jarek996 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Poniewaz z wiekiem lubie coraz szybciej latac ( z elektrykow mam tylko POGO E -Flite ) , postanowilem rozejrzec sie za czyms wiekszym Grzebiac w necie natknalem sie na taki oto model : http://acr-composite-gmbh.acr-composite.com/product_info.php?info=p11_nemesis-nxt-electric.html Jak widac w specyfikacji silnik od 1-4 kW ,wiec rozpietosc mocy spora. A gdyby tak wrzucic 5kW ? Czy zysk z mocy nie zostanie pochloniety ciezarem pakietu i samego silnika ? Znalazlem 4 silniki ( na szybko ) : http://www.myrcmart.com/leopard-lc700-500kv-outrunner-brushless-motor-700-helicopter-p-5102.html http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__21968__Turnigy_C580L_870_Brushless_Inrunner_EDF_Motor_for_120mm_Fan_5kw.html http://www.amazon.com/Gartt-%C2%AEHF700-Upgrade-Brushless-Helicopter/dp/B00KYFI1YS http://www.ebay.com/itm/ALIGN-750MX-Brushless-Motor-530KV-HML75M03-/261781413783 Ile maja miec KV ? Jakie smiglo do tego ? No i jaki pakiet ? Moga byc smiglowcowe ? OUT czy INNrunner ? Zanim powaznie sie zastanowie nad kupnem gratow chcialbym zasiegnac opinii "bardziej" elektrycznych jak ja. Bo co innego POGO , a co innego ten POTWOR . Zaznaczam , ze chce latac JAK NAJSZYBCIEJ , okolo 5 minut , ale takze moc wyladowac na 100m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Nikt nie chce pomoc ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lech51 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Chciałem ale wystawiłeś język. [oczywiście to żart]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Dawaj Lechu , dawaj ; nie wstydz sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi