jarek996 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Poniewaz z wiekiem lubie coraz szybciej latac ( z elektrykow mam tylko POGO E -Flite ) , postanowilem rozejrzec sie za czyms wiekszym Grzebiac w necie natknalem sie na taki oto model : http://acr-composite-gmbh.acr-composite.com/product_info.php?info=p11_nemesis-nxt-electric.html Jak widac w specyfikacji silnik od 1-4 kW ,wiec rozpietosc mocy spora. A gdyby tak wrzucic 5kW ? Czy zysk z mocy nie zostanie pochloniety ciezarem pakietu i samego silnika ? Znalazlem 4 silniki ( na szybko ) : http://www.myrcmart.com/leopard-lc700-500kv-outrunner-brushless-motor-700-helicopter-p-5102.html http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__21968__Turnigy_C580L_870_Brushless_Inrunner_EDF_Motor_for_120mm_Fan_5kw.html http://www.amazon.com/Gartt-%C2%AEHF700-Upgrade-Brushless-Helicopter/dp/B00KYFI1YS http://www.ebay.com/itm/ALIGN-750MX-Brushless-Motor-530KV-HML75M03-/261781413783 Ile maja miec KV ? Jakie smiglo do tego ? No i jaki pakiet ? Moga byc smiglowcowe ? OUT czy INNrunner ? Zanim powaznie sie zastanowie nad kupnem gratow chcialbym zasiegnac opinii "bardziej" elektrycznych jak ja. Bo co innego POGO , a co innego ten POTWOR . Zaznaczam , ze chce latac JAK NAJSZYBCIEJ , okolo 5 minut , ale takze moc wyladowac na 100m
Lech51 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Chciałem ale wystawiłeś język. [oczywiście to żart].
jarek996 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2015 Dawaj Lechu , dawaj ; nie wstydz sie
Rekomendowane odpowiedzi