Skocz do zawartości

O.S. Max 91 FX i co dalej ?


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam... Posiadam silnik O.S. Max 91 FX i poszukuje teraz jakiegos modelu akrobacyjnego ktory bedzie realistycznie latal i bedzie mial 1,8m rozpiętosci... przegladam od jakiegos czasu oferty sklepów modelarskich i nie moge nic ciekawego znalesc :( w sklepie rcworld.pl znalazlem Extra 330L wszystko fajnie ale chial bym zeby model wkoncu byl wiekszy odemnie :) Czekam na jakies sugestje.. kwota modelu narazie nie istotna.

Opublikowano

Jesli ten OS90FX bedzie dobrze dzialal to bedziesz jednym z nielicznych szczesliwych wlascicieli. Moj po dotarciu i kilku godzinach walki na lotnisku w dalszym ciagu zaraz po starcie modelu przegrzewal sie i gasl niezaleznie czy latalem z oslona silnika czy bez. Swieca OSF, paliwo 5% nastepnie 10% i w koncu 15% nitro nie robilo roznicy. Polozenie iglicy paliwa tj. na deklu karteru, czy tez zupelnie osobno, zeby nie gotowalo sie paliwo tez nie pomoglo. W rezultacie kupilem Magnum 90XL i chodzil jak burza.

Jak czcesz miec dobre rezultaty na silniku 90 2-takt to akrobat nie powinien przekroczyc calkowitej masy 3kg.

Opublikowano

Ja latam na takim silniku od 2 lat i wszystko jest ok. Kolega ma dwa takie egzemplarze i wszystko jest również w porządku.

Czytałem kiedyś w sieci, że była partia, w której tak się działo. Powodem był element, w którym zamocowana jest iglica regulacji składu mieszanki. Nagrzewało się to ponoć nadmiernie i powodowało "gotowanie " się paliwa w wężyku. Czyli to samo o czym piszesz.

My mamy zapewne nowszą wersję. Silniki pracują bezproblemowo i nigdy nie zdarzyło się aby w locie (na ziemi też) silnik zgasł. Praktycznie, raz ustawiony silnik po dotarciu, pracuje nadal na takim ustawieniu.

Opublikowano

Mam taki silnik juz2 lata, wcześniej pracował u innego właściciela ładnych parę lat i nadal śmiga jak burza, raz ugotowałem go z własnej winy aż poszedł z niego dym ale silnik pracuje dalej bez większych oznak zużycia.

 

 

Co do modelu to raczej nie znajdziesz ARF dobrze latającego pasującego do twoich wymagań. Chyba pozostaje budowa od podstaw.

Opublikowano

U nas też taki silnik pracował przez kilka lat rewelacyjnie

i to z modelem cięższym nawet niż 4kg (skąd wziąłeś te 3kg?).

 

Co do Twoich problemów: Może problemem była świeca? OSF to świeca do 4-taktów.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.