Raffik Opublikowano 21 Maja 2008 Opublikowano 21 Maja 2008 Witam Poszukuje instrukcji uzytkowania, docierania, konserwowania, obslugi oraz wszystkiego co sie da dla tego silniczka - Tower Hobbies .40 (6,5 ccm). Stałem sie posiadaczem takowego (stety albo niestety - to sie okaze) i chcialbym dowiedziec sie conieco o tym silniczku. Zalecane swiece, paliwo, smiglo byloby wskazane. Sposoby regulowania itd tez (jak wyzej). To moja 1 spalina wiec powiedzmy ze zostalem rozdziewiczony Niepochlebne opinie, uwagi itd jak najbardziej wskazane - trzeba wiedziec czego sie mozna spodziewac. aha - jeszcze niezbedne wyposazenie do obslugi - przewody, grzalki, pompki itp. Pozdrawiam
Marcin Opublikowano 21 Maja 2008 Opublikowano 21 Maja 2008 swieca pewnie OS8ka, paliwo.. na mikołowskiej myślę, że litr Model Technics Sport 5. Co do śmigła... nie wiem niestety
kamil_rc Opublikowano 21 Maja 2008 Opublikowano 21 Maja 2008 Możesz jeszcze spróbować ze świecą OS 3 bo u mnie silniczek 7ccm na takiej bardzo ładnie chodził.
karlem Opublikowano 22 Maja 2008 Opublikowano 22 Maja 2008 ...a śmigło std, czyli 10x6 cali, a po polsku 250x150mm. Żarzenie świecy 1,5 - 2V i 1-3 A - może być 1 akumulator (1,2V) odpowiedniej (dużej) pojemności. Przyda się rękawica. :wink: Świeca powinna żarzyć na pomarańczowo, poziom paliwa w zbiorniku na wysokości rozpylacza w gaźniku, iglica paliwa odkręcona ok 1-1,5 obrotu, śmigło ustawione w pozycji 10 po 8-ej (na sprężaniu), kropla paliwa w gaźnik, ostrożnie przekręcić trzymająć za śmigło (żeby sprawdzić, czy nie jest zalany - można urwać korbowód) i energicznie przerzucająć palcem wskazującym i serdecznym śmigło próbować uruchomić. Jeśli silnik zapali, złapie wysokie obroty i zgaśnie - odkręcić iglicę paliwa (po ok 1/8 obr). Jeśli silnik zapali i pyrkocze na małych obrotach, plując paliwem z tłumika i dymiąc obficie - na razie jest dobrze i niech tak się dociera... cdn PS było już kilka razy :wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.