Skocz do zawartości

"34" MK2.1


Rekomendowane odpowiedzi

No więc znajomi namówili mnie na ten model na początku nie byłem do niego przekonany ale jakoś sie nawróciłem :) Muszę przyznać ze nawet mi sie podoba :P. Wszystko fajnie tylko troszeczkę przesadziłem z wielkością modelu, ale zawsze można kupić mocniejszy silniczek:P Rozpiętość modelu wynosi 105cm, przewidywana masa modelu gotowego do lotu około 450g Mam nadzieje ze zdołam go oblatać na tym wyposażeniu które posiadam:

Silnik: KDA 20-28M

Regulator: jeti eco 18

serwa: 3x hitec hs55 i 1x HXT 900

Odbiornik: Hitec HFS-05MS

Pakiet: od chincyków:P 1450 3S1P hobbycity

 

Model w 90% jest już ukończony dzisiaj postaram sie zamieścić zdjęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ na modelarstwie lotniczym nie znam się za bardzo, więc nie będę się wymądrzać tylko zapytam z ciekawości:

- Czy Twój model nie potrzebuje statecznika pionowego?

 

P.S. Zrób proszę, kilka fotek zbliżenia na ogon i mocowania SW do statecznika poziomego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a z tego co ja wiem bo tez sie do tego modelu przybieralem to on ma taki wielki ster kierunku ;) a i co do profilu... mam metrowego ultimate firmy VA models i lata jak ta lala... a skrzydelka wytrzymuja bez problem ciasnego i szybkiego blendera... sztywnosc przenosza w tym przypadku weglowe zasztrzaly z precikow 2 mm ;) zastrzaly sa jak najbardziej konieczne bo 3 czy 6mm depron (nie wiem jakiego uzyles) nie jest tak wytrzymaly ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko dodam to co twórca tego modelu- Pan Mariusz Wrona powtarzał wiele razy: Deska to też profil, i nie bez powodu do takich modeli daje się taki profil. Jak widać najlepiej się sprawuje model z takim profilem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach