Skocz do zawartości

Pakiet li-pol z balanserem


Maybach

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Weź lutownice włącz to się przylepi Smile

 

Ale żart:P

 

No ale jak je podłącze szeregowo to bedzie dobrze... tylko wystarczy je zlutowac i obwinąc czymś tak?

Opublikowano

:)

 

Dzieki Motyl:) Mamy ten sam typ lutownic... stare ale jare!

 

A jednak mozna musiałem rzeczywiście jej do pradu nie właczyc hehe!

 

Jutro jade po skzole do elektrycznego moze maja takie akku!

 

Mam na coś patrzec szczególnego (np. na oddawany prad albo coś innego)??

Opublikowano

A pojemność 1050mAh nie jest za mała... polatam długo na tym? :?:

 

EDIT

 

I jeszcze jedno do speed 400 6V bez przekładni 6 czy 7 ogniw? (7.2V czy 8.4V)

Opublikowano

Na bezpośrednim napędzie spokojnie 18 min lotu (mierzone) na pół gazu, na 3/4 gazu 12 min. Model o masie ok. 400g, 400 7,2V, aku 8,4v 1050 mAh. Nie pamiętam obciążenia.

Opublikowano

Tak się złożyło że na tych tzw" zabytkach z dawnych czasów"czyli Kan 1050 latam swoim Pylonem .Na pokładzie mam 400 setkę i 8 kanów i nigdy dłużej nie udało mi się wycisnąc jak 8 min czasu pracy silnika.

Zresztą "mój" Bartek w swoim Wicherku podobnie.

Do lutowania pakietów TYLKO lutownice dużej mocy.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dobra mam pytanie:

Czy nie zaszkodzi nic KANom 1050mAh (pakiet 7.2V lub 8.4V) jak będe je ładował cały czas prądem 500mA? (tez się tyczy akku 7.2V Ni-Cd) :?:

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.