Tomek Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Witam ! Mam problem z kolorami w zawsze cosiu. Ladne na ziemi,ale totalnie niepraktyczne w powietrzu. Musze zdjac z dolnej czesci skrzydla czerwona folie a w jej miejsce pojdzie biala. Czy moga wystapic jakies problemy . Czy sa jakes sposoby na zdjecie foli z skrzydla coby nie pokopac geometrii oraz ladnie zeszla??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 a nie lepiej na dole skrzydła przykleić białe pasy ?? wtedy masz białoczerwony spód a to już wystarczy aby odróżnić w locie Zaufaj mi że model jest ładny i kolorowy na ziemi, w górze każdy jest taki sam ( skrzydło , kadłub i ogon) a kolory widziane z dołu to albo jasny albo ciemny więc nie ma sensu zdejmować foli ze skrzydła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 7 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Marcin za pozno . Skorka zeszla jak z pomaranczy sama opalarka zdjela ,potem szlif papierem 120 i po problemie. Ja ma 4 oczy i musze miec dostosoane kolory. Juz malo go raz nie zgubilem na dzialkach u Huberta ,a wcale tak daleko nie odlecial. Bialy u mnie rzadzi!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de_szaa Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Tomku, tak jak Ci mowilem, bialo czarna krata od spodu i np bialo czerwono od gory:) IMO taka kolorystyka jest najlepsza jesli chodzi o widocznosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 jeśli chodzi o widocvzność to zółto czarna z dołu, a cała biała z góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 8 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Okleina wyglada tak. Od dolu caly plat bialy lotki czerowne,koncowki polczarne-pol biale . Na samym placie po 3 czerwone pasy zbiegajace sie w strone przodu kadluba . Zdjec chwilowo brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariolotnik Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Ale to fun fly moze oklejisz go transparentnie jak inne fun fly'e. Chyba ze juz oklejony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Ale co z funflaja jak niewiadomo ktore to gora a ktore to dól Tomku zapodaj ajkies foty po reaktywcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de_szaa Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Heja, ten fun - nazywal sie Wampir byl oklejony na czerwono czarny kolor. Czerwony transparent. Fota: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 8 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Nie cierpie przezroczystych foli. W powietrzu nawet zbliska nie wiadomo ktora strona jest ktora,a pod slonce lub jasne niebo to tragedia. foty jutro wrzuce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 Tomek nie chce być złośliwy ale nie tylko dobry pilot , ale nawet takisredni jak j aco robi tylko zawis 3 sek. w czasie lotu wie jak model leci jeśli nim steruje bo j aplanyje co model ma mi zrobić i cały czas podświadoomi ewiem jak się zachowa i w jakiej pozycji ma lecieć Ale wiem bywają przypadki np. zakłucenia że model coś zrobi i dopiero po 2 sek wiem jak leci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 10 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 Przy ostrym kreceniu akro. czsami swiadomosc nie wyrabia za tym co sie dzieje w powietrzu . Inaczej to i slepy by latal akrobacyjnie Problem jest kiedy nie zaloze soczewek tylko latam w okularach do czytania . One dzialaja dobrze do 15 m a do 50 wiare dobrze ,potem to juz jest roznie W soczewkach nie mam problemow ,ale nie zawsze je mam/pamietam zeby wziasc i zalozyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 11 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 W soczewkach nie mam problemow ,ale nie zawsze je mam/pamietam zeby wziasc i zalozyc czyli to nie problem ze wzrokiem tylko poprostu SKLEROZA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 11 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 Marcin Dzis latalem w nowej konfiguracji -skrzydlo od dolu biale , a na oczach soczeki. I po problemi. Nie bylo najmniejszego porblemu!!! Wylatalem 4 330ml zbiorniki paliwa rycynowego i 1 synteetyka z nitro. iestety musialem sobie odposcic dalsze loty bo za bardzo wialo i byly momenty ze na pelnym gazie model stal w miejscu ,albo delikatnie sie cofal !!! Na szczescie przy ladowaniu trafilem na spokojniejszy wiatr i lekkim trawersem odbylosie ladaowanie na 3 kolka Nie sadzilem ze latanie jest takie meczace ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi