Skocz do zawartości

Volantex Trainstar 747-4 1400mm


dmaruh
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kupiłem taki model samolotu trenerka http://hobbyking.com/hobbyking/store/__37286__Trainstar_Tough_Trainer_1_4m_Plug_And_Fly_Version_PNF_EU_Warehouse_.html

mam pytanie odnośnie wychyleń sterów i lotek. W instrukcji nie jest napisane ile stopni (mm) ustawić wychylenia sterów i lotek. Jestem początkującym modelarzem pilotem, pomoże ktoś? Dodatkowe pytanie dołożyłem dwa serwa  do klap, jakie wychylenia klap ustawić i na czym najlepiej(potencjometr czy przełącznik 3 pozycyjny)? Posiadam aparaturę Turnigy TGY -i 6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze podobał mi się ten model. Widziałem go na lotnisku 2 razy i latał bardzo fajnie. Gratuluję zakupu.Na początek  proponuje ustawić  stery  za pomocą funkcji dual -rate na 70- 80 procent maksymalnych wychyleń oraz na 50 procent. Oczywiście startujemy z ustawieniami 50 % a w powietrzu  klik i sprawdzamy jak reaguje na większe wychylenia. Z tym że lotki  ustawiłbym jeszcze  z 10 -20 %   mniej niż stery -na początek. Gdy sprawdzisz jak zachowuje się w zakrętach możesz mu delikatnie domiksować SK do lotek jeśli zajdzie taka potrzeba..Co do klap to trudno coś doradzić .Napiszę jak  ja to zrobiłem a zdecydujesz TY.