Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Napisz do człowieka na jakie napięcie pracuje ten wentylator. Myślę że to powinno być 5v jak najbardziej. Wrzuć zdjęcie jak to podpinasz. Chociaż zapewne prawidłowo... Może po prostu uszkodzone? Możesz to podłączyć pod jakieś inne źródło zasilania? 

Opublikowano

W ch3, ch4 na pewno nie bo to są kanały, a nawet jakbyś chciał w któryś kanał to musiałbyś mieć jeszcze jeden przewód - sygnałowy :)

Wlutuj się w wtyczkę zasilania bo tylko tam może być wiatrak.

Tomasz chodziło mi o to że przecież w odbiorniku masz 5v. Kabel od serwa ma 3 żyły Czarny - masa, czerwony -plus i bialy/zółty -sygnał. Spokojnie można taki wiatraczek wpiąć pod wolny kanał w odbiorniku. Pobór prądu jest znikomy. Wpinasz kabel w pierwsze 2 szyny które są wspólne. Wspólne plusy i minusy a tylko każdy sygnał ma swoje osobne wyjście. Dlatego napisałem że nie wiesz co piszesz bo wcale białego wpinać nie musi tylko może pociągnąć sobie prąd z 2 pierwszych. I nie rozumiem dlaczego piszesz że "tylko tam" możesz mieć wiatrak. Dlaczego niby? Prąd to prąd, co za różnica czy z Bec'a z odbiornika czy bezpośrednio. Wydajność beca wystarcza.

Opublikowano

Aha, dobra zwracam honor :) faktycznie można wpiąć pod wyjścia kanałów. Ostatnio nawet mierzyłem napięcie na przewodach serwa, głównie jak zmienia się napięcie w przewodzie sygnałowym. Właśnie, jak już jesteśmy w temacie napięć na kanałach to kolego nie wiesz przypadkiem jaka jest zmiana napięcia w ESC do samolotów? Czyli napięcie w przewodzie sygnałowym który wpinamy do ESC motora. Napięcie na dźwigni zero gazu oraz napięcie na dźwigni full gaz bo chcę połączyć odbiornik v911 do ESC brushless

Opublikowano

I tego się obawiałem. Przy serwie skrętu zmiana napięcia występuje ale niewielka, więc jest to spowodowane zapewne poborem prądu przez silnik. Szczotkowy ESC można bez problemu podłączyć, a raczej wykonać na tranzystorach, ale szczotkowy silnik raczej orzełkowi nie sprosta

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam ponownie.

Nadszedł chyba czas na wymianę napędu na bezszczotkowy, oraz zębatek na metalowe. Jaki zestaw polecili byście do mojej strady XB? Jeśli oczywiście podzespoły mogą wytrzymać taką zmianę. Kasa jaką mogę na to wydać to ok. 350zł i w oko wpadły mi z w zasadzie daw zestawy: ZTW 45A 4350kv i zestawy leopard w kilku wersjach 3000kV do 4370kV. O tym drugim ciężko mi cokolwiek znaleźć na sieci (gdzieś tam jakaś opinia że są awaryjne i tyle) o ZTW też ciężko powiedzieć. Autko ogólnie jeździło by po asfalcie, sporadycznie trochę pokurzyć na piasku. Oczywiście chciałbym żeby autko dostało odpowiedniego kopa ale bez przesady żeby nie sypały się tryby:). Co do zębatek to niestety nie znalazłem odbierającej 48T ani innej w moim module (0,8) ale w 0,6 bez problemu atak i odbiór . Czy przełożenie 21/64 było by odpowiednie dla dobrych osiągów autka, wolałbym nie żyłować silnika i reszty a zapewnić większą żywotność.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.