MTA-4 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 jaki olej najlepiej jest zastosować do wymiany w amorkach,czy musi być jakiś extra a co z dyframi-co tam zastosować(może jakiś smar przekładniowy/) no i na koniec skrzynia biegów:czy tam jest jakieś smarowanie?jak tak to jakie można dać smarowidło? Wielkie dzięki za porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kretobójca Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Do amortyzatorów stosuje się hydrauliczny olej silikonowy, w zależności od przeznaczenia pojazdu, najczęściej o gęstości 20~30W. Do dyfrów, to też zależy co to za pojazd. Oczywiście, że jest to smar przekładniowy silikonowy z domieszką grafitu. Jeśli to jest bagus to możesz dać na przód gęstość 5000, na tył 3000 a na środkowy dyfer gęstszego 5000~7000. Same zębatki skrzyni nie są smarowane, ponieważ umieszczone jest w nich sprzęgło przełączające biegi (chociaż pewnie nie jest to reguła). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.