Skocz do zawartości

Prosba o pomoc w doborze (zakupie) łoża - do bezszczotkowca


LQ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem początkującym modelarzem i nowym na tym forum wiec na wstępie witam wszystkich.

 

Kupiłem niedawno model Mustanga P51D - niestety po kilka gorszych lądowaniach połamałem dwa loża silnika - miałem tylko jedno zapasowe - przeszukałem wszystkie mi znane sklepy modelarskie i nigdzie nie widzę takiego jak mi jest potrzebne - proszę o pomoc w zakupie takiego łoza :( - wskazanie sklepu gdzie takowe dostane.

 

 

Podstawa to kwadrat o wymiarach 40x40 mm gora do ktorej przykrecony byl silnik to kolo o srednicy okolo 25-26 mm

 

 

 

 

 

Linki do fotek orginalu:

 

 

tP1070297.JPG

 

 

tP1070298.JPG

 

 

Zapomnialem dopipsac ze laze ma 30 mm wysokosci ale moze byc troszke wyzsze na 35 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądze że takie samego nie dostaniesz (chyba że jako część zamienna)

Można takowe lub podobne łoże zrobić ze sklejki lub kupić i zaadaptować np któreś z tych http://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_listCategoriesAndProducts.asp?idCategory=118&curPage=1&v=&sortlist= lub tych http://modele.sklep.pl/advanced_search_result.php?keywords=%B3o%BFe&manufacturers_id=&x=0&y=0

wszystko zależy jaki masz silnik i jaką wysokość słupka oraz jak dużą wręgę silnikową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ledwo znajduje czas na latanie - nie mam czasu na przerabianie modelu i konstruowanie łoża - może kiedyś znajdę więcej czasu bo nie ukrywam ze moim marzeniem jest samodzielne zbudowanie modelu spalinowego :) póki co latam gotowym modelem - i ku takiemu gotowemu łożu sie składam - proszę o wskazanie miejsca gdzie takowe kupie - bądź podobne do niewielkich przeróbek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach