Kruszmen Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Ta katana to porażka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frok Opublikowano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Dlaczego porażka? Jak już piszesz taką opinie o modelu to prosiłbym o uzasadnienie bo nie wiem jaki mam robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruszmen Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Przepraszam nie doczytałem :? Myślałem że chcesz kupić tą katanę CM-pro... Katana to dobry model, tylko musisz go w miarę lekko zbudować żeby ładnie kręcił akrobację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 2750-2850 g przy tej masie to silnik 7.5 może być nieco za słaby do kręcenia pełnej akrobacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frok Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 A silnik ASP FS 61 AR pasowałby do tego modelu? Czterotaktowy, niewielki silnik ASP o pojemności 10 cm3, polecany dla samolotów klasy .40 - .50. W zestawie tłumik oraz komplet kluczy imbusowych. * Pojemność: ,61 (9,9961 cm3) * Moc: (---- kW) ~---- KM przy ---- obr/min. * Waga: --- g * Pierścieniowany * Tłumik i kluczyki imbusowe w zestawie. * Rekomendowane śmigła: --- * Paliwo : ok. 10% nitrometanu + nie miej niż 18% oleju (rycynowego lub syntetycznego) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 to jest to ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klaps6 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 to jest to ! Kolega wskazał czterotakta 10ccm więc jak dla mnie jednak zbyt słabo, .75 lub .91 to jest to. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelmaniak Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 To myśl dalej kolego bo problem jest większy niż wybór silnika. Faktycznie... zaczęło sie od silnika ST40 przez 4ccm za max 250zł a teraz nagle jesteśmy przy czterotaktach... Frok...chłopie, zdecyduj się na coś... P.S. Czterotakt 61 będzie za słaby do tego modelu - chyba że wykonasz go bardzo lekko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 oczywiscie macie rację nie wiem dlaczego, ale jakaś" pamroka" weszła na oczy :oops: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frok Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Frok...chłopie, zdecyduj się na coś... ...yhy łatwo powiedzieć ale dzięki wszystkim za rady i wszelką pomoc. Teraz kolejny zwrot w akcji... A może by jako pierwszy spaliniak zrobić fun-fly'a. Z akrobacją nie mam problemu ale jedynie chodzi mi o bliższe zapoznanie się z modelami spalinowymi i motorkami do nich. Znalazłem na forum ciekawą relację z budowy modelu "Energy-3D"(Klik ). Może zająć się budową owego modelu? Plany są bardzo dobrze wykonane, a na stronie "poradnikowej " jest dużo informacji i zdjęć z budowy modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelmaniak Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Moim zdaniem spalinowy fanflaj o rozpietości ok 1 m będzie miał stosunkowo duże obciążenie powierzchni. Aby się nacieszyć fanflajowymi właściwościami modelu musi on mieć wymiary przynajmniej 1400x1400. Pozwoli to na wykonanie modelu o niskim obciążeniu powierzchni. Umozliwi to także zastosowanie wiekszego (mniej kapryśnego) silnika np 10ccm 2T lub 13-15T. MOŻE MADMAN? Mój lata znakomicie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frok Opublikowano 11 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 ...chyba, że zafundujesz mi taki silniczek . Na stronie Dariusza Mulara w samolocie fun-fly siedzi silnik 11cm3 4t a jago koszy to 1 173.00 PLN (OS MAX FS-70 ULTIMATE). Jakoś raczej zostanę przy 2,5 cm3 (jak narazie). PS. A może jakiś mocniejszy silnik do tego funfla co mam zamiar robić? Nie znam się i nie wiem od czego zależy jago super loność ale jak od silnika to jaki pasuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rc Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Wcale nie musisz mieć tego samego os-maxa tylko kup sobie ASP 4T. Te silniki są bardzo podobne a cenowo sie bardzo różnią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frok Opublikowano 13 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 A tak na oko to jaki ciąg ma silnik 2,5ccm? A 2 pytanie to jaki zalecacie silnik do modelu z tego tematu >>KLIK << bo mi się wydaje, że jest za słaby. PS. kupować tłumik zwykły czy sportowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klaps6 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 kup sobie ASP 4T. Te silniki są bardzo podobne Bez przesady jednak co OS ULTIMATE to nie ASP, co nie oznacza że nie można polatać. Taki niby FF o rozpiętości metra ze spaliną to porażka, no chyba że dla Ciebie FF to także model który pędzi i do tego ma małe stary, cudów nie ma, większe lata lepiej. Zostaje jeszcze temat 2T czy 4T(do akro), lepszym wyborem będzie nawet ASP ale 4T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.