BART Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Podczas latania moja spaliną mogę wykonywać akrobacje do połowy mniej więcej baku,potem są problemy kiedy wykonuję gwałtowne akrobacje i zdarza się ,że gasnie silnik. Kiedy po połowie mniej więcej baku zaczynam spokojniej latac wszystko jest ok. Widziałem na zawodach jak samoloty wykonują ostre akrobacje od poczatku do końca.Pytanie moje: czy coś jest nie tak z moim zbiornikiem ,czy są jakies specjalne metody montowania oprzyrządowania zbiornika(dodatkowe przewody lub coś takiego?) Wężyk w zbiorniku odprowadzający paliwo do silnika jest giętki i swobodnie porusza się we wszystkie strony i jest oddalony od tylnej sciany zbiornika o ~0,5 cm-1cm, zgodnie z instrukcją. Jak zrobic ,aby przy mniejszej ilości paliwa zawsze przewód był zanurzony?? Prosze o pomoc :-) Bart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:figol:. Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 A masz może ciężarek na przewodzie w zbiorniku?? Ja zawsze taki montuje na przewodzie i jest gicior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Mesjasz Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=6094&highlight=kropli tu masz całą dyskusje na temat instalacji paliwowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esceta Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Witam Zbiornik paliwa to jest bardzo prosta rzecz. W srodku są trzy rurki.Jedna ma koniec przy górnej ściance zbiornika(odpowietrzenie lub ciśnienie z tłumika),druga kończy się blisko dna(tankowanie),trzecia dość krótka zakończona giętkim silikonem z ssakiem(ciężarek 5 do 7 gram). Odległość ssaka od tylnej ścianki 10 mm jest właściwa. Skoro silnik wypija tylko połowę paliwa przyczyny należy szukać wewnątrz zbiornika.Często silikonowy przewód podwija się do przodu.Często są nieszczelne lub pękniąte rurki mosiężne(zazwyczaj).Zbiornik musi byc umiejscowiony w osi gażnika i jak najbliżej silnika.Gaśnięcie silnika w locie może być spowodowane zbyt ubogą mieszanką.Zazwyczaj w instalacjach bezciśnieniowych lub niskociśnieniowych(ciśnienie pobierane z tłumika) silnik w locie poziomym jest trochę przelany. Jeśli zbiornik jest w osi i blisko silnika a w środku wszystko jak należy i oczywiście silnik sprawny to musi działać.Wszyscy tak latają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.