Ja-Jacek Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Zachecony pozytywna ocena tej kamerki zdecydowalem sie na jej zkup.W sieci natrafilem na oferte Lodzkiego sklepu Modelfan w korzystnej cenie 236pln,dokonalem zamowienia iwykonalem przelew.Dostalem droga elektroniczna potwierdzenie przyjecia zamowienia.Czekam,czekam jeden tydzien,drugi , trzeci i jest bo w miedzy czasie /wyszly/ i musiala nadejsc nowa dostawa ok.Radosc z otrzymanego sprzetu nie trwala dlugo ,bo po podlaczeniu do komputera okazalo sie ze kabelUSB sie grzeje i na monitrze komunikat ze sorzet nie bedzie dzialal-szok.Szybki kontakt ze sorzedawca i rada ponowic prube z inny kablem jak bedzie to samo to odeslac -ok.Pruby nie ponawialem bo nie posiadalem takiego kabla i obawialem sie mozliwosci uszkodzenia komputera.Na drugi dzien kamerka powedrowala do sprzedawcy.Znowu oczekiwanie,po kilku dniach dostaje wiadomosc ze sprzet faktycznie nie dziala i..... zostal wyslany do serwisu????????????????? Reasumujac wydalem kase czekam prawie miesiac /brakuje kilku dni/ a sprzetu nie ma!W koncu udalo mi sie do nich dodzwonic i pan szczerze zdziwiony -czego ten pacan chce przecie poinformowal ze sprzet zostal wyslany do serwisu !Zarzadalem zwrotu kasy innie wiem co dalej bo sytuacja zrobila sie nerwowa.Chcialem w tym miejscu przestrzec wszystkich chetnych przed zakupem wyzej wymienionego sprzetu i przed tym wspanialym sklepem. Pozdrawiam Jacek Korczakowski PS. Po sprawdzeniu dat wyszlo ze cale zmieszanie trwa ponad miesiac!!!!!!!
Gość slawekmod Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Jeżeli będą się ociągać to zgłoś się do Federacji Konsumentów.Efekt gwarantowany.Polecam.Wypróbowałem ze trzy razy.
Peter Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 .Chcialem w tym miejscu przestrzec wszystkich chetnych przed zakupem wyzej wymienionego sprzetu Ja ze swej strony , moge dodac ze obligatoryjnie zakladalem , ze ten wyrob jest ok.Dlatego nie komentowalem testow,ani jakosci. Ale moje zle przeczucia potwierdzili inni i samo zycie. Ze swojej strony moge dodac,ze w przyszlosci w RC-CAM beda pojawiac sie tylko zweryfikowane opinie i empirycznie potwierdzone testy.W tym wypadku czesciowo tak bylo,tyle ze test nie byl pelny czyt. moj i moze tez tak sie trafilo.Choc z drugiej strony prawie kazdy uzytkownik mial problemy z ta kamerka. Nie sa to tanie rzeczy,wiec w przszlosci zwroce na to szczegolna uwage. Jacek-zadaj kategorycznie zwrotu pieniedzy-zadne potem czy zaden serwis. PIH Twoim przyjacielem-transakcja z wada. Ja uwielbiam takie historie,jesli bedziesz mial problem,daj znac.Chetnie wymienie korespondencje z tym handlowcem.Jak do tej pory zaden sie nie oparl urokom moich listow i wizji swietlanej przyszlosci w nich nakreslonych.
Dj. Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 A ja mam zupełnie inne zdanie na ten temat. Zrobiłem przelew, kamerkę dostałem po ok. 2 tygodniach. Sprzet sie pięknie naładował poprzez kabel usb - zadnych problemów! Jako pierwszy pokład powedrowała do modelu ESA FW190. Filmik się nagrał,wszystko działa bez zadnych problemów. Kontakt ze sprzedawca miły i rzeczowy - mogę z czystym sumieniem polecic łódzki sklep. Pozdrawiam.
Peter Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Czyli jak sie trafi (kamerka),co nie zmienia faktu, ze mila obsluga powinna byc constans.
Gość slawekmod Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Zadzwoń do ModelFan, jak Cię będą zbywać, udaj się do Federacji Konsumentów.Oni sporządzą pismo nakazujące do wymiany albo zwrotu pieniędzy.Uwierz mi,ja tak miałem z butami dla córki które rozleciały się w 7 dni po zakupie.Federacja momentalnie wyprostowała myślenie sprzedawcy i zwrócił kasę.Nic nie płacisz za ich usługi.
Ja-Jacek Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2008 OK.Dziekuje za dore rady,szkoda ze taka sytuacja spodkala mnie w branzy modelarskiej. Pozdraiwm Jacek Już wcześniej pisałem, że reklamacja jest uzasadniona i zgodnie z przepisami dotyczącymi trybu składnia reklamacji wadliwy towar został odesłany do serwisu. Otrzyma Pan sprawną jak wróci z naprawy, lub jak dostawca zdecyduje sie wymienić na nową Z poważaniem Dariusz Matuszak A to orginal wiadomosci od srzedawcy!
adi-000 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Ja-Jacek, TU Zadzwoń do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów i tam się powinni zająć twoją sprawą lub cię skierują do odpowiedniej osoby. Urząd m. st. Warszawy Miejski Rzecznik Konsumentów 00-033 Warszawa ul. Górskiego 7 tel.: (022) 505 08 02; fax: (022) 505 09 67 konsument@warszawa.um.gov.pl
Gość slawekmod Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Jacku, zgodnie z prawem masz 10 dni na odesłanie towaru bez podania przyczyn (teraz to i tak już po czasie).Tobie nie uszkodził się towar podczas eksploatacji a wadliwy był odrazu.Więc nie widzę tu powodów żeby sprzedawca nie wymienił go na sprawny zgodnie z umową.
adi-000 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Ja-Jacek, spróbuj - nic nie tracisz pomoc jest darmowa. wielokrotnie korzystałem z ich pomocy przy dochodzeniu swoich spraw.
Ja-Jacek Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Panowie jeszcze raz dzieki,narazie mam cicha nadzieje ze srzedawca sam sie zreflektuje po naszej rozmowie telefonicznej.Powzszy tekst jest skutkiem mojej frustracji.Pozdrawiam Jacek
baxter12 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Jacku, przeciez jestes z Pruszkowa, nie mozesz tam chlopakow wyslac... ;D :rotfl: ;D . czy wszyscy na wczasach we wronkach siedza..??? baxter A tak na przyszlosc, to ja chetnie kupuje przez internet i w razie jak mi sie cokolwiek nie podoba, nawet jakas bzdura odsylam z informacja o rezygnacji z zakupu. baxter
Ja-Jacek Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Pragne poinformowac ze bez uciekania sie do wysylania grupy szybkiego reagowania z Pruszkowa otrzymalem zwrot pieniazkow za kamerke.
Gość slawekmod Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Może nie tylko my czytamy nasze forum?
kareks Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Byłem u nich dziś i się pytałem czy nas czytają zasugerowałem co by zajrzeli.
Gość slawekmod Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 No to chyba niektórych z nas nie polubią hahahaha.
Model-Fan Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Do Ja-Jacek. Zdaje się, że możliwości zapamiętania i zrozumienia dokładnie treści rozmów nie jest Pańską najmocniejszą stroną. Więc przypominam: 1. w dniu otrzymania wadliwego towaru dostał Pan maila stwierdzającego zasadność roszczeń i dokładnie go Pan zacytował. 2. w rozmowie telefonicznej potwierdziłem, że towar jest wysłany do serwisu, ale ponieważ lada chwila dotrze nowa dostawa, nie czekając na naprawę czy wymiane w serwisie, wyślemy nową - ale jak widzę o tej rozmowie Pan zapomniał - wiec przypominam. Pinformowałem, że nowy towar zostanie wysany w ciągu 2-3 dni ( od daty naszej rozmowy). Takie sa aktulne możliwosci techniczne. 3. zadzwonił Pan panie szanowny ponownie do mnie dnia nastepnego i zażądał zwrotu należności. I nie komentując Panskich zachcinek zgodziem sie na to ALE NIE MUSIAŁEM. Żadna federacja czegokolwiek nie może mnie zmusić do zwrotu należności za towar, o ile tego nie będę chciał sam zrobić ( to do informacji sławekmod i moderator Peter) 4. należność została przekazana na Pańskie konto I w czym jest problem? I Pańskie zdziwienie : do serwisu????????? a niby gdzie maił być wysłany? Do Kaczyńskiego? W koncu udalo mi sie do nich dodzwonic żarty Pan sobie robisz? -- nie ma żadniego problemu z komunikacją - numer telefonu jest ogólnie dostepny.. Do Petera moderatora: poczytaj sobie POLSKĄ ustawe o gwarancji i cała tą resztę dotycząca trybu załatwiania reklamacji. Gdyby Pan Z Pruszkowa odesłał towar bo to nie to co potrzebuje, albo nie taki ( o ile oczywiście byłby NIEUŻYWANY - o czym w przepisach)- to inna sprwawa - ale to była normalna relamacja zgoszona przez klienta.To tak w skrócie. Korespondencje możemy sobie powymieniać jak masz na to ochotę.. Zastanawia mnie tylko całe to zamieszanie. -sprzęt był wadliwy - reklamacje uznałem - chciałem wymienic na nową - zwróciłem należność - więc w czym macie problem? Do sławekmod: dlaczego uważasz, ze moje myślenie nie jest proste?
Gość slawekmod Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Do ModelFan >>> w którym momencie napisałem o Twoim "krzywym myśleniu""?Opisałem sprzedawcę butów a nie modeli. Federacja nie może zmusić to fakt, ale może sprawę skierować do sądu i z wyrokiem sądu to już raczej trzeba się pogodzić.
Peter Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Panowie,tylko spokojnie prosze. Istotne jest to ze mamy nowego usera Model-Fan oraz to ze wykazal sie dobra wola. I to trzeba docenic.Gratuluje.Tak jednej jak i drugiej stronie pomyslnego finalu. Co do mnie,no coz, kilka dni nie bylo mnie w domu,ale jesli mamy przepisy zgodne z UE, to tu bym polemizowal,chocby dlatego ze towar zostal nabyty online.Ale za to takim gestem, jak komunikacji z nami maluczkimi, zyskales , takze w moich oczach aprobate.Niewielu handlowcow przejmuje sie tym , a juz zadkoscia jest zainteresowanie tzw. ciagiem dalszym,Taka postawa, to raczej ugruntujesz Swoja pozycje. I z uwagi na pozwyzsze,proponowalbym abys umiescil oferte Swojego sklepu w dziale ,,Twoj sklep''. Mi osobiscie zaimponowala Twoja postawa.Spokojna, rzeczowa i co najwazniesze,ze szczesliwym finalem
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.