laciaty Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 Poniżej filmik z pierszego uruchomienia instalacji dymnej. Niestety ale mam problem z wyregulowaniem silnika i nie bardzo mogę sobie poradzić z regulacją (przynajmniej na chwile obecną). Może na podstawie filmu ktoś z Was będzie mi w stanie coś poradzić.
Stanislaw Opublikowano 6 Września 2015 Opublikowano 6 Września 2015 Witam na mój gust ucieka iskra /sprawdzi masowanie fajki /. Strasznie zagłusza pracujący z boku agregat.Ledwo słychać model z daleka.
laciaty Opublikowano 6 Września 2015 Autor Opublikowano 6 Września 2015 Dziękuję za informację, możesz jeszcze podpowiedzieć jak to sprawdzić? To mój pierwszy silnik więc brakuje jeszcz wiedzy i doświadczenia.
idfx Opublikowano 6 Września 2015 Opublikowano 6 Września 2015 Masz kill switcha podpiętego do odbiornika ? Miałem takie same problemy jak układ zapłonowy zakłócał mi pracę odbiornika, który na ułamki sekund rozłączał killswitcha. Winny okazał się sam układ, który stracił w jakiś sposób masę na obudowie. Umasiłem to porządnie, dodatkowo spiąłem z masą odbiornika i skończyły się problemy z pracą silnika. To nie wygląda na złą regulację / złą mieszankę a właśnie problemy z zapłonem.
Stanislaw Opublikowano 6 Września 2015 Opublikowano 6 Września 2015 Sprawdzi do kontakt fajki ze świecą . Połącz dodatkowym przewodem masowy przewód wysokiego napięcia z obudową silnika.
laciaty Opublikowano 6 Września 2015 Autor Opublikowano 6 Września 2015 A czy problemem może być paliwo, które mieszałem z olejem jakie 10 dni temu? W zeszłym tygodniu na tym paliwie silnik pracował prawidłowo. Killswitcha mam a odbiornik jest dosyć daleko od zapłonu. Zapłon pod maską a odbiornik za skrzydłami po stronie ogona. Kill switch jest w połowie drogi między zapłonem a odbiornikiem. Edit: Przypomniało mi się jeszcze, że problemy zbiegły się z wymianą odbiornika.
Stanislaw Opublikowano 6 Września 2015 Opublikowano 6 Września 2015 drgania powodują nie kontaktowanie ./można łatwo uszkodzić moduł/ Paliwo i odbiornik nie powinno mieć wpływu na taką prace silnika.
laciaty Opublikowano 6 Września 2015 Autor Opublikowano 6 Września 2015 Starałem się ograniczyć drgania do minimum. pomiędzy sklejką kadłuba a modułem jest taśma antywibracyjna a trytka, którą moduł jest zamocowany jest w przewodzie paliwowym. Tutaj widać jak pracował silnik kilka tygodni temu i jak jest zamontowany moduł zapłonowy:
laciaty Opublikowano 9 Września 2015 Autor Opublikowano 9 Września 2015 Zmieniłem świece i pdregulowałem troszkę silnik. Prośba o ocene pracy i przy okazji wykowałem nowe dysze do instalaci dymnej:
MAREKSAJDAK Opublikowano 12 Września 2015 Opublikowano 12 Września 2015 Zmieniłem świece i pdregulowałem troszkę silnik. Prośba o ocene pracy i przy okazji wykowałem nowe dysze do instalaci dymnej: No i gitara! Jak się spisuje w powietrzu ? Zmieniłem świece i pdregulowałem troszkę silnik. Prośba o ocene pracy i przy okazji wykowałem nowe dysze do instalaci dymnej:
laciaty Opublikowano 12 Września 2015 Autor Opublikowano 12 Września 2015 Niestety jeszcze pogoda nie pozwoliła na lot. Mam nadzieję, że dzisiaj lub jutro się odbędzie. Podeślę film z powietrza.
laciaty Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Obiecany filmik, trochę czasu to trwało ale teraz jest wszystko ok. Silnik co prawda zgasł w locie na pleckach (bez paliwa nie chce latać ) <video>
Rekomendowane odpowiedzi