MiszczLatania Opublikowano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 Witam, Posiadam drona ze sterowaniem CC3D, pokalibrowałem ESC i silniki ładnie równo pracują, aczkolwiek mam problem ze startem. Dron podnosi się nierównomiernie np. podnosi mu przód i się przewraca. Próbowałem go wytrymować i o ile z przodem sobie poradziłem to zaczął podnosić prawy bok i się przewracać na bok (i tak w kółko). Filmik jak to wygląda: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Donaro Opublikowano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 Film jest prywatny.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiszczLatania Opublikowano 3 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 Rzeczywiście przeoczyłem, poprawione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Donaro Opublikowano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 Powiedz mi jak zamontowałeś FC w qudzie ;]] Strzałką do przodu? Mam wrążenie że żle założone;p Daj foty z bliska z przodu ; ]]Jeśli masz wyjście pod kompa z boku a nie przekręciłeś płytki w programie GCS to tak się bedzie robiło ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Y/F-22 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 Płytka strzałką do przodu, sprawdź czy masz poprawnie założone śmigła oraz czy wraz z nimi silniki kręcą się poprawnie (wszystkie rysunki są w programie GCS). Zobacz czy masz wyzerowane wartości w GCS bo tam jest taka zakładka wraz z ramkami i można wpisać wartości jeśli chce się obrócić kontroler (mój jest zamontowany w modelu 90 stopni w lewo bo mi się wygodniej podpina USB, mam w yaw wpisane +90 i działa perfecto). Może mi się wydawać ale chyba motorek z zielonym śmigłem kręci się w przeciwną stronę tzn. śmigło jest założone dobrze ale motorek kręci w przeciwną czyli jest odwrotnie polutowany, na filmie ciężko dojrzeć. Zobaczy czy w GCS poprawnie wychylają się osie na sztucznym horyzoncie, może coś jest zamienione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiszczLatania Opublikowano 5 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 Dzięki Panowie za pomoc, rzeczywiście płytka było przekręcona o 180st. tyłem na przód co było przyczyną. Wczoraj robiłem pierwsze testy i działa fajnie, tylko gdy wyczerpuje się bateria to gwałtownie traci moc i spada w dół, to normalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Y/F-22 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 To norma choć zależy od pakietów. U siebie mam prawie jak w ogniwach life czyli komfortowo latam latam a tutaj nagle jebut choć ostatnio nauczyłem się wyczuwać ten moment (minutę przed czuć, że jest bardziej mułowaty na gazie). Załóż sobie lipopiszczek i tyle choć jak już go wyregulujesz tzn. krzywą gazu i trochę polatasz to zaczniesz wyczuwać czas. Minutę przed końcem przylatuję do siebie i spaceruje nim przy nodze. Lipo alarm będzie najlepszym rozwiązaniem ale musisz wyczuć napięcie przy jakim siada i wziąć na to poprawkę w alarmie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiszczLatania Opublikowano 8 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 U mnie właśnie to samo, ciężko wyczuć moment i parę razy spadł mi z dosyć sporej wysokości ale na szczęście w trawę. Spróbuję zrobić jak mówisz chociaż boje się, że może go z daleka nie słychać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spook Opublikowano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 Zróbcie sobie test zawisu. Ładujesz baterię do pełna, odpalasz model, zawisasz na wysokości metra i czekasz aż bateria padnie. Ja zwykle ląduję co kilka minut i sprawdzam miernikiem napięcie. Kiedy padnie, sprawdzasz, jak długo model wisiał i liczysz od tego np. 80% (spokojny lot) albo 40%-50% (dynamiczne wyścigi). Potem wystarczy ustawić timer w aparaturze albo w zegarku i heja. Sprawdzone na trzech modelach i wieeelu (spokojnych) lotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymonidas Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Nie wiem jak w CC3D, ale w KK2 jest fabrycznie dołączony piszczek, w sofcie określasz przy jakiej wartości ma zacząć ostrzegać. Im bardziej poniżej alarmu schodzi, tym częściej piszczy. Piszczy wystarczająco głośno na loty w zasięgu wzroku. Metodę z testem zwisu próbowałem, ale trzeba pamiętać aby dostosować timer do aktualnego "stylu" latania. W wietrzne dni przy radośnie skocznej przepustnicy spadam do 10.5V w 8 minut, w ciche i spokojne z ładnymi, powolnymi ujęciami w 12. HobbyKing ma aktualnie w Bargain Bin proste wskaźniki napięcia do 4S, gdy napięcie na celi (wpina się w wtyczkę balansową) spadnie poniżej 3.3V, dioda z zielonej zmienia kolor na czerwony. Jak się nie zapędzisz może pomóc i nie trzeba z miernikiem chodzić. Działa też na 3S - podobno. Potwierdzę jak dojadą, wczoraj zamówiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bizon96 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Tani i prosty sposób to podpięcie pod wtyczkę balansera takiego miernika: https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idproduct=74024 Nie dość, że na żywca pokazuje napięcie całości to jeszcze poszczegulnych cel, Do tego można ustawić piszczyk. Kiedy któreś z ogniw spadnie poniżej ustawionej wartości (przycisk do ustawiania od 2.7 do 3.8V) zaczyna piszczeć bardzo głośno. Obsługuje baterie od 2S do 8S. Mam, używam, najlepsza rzecz do monitorowania baterii moim zdaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi