jaqbcz Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Witam wszystkich Jakiś czas temu znajomi przywieźli mi z wycieczki po górach tytułowy helikopter, trochę podrdzewiały i pogięty jak by dostał w locie bejsbolem, ale koniec końców doprowadziłem go do ładu i teraz miał bym kilka pytań do doświadczonych kolegów... - czy muszę kupić aparaturę która oryginalnie współpracowała z tym modelem czy podejdzie cokolwiek 4.2GHz ? - czy mogę użyć ogniw li-ion z laptopa, będą miały wystarczającą wydajność prądową? - w jakiej pozycji mam ustawić serwa, przy rozkręcaniu zapomniałem zaznaczyć sobie pozycji w jakiej była przykręcona dźwignia i teraz nie wiem czy wystarczy je przykręcić tak aby mogły się swobodnie wychylać do pozycji max-min? Z góry dziękuje za wszelką pomoc i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vesla Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Części zamienne znajdziesz tutaj: http://www.banggood.com/search/v913.html Co do aparatury to 2,4Ghz oryginalna http://www.banggood.com/Wholesale-WLtoys-V912-4CH-Single-Blade-RC-Helicopter-Spare-Parts-Transmitter-p-62435.html lub możesz zbindować Turnigy 9x, będzie działać. V913 to klon V912, ja na V912 latam na Turnigy 9x i działa. Nie wiem jakie masz ogniwa w laptopie. Ogniwa do V913 masz tutaj: http://www.banggood.com/WLtoys-V913-RC-Helicopter-Parts-7_4V-2600mAhv-25C-Upgrade-Battery-p-944954.html Lub musisz poszukać coś o podobnych parametrach Dźwignie popychaczy powinny być ustawione tak, żeby tarcza wirowała poziomo. Możesz poszukać instrukcji do V913 i wkręcić je do połowy (serwa w pozycji neutralnej), później delikatnie regulować. Latałeś jakimś helikiem? Bo jeżeli nie, to nauka latania i regulacja tarczy w tym samym czasie to kiepski pomysł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaqbcz Opublikowano 29 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Dzięki za odpowiedź, części do niego znalazłem w jakimś polskim sklepie internetowym - akurat mają promocję - wszystko po 5zł do tego modelu Baterie chciałem dać li-ion ale koniec końców znalazłem po taniu li-po 2x2800mAh (mam nadzieję że udzwignie takiego kloca....) Aparaturę upatrzyłem sobie taką: http://allegro.pl/aparatura-rc-pilot-model-robbe-2-4ghz-j5-pro-i5735598528.html#thumb/5 Ale jak nie uda mi się jej wylicytować to problemu nie będzie bo mem niedaleko sklep gdzie mogę kupić orginalną za 80zł Co do mojego zaawansowania w modelarstwie to jedyne jak dotąd latające obiekty jakie w życiu stworzyłem to papierowe samoloty w podstawówce , zdaję sobie sprawę że porywam się z motyką na słońce i nie chcę na razie zbyt dużo w niego inwestować - jak się uda to przyjdzie pora na dopieszczanie i tuning nie należę do osób które łatwo się poddają. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufik Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Nie wyrzucaj pieniędzy w błoto. Pakiet góra 2S 2200. Aparaturę kup oryginalną. Ewentualnie turnigy 9x, 9xr i taranis z modułem flysky. Z inna nie zbindujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filek Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Turnigy / FlySky i10 też się nada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahus Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 913 występowała w 2 zestawach... z normalnym silnikiem i bezszczotkowym... o ile w tym drugim możesz bawić się do woli i wkładać jakie chcesz LIPO bo masz po drodze regulator napięcia o tyle w wersji z normalnym silnikiem może się okazać że zarżniesz elektronikę lub spalisz silnik... ostrożnie z wielkimi pakietami... ja osobiście dałbym max 1800 , 2200 dają w tym modelu do bezszczotkowca... Rozpoznasz je po tym że przy bezszczotkowy silnik jest zamontowany do góry nogami i wmontowany w elektronikę (jeśli jest po upgradzie), w wersji szczotkowej silnik jest od dołu zębatką w górę a elektronika jest osobno, nie połączona w całość z silnikiem... Zresztą : tu masz bezszczotkowca v913 i bezszczotkowca oryginalnie montowanego : jeśli jednak masz taki jak poniżej to jest to silnik szczotkowy i odradzam kombinację z większymi pakietami: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pio Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Cześć do v913 znajdziesz na gimmik.pl akurat prowadzą wyprzedaż: https://gimmik.pl/V913_Sky_Leader,k,26,34,648,577.html Do innych modeli WL też trwa wyprzedaż, sam wczoraj zamawiałem cześci do swojej 911 Polecam z tego sklepu również pakiety gensace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahus Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Jeszcze jedno ... cholernie ważne. Moja 913 latała całe 60 sekund (pierwszy i na razie ostatni lot poza domem) z jednego powodu... Ten #$@$@# flybar. Mój złożył się na ogonie (niezłe wgniecenie) i model zwyczajnie padł jak zabity. Teraz czekam na nowe flybary z chin bo stary jest w strzępach, a to coś czego się nie skleja ... Ale o co biega... Nim wystartujesz musisz go powyginać tak jak tutaj : i sprawdzić czy przy maksymalnym wychyleniu nie wali w kabinkę i w ogon, inaczej robi się niebezpiecznie jak rozpędzisz model, taka rosyjska ruletka. Przypierdzieli w ogon czy nie. P.S. Mam nowy trik do sprawdzenia bez wyginania flybara ... trzeba będzie zrobić tylko ogranicznik jego wychylenia ... zwykła uszczelka gumowa około 3mm grubości założona pod grzybkiem głowicy może zdać egzamin i nie spieprzyć wyglądu helki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi