Skocz do zawartości

SuperTigre G-40 Ring


frok

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przepraszam nie doczytałem :? Myślałem że chcesz kupić tą katanę CM-pro...

Katana to dobry model, tylko musisz go w miarę lekko zbudować żeby ładnie kręcił akrobację.

Opublikowano

A silnik ASP FS 61 AR pasowałby do tego modelu?

 

 

Czterotaktowy, niewielki silnik ASP o pojemności 10 cm3, polecany dla samolotów klasy .40 - .50. W zestawie tłumik oraz komplet kluczy imbusowych.

   * Pojemność: ,61 (9,9961 cm3)
   * Moc: (---- kW) ~---- KM przy ---- obr/min.
   * Waga: --- g
   * Pierścieniowany
   * Tłumik i kluczyki imbusowe w zestawie.
   * Rekomendowane śmigła: --- 
   * Paliwo : ok. 10% nitrometanu + nie miej niż 18% oleju (rycynowego lub syntetycznego)

Opublikowano
to jest to !

 

Kolega wskazał czterotakta 10ccm więc jak dla mnie jednak zbyt słabo, .75 lub .91 to jest to.

Pozdrawiam.

Opublikowano
To myśl dalej kolego bo problem jest większy niż wybór silnika.

 

Faktycznie... zaczęło sie od silnika ST40 przez 4ccm za max 250zł a teraz nagle jesteśmy przy czterotaktach...

Frok...chłopie, zdecyduj się na coś...

 

P.S.

Czterotakt 61 będzie za słaby do tego modelu - chyba że wykonasz go bardzo lekko.

Opublikowano

Frok...chłopie, zdecyduj się na coś...

 

...yhy łatwo powiedzieć ale dzięki wszystkim za rady i wszelką pomoc. Teraz kolejny zwrot w akcji... A może by jako pierwszy spaliniak zrobić fun-fly'a. Z akrobacją nie mam problemu ale jedynie chodzi mi o bliższe zapoznanie się z modelami spalinowymi i motorkami do nich. Znalazłem na forum ciekawą relację z budowy modelu "Energy-3D"(Klik ). Może zająć się budową owego modelu? Plany są bardzo dobrze wykonane, a na stronie "poradnikowej " jest dużo informacji i zdjęć z budowy modelu.

Opublikowano

Moim zdaniem spalinowy fanflaj o rozpietości ok 1 m będzie miał stosunkowo duże obciążenie powierzchni.

Aby się nacieszyć fanflajowymi właściwościami modelu musi on mieć wymiary przynajmniej 1400x1400.

Pozwoli to na wykonanie modelu o niskim obciążeniu powierzchni.

Umozliwi to także zastosowanie wiekszego (mniej kapryśnego) silnika np 10ccm 2T lub 13-15T.

 

MOŻE MADMAN?

Mój lata znakomicie...

Opublikowano

...chyba, że zafundujesz mi taki silniczek :D. Na stronie Dariusza Mulara w samolocie fun-fly siedzi silnik 11cm3 4t a jago koszy to 1 173.00 PLN (OS MAX FS-70 ULTIMATE). Jakoś raczej zostanę przy 2,5 cm3 (jak narazie).

 

PS. A może jakiś mocniejszy silnik do tego funfla co mam zamiar robić? Nie znam się i nie wiem od czego zależy jago super loność ale jak od silnika to jaki pasuje?

Opublikowano

A tak na oko to jaki ciąg ma silnik 2,5ccm? A 2 pytanie to jaki zalecacie silnik do modelu z tego tematu >>KLIK << bo mi się wydaje, że jest za słaby.

 

PS. kupować tłumik zwykły czy sportowy?

Opublikowano
kup sobie ASP 4T. Te silniki są bardzo podobne

 

Bez przesady jednak co OS ULTIMATE to nie ASP, co nie oznacza że nie można polatać.

 

Taki niby FF o rozpiętości metra ze spaliną to porażka, no chyba że dla Ciebie FF to także model który pędzi i do tego ma małe stary, cudów nie ma, większe lata lepiej.

 

Zostaje jeszcze temat 2T czy 4T(do akro), lepszym wyborem będzie nawet ASP ale 4T

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.