Wojtekr Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Podczas prób, regulacji obrotów i kołowania padło mi serwo gazu (nowe) umieszczone za silnikiem. pracowało poprawnie 8 minut po czym zatrzymało się na maksymalnych obrotach na szczęście zdążyłem chwycić model. Czy przyczyną mogła być wysoka temperatura od silnika czy trafił mi się wadliwy egzemplarz ? (Hitec 322 HD) pozdrawiam Wojtek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klaps6 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Jeśli było blisko silnika to temperatura mogła odegrać jakąś role. Co to za motorek? Zacząć należy od tego że nie montuje się serwa tuż za silnikiem, dobrze jest je odsunąć od gorących elementów i jak najlepiej zaizolować od drgań. Ściągnij obudowę serwa, sprawdź silnik i potencjometr może tutaj tkwi problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Zacząć należy od tego że nie montuje się serwa tuż za silnikiem A to z jakiego powodu?;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikicaca Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 mysle ze to serwo bylo wadliwe. W staudacherze mialem hs-81 na gazie zaraz za silnikiem, a dzwigienka prawie opierala sie o tlumik i zero problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtekr Opublikowano 6 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 motorek to ASP 91... a model Pitts S-1 producent przewidział serwo za silnikiem (domek) .....zakładam że serwo było wadliwe, kupiłem nowe i w wolnej chwili sprawdzę. Dzięki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klaps6 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 zakładam że serwo było wadliwe Pewnie tak, to zbyt krótki czas żeby do szło do skrajnego zużycia. Co do montażu bezpośrednio przy silniku to uważam że nie jest to korzystne szczególnie wtedy gdy serwo nie jest dobrze izolowane od drgań. Nie zamontował bym serwa na wrędze silnikowej ale już na domku pod silnik jak najbardziej, czy przy firewalu w większej benzynce. Przy przepustnicy pomimo wszystko nie zależy nam na ultra krótkim popychaczu, często występują problemy z ułożeniem popychacza do przepustnicy dlatego też uważam że montaż serwa odorbinę dalej daje pozytywne skutki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtekr Opublikowano 8 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Dzięki jeszcze raz.... z nowym serwem udało mi się modelem wystartować, wytrymować i niestety źle wylądować straty stosunkowo małe .....da się odtworzyć Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.