Skocz do zawartości

Radio + odbiornik


Dawid2379

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wydawało mi się że nie będzie z tym problemu lecz wybór radia i odbiornika to problem(Futaba, Turnigy, FlySky, Graupner,Sanwa itp) zwłaszcza że nie mam dużego doświadczenia i wiedzy, dlatego proszę o wyrozumiałość. Chciałbym zainwestować w aparaturę na kilka lat, ma być dostosowana tylko dla tricoptera, już kilka razy latałem coraz lepiej mi to wychodzi (na apce 6ch. z hobbyking). Chciałbym abyście mi polecili apke z odbiornikiem z podstawową telemetrią (napięcie baterii w dronie, informacje o zasięgu, sygnalizacja dźwiękowa czy wibracyjna - obojętnie) i duuuuuży zasięg (tak na przyszłość jakbym dorobił się googli konkretnej kamery itp)

No i failsave tutaj nie mogę znaleźć informacji na temat systemu faisave który przy utracie komunikacji radio-odbiornik spowoduje stopniowe obniżanie gazu - czy w ogóle coś takiego istnieje? nic nie mogę znaleźć na ten temat - jestem zielony i zastanawiam się czy to nie głupie pytanie, ale liczę na ciut wyrozumiałości. 

W co zainwestować? wiem że nie będzie to tani zakup z tymi wymaganiami jak na moja kieszeń.Proszę o propozycje radia i odbiornika ja już sam poczytam i postaram zagłębić się w temat.

No i jak to jest z tym failsave- jest coś takiego czy jest potrzebny jakiś osobny system autopilota?

 

Pozdrawiam Dawid

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach