Piciu Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Witam! Czy ktoś z forumowiczów może mi pomóc. Mam zamiar kupić ASP FS 180 i nie wiem czy dobrze robię? Jak działa ten silnik w stosunku do podobnych parametrowo silników innych firm? Jaka jest jego jakość wykonania i regulacja. Posiadam silnik MAGNUM FS 91 i przez niego bardzo zraziłem się do wyrobów MADE IN CHINA. Proszę o poradę. Za pomoc dziękuję Pozdrawiam
radek872 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 A co masz do maguma 4 takta ja miałem sezon koledzy na lotnisku maja do dzis nikt złego słowa nie powiedział o tym silniku.Tu masz film zobacz co ten silnik potrafi. http://www.youtube.com/watch?v=N9ZBRNGNzME
Piciu Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Witam! Problemy występują z regulacją gaźnika. Silnik nie reaguje na przepustnicę. Po uruchomieniu ma albo wysokie obroty , albo niskie. Nie można go wyregulować przy pomocy igły wolnych obrotów. Zmiana paliwa , ani świecy nie pomaga.
Edge3644 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 W moim praktycznie wolne obroty sa nieustawialne. Co lot zmieniaja sie same. Nie pomaga tu ani ilosc nitro, ani swieca.
Jano Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Często kłopoty w ustawieniu silnika są spowodowane brakiem szczelności tzw.fałszywe powietrze (powietrze które dostaje się do silnika mijając gaznik).
radek872 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Musisz rozebrac gaznik innej mozliwosci nie widze te silniki chdza jak złoto
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.