matmax Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 Tomasz, jeżeli zdecydujesz się na ten silnik z HK zerknij TUTAJ Ja właśnie się do niego przymierzam
Konrad_P Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 Lepiej kupić lżejszy silnik i wsadzić większy pakiet, który wystarczy na znacznie dłuższe loty niż pakować takiego potwora do lekkiego modelu. Słuchaj się Wojtka bo chłop wie co pisze bo pisze z praktyki i doświadczenia. Za zaoszczędzoną kasę lepiej kupić dodatkowy pakiet. Silniki RAY 3542, 3548, czy SK3 3858 840kv to i tak dla tego modelu aż za wiele. Ponadto po co Ci silnik do modelu o wadze 4kg bo ten silnik (MEGA) pociągnie bez problemów i taki model. PS To co piszą sprzedawcy trzeba brać z pewną rezerwą. Chcą sprzedać to co jest najdroższe i się nie dziwię, ale modelarz nie musi wcale iści za namową sprzedawcy.
Oko 007 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Opublikowano 5 Lutego 2015 Wiem Konradzie że Wojtek to dobry modelarz z głową i praktyką bo śledzę jego i twoje posty też a co do megi to producent tego modelu taki poleca, wiec dlatego się nad nim zastanawiam a z racji tego że był by to już 3 mój silnik w tym modelu to chciał bym żeby był ostatnim Bardzo wam jeszcze raz wszystkim dziękuję za wszelakie podpowiedzi bo modelarz ze mnie kiepski. A zasadę mam taką że mądrzejszego od siebie zawsze posłucham
Oko 007 Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Opublikowano 17 Marca 2015 Nadszedł czas na ulotnienie proximy. Zamówiłem 2 silniki pierwszy to turnigy SK3 840 kv a drugi też turnigy tylko że 35-48 900 kv . Po chwili namysłu i przymiarek silników wybór padł na sk3 z racji tego że było go znacznie łatwiej zamontować a wagowo wychodził tylko 10 g więcej. Podczas pomiarów przy śmigle 13-7 wyniki były następujące Pakiet 3s= 28A 300 W Pakiet 4s=40A 530 W Pod spodem kilka zdjęć modelu 3
Rekomendowane odpowiedzi