinni zająć twoją sprawą lub cię skierują do odpowiedniej osoby.

Urząd m. st. Warszawy Miejski Rzecznik Konsumentów

 

00-033 Warszawa

 

ul. Górskiego 7

 

tel.: (022) 505 08 02; fax: (022) 505 09 67

 

konsument@warszawa.um.gov.pl

Gość slawekmod
Opublikowano

Jacku, zgodnie z prawem masz 10 dni na odesłanie towaru bez podania przyczyn (teraz to i tak już po czasie).Tobie nie uszkodził się towar podczas eksploatacji a wadliwy był odrazu.Więc nie widzę tu powodów żeby sprzedawca nie wymienił go na sprawny zgodnie z umową.

Opublikowano

Panowie jeszcze raz dzieki,narazie mam cicha nadzieje ze srzedawca sam sie zreflektuje po naszej rozmowie telefonicznej.Powzszy tekst jest skutkiem mojej frustracji.Pozdrawiam Jacek

Opublikowano

Jacku, przeciez jestes z Pruszkowa, nie mozesz tam chlopakow wyslac... ;D :rotfl: ;D .

czy wszyscy na wczasach we wronkach siedza..???

 

baxter

 

A tak na przyszlosc, to ja chetnie kupuje przez internet i w razie jak mi sie cokolwiek nie podoba, nawet jakas bzdura odsylam z informacja o rezygnacji z zakupu.

 

baxter

Opublikowano

Pragne poinformowac ze bez uciekania sie do wysylania grupy szybkiego reagowania z Pruszkowa otrzymalem zwrot pieniazkow za kamerke.

Opublikowano

No to chyba niektórych z nas nie polubią hahahaha.

Opublikowano

Do Ja-Jacek.

Zdaje się, że możliwości zapamiętania i zrozumienia dokładnie treści rozmów nie jest Pańską najmocniejszą stroną.

Więc przypominam:

1. w dniu otrzymania wadliwego towaru dostał Pan maila stwierdzającego zasadność roszczeń i dokładnie go Pan zacytował.

2. w rozmowie telefonicznej potwierdziłem, że towar jest wysłany do serwisu, ale ponieważ lada chwila dotrze nowa dostawa, nie czekając na naprawę czy wymiane w serwisie, wyślemy nową - ale jak widzę o tej rozmowie Pan zapomniał - wiec przypominam. Pinformowałem, że nowy towar zostanie wysany w ciągu 2-3 dni ( od daty naszej rozmowy). Takie sa aktulne możliwosci techniczne.

3. zadzwonił Pan panie szanowny ponownie do mnie dnia nastepnego i zażądał zwrotu należności. I nie komentując Panskich zachcinek zgodziem sie na to ALE NIE MUSIAŁEM. Żadna federacja czegokolwiek nie może mnie zmusić do zwrotu należności za towar, o ile tego nie będę chciał sam zrobić ( to do informacji sławekmod i moderator Peter)

4. należność została przekazana na Pańskie konto

I w czym jest problem?

I Pańskie zdziwienie : do serwisu????????? a niby gdzie maił być wysłany? Do Kaczyńskiego?

W koncu udalo mi sie do nich dodzwonic żarty Pan sobie robisz? -- nie ma żadniego problemu z komunikacją - numer telefonu jest ogólnie dostepny..

Do Petera moderatora:

poczytaj sobie POLSKĄ ustawe o gwarancji i cała tą resztę dotycząca trybu załatwiania reklamacji. Gdyby Pan Z Pruszkowa odesłał towar bo to nie to co potrzebuje, albo nie taki ( o ile oczywiście byłby NIEUŻYWANY - o czym w przepisach)- to inna sprwawa - ale to była normalna relamacja zgoszona przez klienta.To tak w skrócie.

Korespondencje możemy sobie powymieniać jak masz na to ochotę..

Zastanawia mnie tylko całe to zamieszanie.

-sprzęt był wadliwy - reklamacje uznałem - chciałem wymienic na nową - zwróciłem należność - więc w czym macie problem?

Do sławekmod:

dlaczego uważasz, ze moje myślenie nie jest proste?

Opublikowano

Do ModelFan >>> w którym momencie napisałem o Twoim "krzywym myśleniu""?Opisałem sprzedawcę butów a nie modeli.

 

Federacja nie może zmusić to fakt, ale może sprawę skierować do sądu i z wyrokiem sądu to już raczej trzeba się pogodzić.

Opublikowano

Panowie,tylko spokojnie prosze.

Istotne jest to ze mamy nowego usera Model-Fan oraz to ze wykazal sie dobra wola.

I to trzeba docenic.Gratuluje.Tak jednej jak i drugiej stronie pomyslnego finalu.

Co do mnie,no coz, kilka dni nie bylo mnie w domu,ale jesli mamy przepisy zgodne z UE, to tu bym polemizowal,chocby dlatego ze towar zostal nabyty online.Ale za to takim gestem, jak komunikacji z nami maluczkimi, zyskales , takze w moich oczach aprobate.Niewielu handlowcow przejmuje sie tym , a juz zadkoscia jest zainteresowanie tzw. ciagiem dalszym,Taka postawa, to raczej ugruntujesz Swoja pozycje.

I z uwagi na pozwyzsze,proponowalbym abys umiescil oferte

Swojego sklepu w dziale ,,Twoj sklep''.

Mi osobiscie zaimponowala Twoja postawa.Spokojna, rzeczowa i co najwazniesze,ze szczesliwym finalem :)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.