Tost Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Witam, jestem zielony w heli rc, stad mam kilka pytań dość teoretycznych. Jest możliwość sterowania heli 1 wirnikowym heli(nie lama i podobne) aparaturą 4 kanałową? Chodzi mi o najprostszą głowice, ktora umozliwia latnie w podstawowych kierunkach, bez akrobacji itd. Jeśli tak, to rozumiem, ze zakładając ze bedą to 4 kanały i silnik na ogonie, to 2 kanały z dwoma regulatorami pod te silniki idą, kolejne dwa pod dwa serwa do tarczy sterującej, tak? Można sterować tarczą sterującą dwoma serwami, czy muszą byc 3 jak w Belt cp itp? Muszą byc wtedy jakies mixery w nadajniku aktywne?(mowa o sterowaniu serwami ) Bardzo prosze o odpowiedź, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n6210 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Zobacz jak jest zbudowana głowica takiego HB1 DragonFly 22 i temu podobne. Starcza do jej sterowania 2 serwa ale skok jest stały w tym przypadku i ciąg reguluje się obrotami. EDIT: Tu masz poglądową fote: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam99999 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 W takim heli 4 kanałowym masz tylko 2 serwa i jest tylko jeden regulator. A ogon z tyłu ma swój silniczek albo jest napedzany na psek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tost Opublikowano 6 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 taddy dzieki za pomoc. :-) to mam jeszcze takie pytanie. przy zastosowaniu prostej tarczy, jak na fotce, to te dwa Serwa trzeba ze sobą w jakis sposób zmiksowac na poziomie aparatury? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...