Bartosz Nowak Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 witam! mam pytanko czy jak zepsuje sie silnik np: tłok to pasuje tłok do mk-17 od jakiegoś innego 1,5ccm ? albo inne częsci cylinder itp ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 NIE !!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Nowak Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Może jakieś uzasadnienie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janeczek Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Tlok z jednego silnika np Mk-17 1,5 cm? nie pasuje do silnika np.: MVVS 1,5 o tej samej pojemnosci...sa poprostu roznice w konstrukcji (inny sworzen,inna dlugosc plaszcza tloka ,ciezar tloka ,material ..nie mowiac juz o srednicy tloka ...)czasami nawet ciezko dobrac tlok do tego samego typu silnika ...mam kilka tlokow z MK-17 ktore "za chiny" nie pasuja mi do innej 17-ki (albo za luzne albo za ciasne) ktora ma juz slabe sprezanie ...ciezko jest dobrac idealne pasowanie ... W pelni wymienialne byly czesci do silnikow Cox -a... no ale pasowanie tlok/cylinder bylo doskonale utrzymane przez b.b.malaTolerancje wykonania... no i zespol tlok /cylinder byl stalowy ...taki zestaw nie zuzywal sie tak szybko ... Janek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Nowak Opublikowano 14 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 czyli jak już koniecznie chcemy ratować motor to chyba można rozklepać tłok ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janeczek Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Bartosz , nie rozklepuj Tloka !! bo to na dlugo nie pomoze lub czasami nawet nie da zadnych wynikow :? -dolej do paliwa lepiej troche rycyny to wtedy silnik z niewielka kompresja bedzie jeszcze "chodzil"...no chyba ze cos gorszego stalo sie temu Tlokowi ? Silnik najlepiej schowaj -moze kiedys trafisz na dobry zestaw Tlok/Cylinder i wtedy po wymianie bedziesz mial silnik "jak znalazl"...ja tak mam odlozone kilkadziesiat silnikow i co pewien czas "dostane" jakas czesc i juz mam znowu sprawny/kompletny silnik ...tylko trzeba miec troche cierpliwosci ..... Janek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.