Gość Opublikowano 2 Czerwca 2008 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Witam... Posiadam silnik O.S. Max 91 FX i poszukuje teraz jakiegos modelu akrobacyjnego ktory bedzie realistycznie latal i bedzie mial 1,8m rozpiętosci... przegladam od jakiegos czasu oferty sklepów modelarskich i nie moge nic ciekawego znalesc w sklepie rcworld.pl znalazlem Extra 330L wszystko fajnie ale chial bym zeby model wkoncu byl wiekszy odemnie Czekam na jakies sugestje.. kwota modelu narazie nie istotna.
Edge3644 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Jesli ten OS90FX bedzie dobrze dzialal to bedziesz jednym z nielicznych szczesliwych wlascicieli. Moj po dotarciu i kilku godzinach walki na lotnisku w dalszym ciagu zaraz po starcie modelu przegrzewal sie i gasl niezaleznie czy latalem z oslona silnika czy bez. Swieca OSF, paliwo 5% nastepnie 10% i w koncu 15% nitro nie robilo roznicy. Polozenie iglicy paliwa tj. na deklu karteru, czy tez zupelnie osobno, zeby nie gotowalo sie paliwo tez nie pomoglo. W rezultacie kupilem Magnum 90XL i chodzil jak burza. Jak czcesz miec dobre rezultaty na silniku 90 2-takt to akrobat nie powinien przekroczyc calkowitej masy 3kg.
MarekJ Opublikowano 3 Czerwca 2008 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Ja latam na takim silniku od 2 lat i wszystko jest ok. Kolega ma dwa takie egzemplarze i wszystko jest również w porządku. Czytałem kiedyś w sieci, że była partia, w której tak się działo. Powodem był element, w którym zamocowana jest iglica regulacji składu mieszanki. Nagrzewało się to ponoć nadmiernie i powodowało "gotowanie " się paliwa w wężyku. Czyli to samo o czym piszesz. My mamy zapewne nowszą wersję. Silniki pracują bezproblemowo i nigdy nie zdarzyło się aby w locie (na ziemi też) silnik zgasł. Praktycznie, raz ustawiony silnik po dotarciu, pracuje nadal na takim ustawieniu.
rabbitlkr Opublikowano 3 Czerwca 2008 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Mam taki silnik juz2 lata, wcześniej pracował u innego właściciela ładnych parę lat i nadal śmiga jak burza, raz ugotowałem go z własnej winy aż poszedł z niego dym ale silnik pracuje dalej bez większych oznak zużycia. Co do modelu to raczej nie znajdziesz ARF dobrze latającego pasującego do twoich wymagań. Chyba pozostaje budowa od podstaw.
mRqS Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 U nas też taki silnik pracował przez kilka lat rewelacyjnie i to z modelem cięższym nawet niż 4kg (skąd wziąłeś te 3kg?). Co do Twoich problemów: Może problemem była świeca? OSF to świeca do 4-taktów.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.