Mitar Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Byłem z kolegą tydzień temu przy oblocie jego 450, ten sam setup. Kraksa dokładnie z tego samego powodu Ja nigdy nie sprawdzałem dokręcenia i było ok, może nowe partie są jakieś felerne i łatwo się odkręcają. Warto chyba stosować jakiegoś prolocka na gwinty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mitar Opublikowano 17 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Relacji z budowy nigdy za wiele Ja za niedługo zabieram się za odbudowę swojej 450 po ostanie kraksie ,bo pogoda sprzyja. A w planach jest nowy "Budżetowy" projekt... tylko jeszcze czasu wolnego mi trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioterek Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Byłem z kolegą tydzień temu przy oblocie jego 450, ten sam setup. Kraksa dokładnie z tego samego powodu Ja nigdy nie sprawdzałem dokręcenia i było ok, może nowe partie są jakieś felerne i łatwo się odkręcają. Warto chyba stosować jakiegoś prolocka na gwinty. Nie bardzo rozumiem tematu odkręcania się śmigieł. W normalnych konstrukcjach podczas lotu śmigła same się dokręcają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mitar Opublikowano 17 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Też tak myślałem, ale jak widać w praktyce działa to trochę inaczej . Niby nakrętki są tak skonstruowane aby się same zaciskały ale u kumpla mimo mocnego dokręcenia i tak podczas szybszego lotu jedna odpadła. No chyba że ktoś pomyli nakrętki i da je na odwrót to wtedy odkręcą się dość szybko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioterek Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Też tak myślałem, ale jak widać w praktyce działa to trochę inaczej . Niby nakrętki są tak skonstruowane aby się same zaciskały ale u kumpla mimo mocnego dokręcenia i tak podczas szybszego lotu jedna odpadła. No chyba że ktoś pomyli nakrętki i da je na odwrót to wtedy odkręcą się dość szybko Myślę raczej kierunki obrotów silników dobrane odwrotnie.Ja śmigła zakręcam lekko palcem a dokręcają się same po starcie napędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietuh Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Trzeba założyć piasty prawo i lewoskrętne i się dokręca palcami . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioterek Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Trzeba założyć piasty prawo i lewoskrętne i się dokręca palcami . Myślałem że Koledzy to abc znają skoro budują sami modele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mitar Opublikowano 17 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 To tam są potrzebne nakrętki? no kurde myślałem, że na ślinę Już nie róbcie z nas takich żółtodziobów. Piszcie co chcecie ale ja po tym jak widziałem jak kumplowi odlatuje śmigło mimo POPRAWNEGO kilka razy sprawdzanego kierunku dokręcania , jednak dodam sobie dodatkowe zabezpieczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Tylko w tym wspaniałym zestawie wszystkie piasty są prawoskrętne Tak czy siak ostatecznie trzeba wymienić dwie sztuki na lewoskrętne tylko coś znaleźć nie mogę, wał 3,17 na gwint m5 Ogólnie to powinno być tak: Piasta z przeciwnym gwintem ccw prawy, cw lewy Klej do gwintów np locite 243 Ciekawe czy nakrętka samohamowalna dla rade. Ogólnie tak czy siak błąd mój, na szczęście lot bez widzów daleko od czegokolwiek wiec tylko na mnie mógł spaść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioterek Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Są śmigła z zatopionymi nakrętkami i wtedy nie trzeba kleić i do transportu łatwiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietuh Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 To tam są potrzebne nakrętki? no kurde myślałem, że na ślinę Już nie róbcie z nas takich żółtodziobów. Piszcie co chcecie ale ja po tym jak widziałem jak kumplowi odlatuje śmigło mimo POPRAWNEGO kilka razy sprawdzanego kierunku dokręcania , jednak dodam sobie dodatkowe zabezpieczenie. Michał, przecież fizycznie nie ma takiej możliwości aby nakrętka się odkręciła a wręcz przeciwnie ruch silnika ją dokręca. Ja zawsze dokręcam palcami a po wielu lotach trzeba użyć klucza żeby odkręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mitar Opublikowano 17 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 No właśnie też się zdziwiłem, u mnie nigdy nic nie odleciało, a u kumpla 2 lot i sru. W sumie jest jeszcze możliwość, że nakrętka była uszkodzona, pękła? ale pewnie nigdy się nie dowiem bo się nie odnalazła. W sumie nie ma co się dalej nad tym rozpisywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 tylko w tym zestawie wszystkie piasty mają prawy gwint! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PioDabro Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Tak, ale to są piasty zaciskowe na gładką ośkę. Są one w ogóle dostępne w wersji z lewym gwintem? Klej do gwintów powinien załatwić problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioterek Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 tylko w tym zestawie wszystkie piasty mają prawy gwint! No to zestaw jest "uproszczony" albo bez pomyślunku skompletowany - i już Ciebie kosztuje extra. Tak, ale to są piasty zaciskowe na gładką ośkę. Są one w ogóle dostępne w wersji z lewym gwintem? Klej do gwintów powinien załatwić problem. Kiedyś będziesz musiał odkręcić (np. jak złamiesz śmigło) i wtedy będzie zabawa jak klej dobrze złapie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Jest to jeden z minusów tego zestawu, ale za ta cenę wodotrysków się nie spodziewałem, zestaw śmigieł które mam zamiar zamontować jako docelowe to prawie połowa wartości wyjściowej W weekend jak znajdę czas dokręcę śmigła na klej i zobaczymy, obstawiam że połączenie piast samozaciskowych i mojego niedopatrzenia dało taki efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JakubPtaszyk Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Kleje do gwintów mają różną moc. Wystarczy urzyć jakiegoś słabszego. Samo się nie odkręci nawet na najsłabszym kleju a kluczem da radę bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mitar Opublikowano 19 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Dokładnie, ja użyłem raz z ciekawości Prolock medium i raczej samo się nie odkręci, ale kluczem z użyciem siły spokojnie da się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymonidas Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Niebieski Prolock na gwinty wszędzie polecam - trzyma śrubę w miejscu ale lekko schodzi przy użyciu narzędzi. Nie trzeba calego gwintu w nim maczać, tylko końcówkę, to się i tak po gwincie rozejdzie przy wkręcaniu. Trzeba tylko uważać na kontakt z plastikami - niektóre kleje robią z plastiku żelatynę albo ów plastik zaczyna się kruszyć czy łuszczyć - niefajne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PioDabro Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Ja dla testu użyję takiego, co do motocykla używam Niebieski o średniej sile. Jest bardzo płynny więc nawet na drobniutkie gwinty się nada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi