Skocz do zawartości

Jak zacząć i czy scanwa vg6000 jest ok na początek?


bartek529

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam 15 lat, mieszkam w Krakowie i jestem początkującym modelarzem RC :D

 

Zastanawiam się nad kupnem aparatury Sanwa - VG 6000 bądź podobnej w takim przedziale cenowym (chodzi o całe wyposażenie - serwa, aku, nadajnik, odbiornik, ładowarka, kwarce). Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić na czym polegają te wszystkie funkcje które ma ta aparatura? I czy mam wybrać mode 1 czy mode 2? co jest częściej używane w śród modelarzy. Na wybór mam około miesiąca więc jak wrócę to zamawiam aparaturę. Chciałbym żeby została mi na długo i dobrze się sprawowała.

 

Na początek chciałbym zbudować Wicherka 10P w wersji szybowca potem, kiedy już go oblatam dobudować mu silnik, lub zrobić nowy samolot. Czy dało by sie go zbudować z depronu? A może jakiś inny (łatwy) model do tej aparatury?

 

Strasznie się zapaliłem do tego modelarstwa ale wiem że to nie słomiany zapał, interesuje się tym od małego (gumówki, szybowce), jednak dopiero teraz zaczynam mieć własne fundusze na coś poważniejszego.

 

Mam zdolności manualne (Np. tydzień temu skończyłem naprawiać gitarę klasyczną na której usiadło 3 kolegów - teraz gra pięknie :wink: ) więc myślę że plan się powiedzie.

 

Pozdrawiam! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do "tych wszystkich funkcji" to poczytaj w innych wątkach o aparaturach, albo ściągnij sobie instrukcję obsługi w PDF do np. Hitec Optic 6 i tam masz opisane funkcje do czego służą.

Czy Mode 1 czy 2 to zależy od tego np. kto w twojej okolicy lata na takim modzie, żeby mógł Ci coś pomóc, uratować model.

Co do wicherka z depronu, to jest to materiał jak każdy inny i można z niego budować porządne modele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze może by wypadało się przywitać ..... :evil: w powitalni.

po drugie avatar :evil:

po trzecie pytanie dotyczące aparatur padało już ze 1000 razy wiec zacznij używać